Merhabalar arkadaşlar!
Bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz.
Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz.
Keyifli okumalar!
▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ
Göz yaşlarımla ıslanan yastığı çevirmek için hamle yaptığımda kolumun uyuştuğunu hissettim. Yaklaşık bir saattir hareketsiz durduğumu düşünürsek gayet normaldir. Göz ucuyla duvarımdaki saatime baktığımda saatin 00:30 olduğunu gördüm.
''Harika bir günümü daha çöp eden anne ve babam tebrikler!'' diyerek alkışlamaya başladım.
▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ
Sabah 07.31
Arkadaşlarımla buluşup ders çalışma planları yaparken annemlerden izin almak gibi bir hataya düştüm. Babamın cevabı her zamanki gibi insanı intihara sürükleyecek cinstendi. ''Ne yapacaksın arkadaşında?'' diye sordu babam.
Hiç baba ya öyle bi' rakı masası falan hazırlarız. Gece yarsına kadar kafayı çeker yatarız diye düşünmüştük! Bunu dışımdan söylesem acaba nasıl bir manyaklık yapmış olurdum diye düşünmeden edemeyip ''Ders çalışacağız dedim ya baba'' dedim.
''Babaya ya ha?'' dedi, hafif bir kahkaha atarak. Konuyu değiştir hemen zaten izin vermeyeceksin ya bir gerekçen olsun.
''Gidemezsin arkadaşına falan geç odanda çalış dersini!'' dedi, hafif yüksek çıkan sesiyle.
''Neden?'' diye sordum. Konuyu çoktan kapatmış gibi dönmüş televizyon izliyordu. Bakışları alayla bana çevrildiğinde ''Öyle'' dedi. Öyleymiş!
''Öylesi böylesi yok baba! Ders çalışmaya gidiyorum gezmeye değil!'' dedim, hafif yüksek çıkan bir sesle. Yollayacağı varsa da nah yollar bundan sonra Yaren!
''Gidemezsin dedim Yaren, şansını fazla zorlama bence!'' dedi dişlerinin arasından tıslayarak. Al işte Yaren, git de görelim şimdi.
''Öyle olsun baba, öyle olsun'' dedim salondan Hürrem Queen edasıyla çıkarken
Odama gidip komodinin üzerinden telefonumu alıp balkona çıktım. Hazal'ı arayarak gelemeyeceğimi söyledikten sonra yere serdiğim yatağa uzanarak şarkı dinlemeye başladım.
▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ
Kucağıma bir şeyin düşmesiyle korkuyla yerimden sıçradım. Kucağıma düşen şeye baktığımda elma çöpü olduğunu gördüm. ''Yeter artık ama!'' diye bağırarak karşı balkondaki tam tahmin ettiğim kişinin suratına elma çöpünü attım.
Selvi, bizim mahallenin bana takık kızı.
Geçen sene mahallede sevgilisiyle kavga ettim diye bir senedir düşmanız. Hani sevgilisi düşman olsa tamam da sen ne alaka mk.
''Hiiih! naptın yaa!'' kulağıma gelen cırlamayla tekrar o tarafa döndüm. Elma çöpü sarı saçlarına yapışmıştı. Büyük bir kahkaha atarak ''Derdin ne kızım?'' dedim.
''Lan senin yüzünden sevgilim ayrılmak istedi!'' dedi bağırarak.
Ben ne alaka?