[3] \\\První Společná Noc///

24 4 0
                                    

Po nějaké době začal William s Danielem vycházet už jen proto že mu nic nezbylo, po rodině se mu už ani nezastesklo jelikož na ni zapomněl. Jednoho dne, když Daniel skončil tak šel za Williamem s tím že mu konečně vyzná city, upravil si svůj oblek a zaklepal mu na jeho pokoj který by se dal vlastně nazývat byt, měl zde vše zařízené jako velký luxusní dům.
  William mu otevřel a pustil ho dál, Daniel si s ním sedl na gauč a spustil na něj ,,hele, už to je 6 let co jsme se viděli poprvé a no víš chtěl jsem ti říct něco důležitého" ,,to že jsi mi zabil sestru? To jsem zjistil už dávno" vyjel po něm vytočený William ,,nenechal jsi mě to doříc-" ,,nic nechci slyšet, chci domů" ,,to nedává smysl, vždyť se tady máš dobře a nikdy sis na nikoho z nich nevzpomněl" Daniel se prudce zvedl a čekal jestli mu bude William nějak argumentovat ,,ale chci aspoň svou rodinu vidět" to Daniela nasralo úplně ,,v žádném případě, já nedovolím aby ses už nevrátil. Tvým jediným úkolem je tady být se mnou! Nikam nepůjdeš!" zařval na něj Daniel a odešel z pokoje který následně zamkl ,,nasral jsi mě a tohle jsem opravdu dělat nechtěl, je to opatření a až si uvědomíš jak se máš chovat tak tě možná i pustím!" naposledy zařval a odešel. William začal bušit na dveře a začal se omlouvat, ale vše bylo marné, Daniel mezitím došel do své kanceláře kde se mu udělalo hodně špatně.
  Bolelo ho to, moc ho bolelo u srdce že to udělal ale jeho rozhodnutí měnit nebude aspoň minimálně do zítra.
  Ráno když se Daniel probudil šel hned za Williamem, odemkl mu pokoj a vešel dovnitř ,,Willy?" zkusil ho zavolat jestli mu neodpoví, prošel všechny místnosti a jako poslední vešel do ložnice kde ležel a spal William, sedl si k němu na postel a čekal do doby než se probudil. William se probudil a promnul si oči, podíval se na Daniela a hned odvrátil pohled ,,co je?" zeptal se ho uraženě William ,,chtěl jsem se ti omluvit, uznávám že to byla přehnaná reakce" odpověděl Daniel provinile. William se na něj podíval a usoudil že nemá cenu se s Danielem hádat ohledně jeho rodiny, sedl si a protáhl se ,,dneska mám volno, co bys řekl na to že bych ti koupil dům ať nejsi furt tady?" William se na Daniela podíval s výrazem jestli si z něj nedělá srandu ,,jako vážně?" ,,jo" William se zamyslel a uvědomil si že by se odtamtud mohl vydat navštívit svou rodinu. Jelikož s tím William nakonec souhlasil tak šel Daniel vybrat nějaký luxusní dům, když něco našel tak to ukázal Williamovi který nemohl uvěřit svým očím. Ještě ten den se tam vydali, vše bylo již zařízeno včetně nábytku, William si vybalil věci a společně s Danielem si prohlédli zbytek domu.
  William Daniela obejmul a pořád mu děkoval ,,neděkuj mi, já rád" řekl Daniel a usmál se na něj, dneska mu to řekne za každou cenu ,,ale i tak, je to tu úžasný" řekl William a hned pokračoval ,,ty chceš dneska večer jít zpět?" ,,ano, proč?" tázal se ho Daniel ,,jestli bys tu nechtěl strávit noc" to Daniela zaskočilo ale moc rád s tím souhlasil. Padl večer a Daniel společně s Williamem si objednali jídlo a společně ho snědli a popíjeli alkohol v luxusní venkovní vířivce kde chtěl konečně Daniel vyznat Williamovi city, přisedl si k němu blíž a lehce podnapilí Daniel ho obejmul kolem ramen přičemž mu začal do ucha šeptat ,,musím ti říct něco důležitého, ale je to přísně tajné" William který byl ještě trochu při smyslech se ho zeptal ,,a na co?" ,,neřekneš to nikomu?" podezříval ho Daniel ,,neřeknu, slibuji" odpověděl mu zvědavý William ,,víš, již od první chvíle co jsem tě pořádně poznal jsi mě nějakým zvláštním způsobem přitahoval, nedokážu to popsat ale prostě mi přijde že tě asi miluju" dořekl vysmátý Daniel a opřel si hlavu o jeho rameno ,,to z tebe mluví alkohol" ,,ale piču, myslím to vážně" ,,dokaž to" vyzval ho William ,,bez problémů" jakmile to dořekl, hned se Daniel vrhl na jeho rty a začal ho něžně líbat.
  William se zapojil a sedl si na něj obkročmo ,,snad se nechceš nechat slyšet tady venku ne?" William se usmál a pobídl Daniela ať tedy jdou dovnitř. Daniel se zvedl přičemž objímal Williama a nesl ho v náručí, došel s ním do ložnice kde se opět svalili na postel, tentokrát si ale William lehl na záda a Daniel si zabral místo nad ním, začal ho opět líbat ale tentokrát trošku přitvrdil...

Partners in CrimeKde žijí příběhy. Začni objevovat