[4] \\\"malá" hádka///

23 4 0
                                    

Leželi spolu na posteli mezitím co se postupně vysvlékali, když je od sebe dělilo pouze spodní prádlo, William se zarazil ,,počkej, myslím že bychom to dělat neměli" snažil se z toho nějak vybruslit ale Daniel byl nezastavitelný tak mu na to neodpověděl a v klidu pokračoval. William se ho snažil jakýmkoliv způsobem zastavit ale marně, Daniel chtěl jeho tělo a nic jiného. William se zhroutil a již se se svým osudem smířil ale když v tom Daniel odpadl. William přemýšlel a snažil se pobrat to co se právě stalo, Daniel v klidu podřimoval na jeho hrudi jakoby to dělal každý den. William se stále snažil pochopit situaci ale nakonec na to řekl jen ,,aspoň jsem se tomu vyhnul" hned poté spokojeně usnul.
  Druhý den ráno se Daniel probudil s kocovinou jakou nezažil, vstal a vydal se hledat Williama. Když přišel blíže ke kuchyni, ucítil úžasnou vůni, vešel tam a viděl Williama u plotny jak připravuje snídani ,,dobré ráno" řekl mrzutě Daniel ,,no konečně, dobré" William zrovna dodělal snídani a položil ji na stůl.
  Oba si sedli ke stolu a Daniel se Williama zeptal ,,nepamatuješ si co se včera dělo?" William se zarazil ,,tak nějak, proč?" ,,řekneš mi to?" tázal se ho Daniel ,,hele já si myslím že by bylo lepší žít i bez toho" jelikož ho nechtěl Daniel nutit tak to nechali být. Okolo poledne Daniel odešel do práce s tím že to tam musí pro jistotu zkontrolovat, William byl v domě ponechán sám a rozhodl se že to riskne a půjde za svými rodiči. Připravil se a vyrazil na cestu přes celé město, mezitím Daniel zasedl v kanceláři za svůj stůl a zkontroloval kamery nainstalované v domě Williama kdyby se náhodou pokusil o to co právě dělá.
  Daniel byl vzteky bez sebe a chtěl jet ihned pro něj ale rozhodl se že ho potrestá až přijde ,,ať si hošánek užívá, ale až přijde tak bude litovat toho že mě kdy zradil!" zařval vzteklý Daniel. William dorazil před dům jeho rodičů a zaklepal, otevřela mu jeho matka která radostí vypískla když ho viděla a okamžitě ho obejmula. Jeho otec ho obejmul a řekl ,,už tě pryč nepustím" na to William zareagoval ,,co? Počkej, to ne já musím zpět" ,,cože?! Ty se chceš vracet?! V žádném případě!" zařval jeho otec a nehodlal se svého syna vzdát ,,to bude průser až to zjistí Daniel" pomyslel si William a znovu zkusil vysvětlit svému otci proč se musí vrátit ale marně, jeho otec ho nehodlal pustit zpět.
  Schylovalo se k večeru a Daniel začínal být nervózní ,,kde je takovou dobu?!" Daniel začal přemýšlet a přitom se stále díval na kamery.
  William se stále snažil dostat od rodičů ale ty ho nechtěli pustit, vygradovalo to až tak že se rozbrečel strachy ,,prosím, nechte mě jít domů, slibuji že přijdu někdy znovu..." prosil je William, jeho otec si povzdych a řekl ,,fajn, ale buď na sebe opatrný" William je obejmul a hned vystřelil zpět domů. Když tam po nějaké době dorazil a odemkl dveře, myslel si že je vše v pořádku, vešel do obýváku kde viděl sedět Daniela ,,zdravím tě" řekl Daniel v klidu ,,jak bylo u rodičů?" William se zastavil a se strachem v očích mu odpověděl ,,c-co?" Daniel se zvedl a přešel k němu přičemž William udělal krok dozadu ,,co myslíš že s tebou teď bude?" Daniel ho obešel a stoupl si za něj ,,zradil jsi mě i přes to že jsi mi slíbil že za nimi nepůjdeš" ,,ale vrátil jsem se" argumentoval mu na to William. Daniel ho silně chytil pod krkem a začal ho dusit ,,ale po jaký době? Ty víš jak moc jsem naštvaný že ano?" William se snažil dostat z jeho sevření ale marně. Daniel ho pak pustil ale William neměl vyhráno, Daniel ho chytil za vlasy a zvedl si ho do úrovni jeho očí ,,teď mě dobře poslouchej ty malá děvko, ty si dobře rozmysli s kým máš tu čest! Dal jsem ti všechno co jsi kdy chtěl! Dům jídlo pohodlí soukromí a taky život protože jsi původně měl dopadnout jako tvoje ubohá sestra! Měl jsem tě tehdy sežrat zaživa, ale neudělal jsem to! Proč?
  Protože mi na tobě doopravdy záleželo a ty mi vrazíš kudlu do zad?! To jsem teda od tebe nečekal hele, myslel jsem si o tobě že jsi férový hráč ale jak vidím mýlil jsem se" odhodil ho na zem a plivl na něj, William se pokusil zvednout ale Daniel mu v tom zabránil tím že mu stoupl na hlavu ,,zvedneš se až já ti povolím" ,,ano..." odpověděl William a Daniel přitlačil ,,pro mluvení to platí taky" pak z něj sundal nohu a znovu si sedl na mezitím co William bezmocně ležel vedle gauče.
  Okolo rána když se Daniel probudil, zkontroloval zda William zůstal tak jak mu řekl a překvapivě ano. Jemně ho zvedl a položil na gauč, přikryl ho a sledoval ho do doby než se probudil. William si všiml že na něj Daniel čumí ,,asi mě hlídá" pomyslel si a ani se nehnul ,,dobré ráno, už můžeš mluvit" ,,dobré..." odpověděl William a sedl si přičemž mu Daniel vrazil pěstí přímo do nosu ,,neřekl jsem hýbat" řekl Daniel rázně.
  William zůstal ležet i když mu krvácel nos, Daniel mu krev utřel a pokračoval ,,já se ti za to omlouvám ale prostě když já něco řeknu tak to tak prostě platí, jasný?" ,,ano" odpověděl mu William který se oficiálně vzdal svých veškerých práv na normální život a ve své podstatě přijmul Daniela jako svého "pána". Daniel si lehl na Williamovu hruď a odpočíval, William radši neměl slov, od tohoto incidentu uběhlo pár dní a William od té doby poslouchá Daniela na slovo.

Partners in CrimeKde žijí příběhy. Začni objevovat