Capitolul 1

138 8 0
                                    


Știi acel sentiment pe care îl ai atunci când urmează să fii prins ? Când viața ta se poate duce pe apa sâmbetei ? Eh, fix în acest moment, sentimentul ăsta mă bântuie.
Eu sunt Isabelle, viața mea se învârte în jurul trupelor speciale încă din momentul în care am absolvit academia militară. Nu sunt genul de persoană care să judece o persoană după prima impresie și nici nu sunt genul de persoană care să tolereze abuzul asupra femeii. Acele ființe care se folosesc de puterea pe care o au, doar pentru a demonstra că îi au pe ceilalți la picioare. Nu multe au fost cazurile în care am arestat bărbați care își mutilau fie cuceririle, fie soțiile sau iubitele, fie fiicele sau amantele. Nu mă înțelegeți greșit, nu sunt o feministă înfocată, dar nu pot să nu acționez atunci când un bărbat se folosește de diferite mijloace ca să rănească o femeie. Din păcate, tot mai multe cazuri de violență domestică sunt raportate și mă gândesc dacă oamenii ăștia nu mai au și altceva de făcut în afară de a-și bate joc de niște suflete.
Ieri am primit o misiune de la agentul Mason. Din spusele lui se pare că avem o cârtiță printre noi. Un agent corupt care e mână în mână cu unul dintre cunoscuții mafioți Damien Niccolò. De fiecare dată când îl arestam, următoarea zi era scos pe cauțiune de oamenii lui. Damien este cunoscut pentru comportamentul lui impulsiv și rece. Din spusele oamenilor își schimbă partenerele ca pe șosete, dar bineînțeles că nu am niciun motiv ca să îl judec. Fiecare alege ce face cu viața lui, dar trebuie să răspunde și de posibilile urmări negative. Este un bărbat frumos, statura lui fiind impunătoare. Pe lângă faptul că este cunoscut pentru afacerile lui, este foarte cunoscut ca fiind cel mai mare burlac al Brooklyn-ului. Pot spune că pe perioada liceului (la sfârșit) și o mică perioadă a academiei, am cam fost îndrăgostită de el, dar cine nu ar fi. Serios acum are un corp de Adonis, faimă (chiar dacă este provenită din golănii), un comportament indiferent și impunător în marea majoritate a timpului. Dar bine că a fost doar o fază și că mi-a trecut.
Cred că dacă mai stau mult aici voi face șanțuri în podea. Misiunea mea a început de aproape o oră. Am aflat despre cine e vorba. Agentul Craig este agentul de care mi-a spus domnul Mason. Îl văd pe Damien cum îndeasă un plic gros în buzunarul jachetei agentului Craig. Acum câteva minute eram la un pas de a fi descoperită. Intrasem în biroul lui Damien și mă uitam prin sertare, moment în care ușa se deschide brusc, pe ea intrând nimeni altul decât Damien acompaniat de agentul Craig. În momentul acela, mă băgasem repede în locul în care se țin picioare sub birou. Îi auzeam cum vorbeau despre niște droguri ce trebuiau să vină acum ceva timp și nu au mai venit. Când voiam să iau telefonul și să le înregistrez convorbirea, apăsasem din greșeală pe ceva și câteva sunete se făcuseră auzite din telefonul meu. Cei doi auzind sunetele se pregăteau să vină și să vadă sursa sunetelor. Mi-am strâns ochii și mi-am mușcat buza. Sperând că nu mă va vedea, m-am făcut cât de mică am putut și mi-am ținut respirația pentru câteva secunde. Spre nororcul meu, unul dintre oamenii lui Damien a venit și i-a dat de veste că drogurile ce trebuiau să vină au ajuns. Am respirat ușurată și am înregistrat restul conversației dintre cei doi. Acum că am aflat cine e cârtița, nu vom mai avea decât să sperăm că nu va mai fi și alt agent corupt.

DamienUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum