Del 4

30 0 0
                                    

Den dagen hade varit den mest perfekta, allt hade gått sin väg, vi skrattade hade kul och allt sådär. Men jag var rädd, rädd för kärleken. Skulle det bli fel? Skulle vi börja bråka? Vi var inte ihop eller så utan hade kommit varandra nära..på ett kärleksfullt sätt. Jag hade fått hans nummer och han hade fått mitt så när jag vaknade hade han sms:at.
"Hej Lovisa. Jag skulle jätte gärna vilja träffa dig vid parken ikväll, om det är okej. Jag kanske är för mycket?"
Jag började tänka efter, liksom det kanske är bra att träffa honom igen med tanke på att vi har kommit varandra nära och det kanske leder till något? Jag började knappa in några ord som ledde till detta
"Ehm, asså ja det kan vi väl :)"
Jag var tveksam på att skicka det men jag gjorde det. Efter en sekund fick jag svar
"Ta på dig simpla kläder. Har en överraskning!"
Jag kollade på det sms:et, ett tag. Tillslut kom ett litet fniss fram. Jag tog fram en tröja där det stod "Sorry No Sorry" och ett par slitna vita shorts. Det var ändå på kvällen så jag satte mig på sängen igen. Jag började sms:a Corre.
"Corre, saknar dig, har träffat en kille här Oscar. Du måste komma hit!!"
"Åh Lovisa, jag tror jag saknar dig mer. Jag borde komma över till er!!"
Jag orkade inte riktigt svara så jag gick ut. Där stod han och hans gäng. Skulle jag gå fram?

NÄSTA KAPITEL KOMMER IDAG

Jag hade tänkt att börja med perspektiv oså. Så ni vet. Tror jag ska börja med det på kapitel 5 eller 6!!

Hated, Loved, Wrong or Right?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora