Daniel se stále nevracel a nevracel, William byl každou minutu naštvanější a naštvanější ,,tohle nemá cenu" řekl si a oblékl se, sedl si na gauč a zapl si televizi. Okolo večera cvakly dveře a William sebou škubl, šel se podívat ke dveřím a viděl v nich Daniela ,,kde jsi byl?! Řekl jsi že tam budeš chvíli!" vyjel po něm William, Daniel mu na to neodpověděl a rovnou se vydal do koupelny kde se zamkl. William se zarazil ale pak šel k němu a zaklepal na dveře, ale nikdo neodpověděl.
William přitiskl ucho na dveře a začal poslouchat, z koupelny se ozývalo hlasité a těžké dýchání ,,jsi v pohodě?" ,,jo" odsekl Daniel a dál neodpovídal. William začal mít o Daniela strach ,,nechceš něco?" Daniel neodpověděl. William stále oxidoval přede dveřmi a furt se ptal jestli něco nechce, Daniel se po chvíli nasral a zařval na Williama skrz dveře ,,nechceš se na mě chvíli vysrat?!" Williama to zaskočilo ,,jen chci vědět zda jsi v pořádku" ,,ale mě nezajímáš ty, jdi se radši někam zahrabat a nech mě prostě bejt!"
Williama zabolelo u srdce. Nic už neřekl a odkráčel zpět do obýváku kde si sedl na gauč a přemýšlel nad tím jestli Danielovi opravdu nic není, mezitím se Daniel v koupelně snažil zastavit silné krvácení z oblasti hrudníku ,,do prdele" řekl a dál otíral neustávající prameny krve která pomalu stékala po jeho těle a oblečení. Sedl si do rohu místnosti a čekal jestli se nestane něco zvláštního co ho buď zachrání nebo zabije.
Jasně bílé světlo oslňovalo Daniela již natolik, že nevnímal ani že před ním někdo stojí, ten někdo se k němu nahnul a Daniel už věděl že si ho satan sám osobně bere k sobě. Místo vřelého uvítání dostal facku a začal s ním někdo třepat ,,co se ti stalo vstaň už jsem volal záchranku prosím notak!" křičel vylekaný William ,,jak ses sem dostal ty kriple" řekl Daniel s nenávistí v hlase ,,tys zavolal záchranku? Seš do prdele normální?! Sice policii má podplacenou ale do prdele pokud se ke mně dostanou tak mě jen tak nepustí!" Williama to zaskočilo ,,pokud mi chceš být užitečnej tak tu sračku odvolej a podej mi telefon" Daniel si povzdech a čekal než William udělá co mu řekl.
Když se dostal k telefonu tak zavolal k sobě do práce že mu mají nechat přivést doktora a zavěsil ,,tak tu hold ještě nějakej ten pátek zůstanu no" dorazil jeho osobní doktor, vyndal mu kulku z plic a ošetřil mu ránu jen na lehko protože Daniel nechtěl ležet několik měsíců v posteli ,,dobrý dik a vystřel už" William ležel v obýváku a čekal na Daniela ,,jak ti je?" vykřikl William když Daniel vešel do místnosti ,,drž hubu a sedni si" jak Daniel řekl, William tak udělal ,,vole když ti řeknu nech mě bejt tak to uděláš jasný?!" William jen seděl a přikyvoval ,,pojď ke mně kokote" řekl Daniel a roztáhl ruce.
William k němu přiskočil a obejmul ho ,,nechtěl jsem aby jsi umřel..." ,,já tě chápu ale smrt k životu patří" ,,jo ale ty seš reálně mladší než já" dodal k tomu William ,,ano ale to nemění nic na tom že. a vůbec co ty se tady nade mnou povyšuješ" řekl Daniel přísně ,,takhle to ale ne-" ,,jestli se chceš nade mnou povyšovat, tak mi ale dokaž že jsi dominantní" William se zamyslel a pak mu jednoduše odpověděl ,,ne diky, já to neumím" Daniel se zamračil a vysadil si Williama na klín ,,být tebou tak se snažím nebo se naštvu" William stále nevěděl co má dělat ,,já ale ani pořádně nikdy neměl vztah víš-" Daniel se zamračil víc ,,dávám ti minutu na to aby ses nějak aspoň pokusil o předehru, jinak na tebe seru" ,,to je to poslední co bych chtěl" povzdech si William a začal se snažit.
Chvíli se líbali a pak William začal Danielovi sundavat košili ,,nudaaa, to je ohraný" řekl Daniel ,,ale ty to děláš taky-" odsekl William ,,nebuď drzej nebo si tu dominanci převezmu já" řekl Daniel, William zapřemýšlel a pak se odhodlal k pokračování jelikož opravdu nechtěl aby se Daniel naštval ,,jinak to neumím" omlouval se William, Daniel jen přikývl a čekal co udělá dál. Po chvíli se William posunul dolů a chtěl rozepnout Danielovi poklopec ,,to je moc submisivní" pronesl Daniel a protočil očima, William si sedl zpět ,,tak mi to ukaž" ,,to by se ti líbilo co" řekl Daniel a William jen pokýval hlavou ,,leda hovno" shodil Williama ze sebe a odešel do ložnice s tím že na něj z vysoka sere. William byl opět ponechán v místnosti sám ,,to už není ale možný-" povzdechl si William a lehl si s tim že si pustil film u kterého usnul. Daniel se úplně svlékl a lehl si do postele a také usnul.
ČTEŠ
Partners in Crime
DiversosDaniel a William se seznámí velice zajímavým způsobem, nejprve se nesnáší ale postupně to přeroste v lásku. jak se vypořádají s Danieolovou těžkou prací? rozhodne se William správně? /další autor: @Iwatchyousleeep /