Capitolul 5

64 1 0
                                    


Isabelle

        Îmi deschid ochii, încercând să îmi găsesc telefonul pentru că de minute bune nu încetează să sune. Îl găsesc și văd pe ecran numele Biankăi.
   — Alo ?
   — Isa, ce naiba faci ? Te sun de 10 minute în continuu... Ai telefon ca să ți-l bagi în c*r!
  — Liniștește-te nebuno, am adormit și eu ca un om obosit. Nu auzisem telefonul, scuze...
  — Off, Iza...te soliciți prea mult. De ce nu ți-ai ales un job mai ușor ? Sau care măcar să nu fie atât de greu precum ăsta... Ah, și apropo deschide o dată ușa asta idioată. *îmi spune chicotind*
     Îi deschid ușa, o invit spre bucătărie ca să îi dau ceva să beau și îi analizez ținuta, am decis împreună cu câțiva prieteni să mergem în seara asta în club.
  — Știi foarte bine de ce. Oricum nu aș da nimic pentru alt job, ăsta mi se potrivește de minune. *îi spun în timp ce o bat ușor pe umăr* Acum dacă nu te superi, trebuie să mă decid cu ce să mă îmbrac.
  — Isa...
  — Nu Bia, nu te las pe tine să îmi alegi ținuta.
  — Biine, măcar am încercat...
  — Cât timp eu îmi fac un duș și mă pregătesc, poți să te uiți la ceva, un film, un serial.
  — Okay, grăbește-te. *spune și îmi oferă un pupic pe obraz*
            

                                   ***

         Pășind pe ultimele scări ale nightclub-ului, Bianka aproape că se împiedică și cade. La o masă din partea stângă a clubului, îmi zăresc grupulețul de prieteni. Le pot observa pe Olive și pe Dani sărutându-se, pe Malcom dând un shot, pe Miles flirtând cu o fată și pe Andrew care își folosește telefonul.
    — Hello! Lume nouă, lume nouă, ce faceți fetelor ? *ne întâmpină Malcom, venind spre mine și încercând să mă sărute. De vreo doi ani, încearcă să mă combine, dar nu îi răspund avansurilor pentru că le oferă aceeași atenție și altor fete *
   — Bine, îmi cer scuze că nu am mai putut să îmi petrec timpul cu voi perioada asta...
    — E în regulă, treceți încoace și dați câte un shot! *ne zice Olive*
     — Am să vă dau o veste bombă! *ne zice Andrew*
   — Spune-ne și nouă !!!
      — M-am combinat cu un tip super sexy și drăguț !
    — Felicitări!!! *îi spunem cu toții în cor*
   — Și..? Dă-ne detalii zgârcitule, nu ține doar pentru tine !!! * îi spun eu cu un tot serios, dar în același timp comic*
    — Bine, bine! Îl cheamă Marko, are 31 de ani, e născut în Italia și crescut aici, e înalt cu trup de Adonis, are un simț al umorului unic și știe cum să mă facă să ies dintr-o stare proastă... E pur și simplu tot ceea ce îmi puteam dori de la un partener !*spune cu un glas emoționat, cu o față fericită, împăcată și rușinată*
     — Mă bucur pentru tine Andrew, o meriți, mai ales după ceea ce a făcut jegul acela, care nici nu merită să îi pronunț numele. În sfârșit te poți bucura de ceea ce meriți. *îi spun, trăgându-l într-o îmbrățișare de urs*
       Sunt prietenă bună cu toată gașca, dar persoanele pe care le am cel mai mult la suflet sunt Bianka, Andrew și Malcom. Restul sunt clasați pe locul doi.
      
                                   ***
      După un al nu știu câtelea shot, accept să merg pe ringul de dans. La boxe sună melodia "Or Nah", versiunea în care cântă și The Weeknd. Mă misc lasciv pe ritmul melodiei și dintr-o dată simt două brațe mari ce mă cuprind de șolduri. Din cauza alcolului ce îmi circulă prin vene, îl las pe cel din spate să stea cu mâinile pe șoldurile mele, dar peste ceva timp, cel din spatele meu mă trage în asa fel încât stau lipită de pelvisul lui. O mână îi coboară încet spre fesele mele, timp în care, cealaltă urcă spre zona sânilor. În momentul acela simțeam deja că e prea mult așa că îi spusesem să înceteze, dar a refuzat, așa că i-am răsucit mâna și i-am dat o lovitura care e posibil să îl lase fără moștenitori. În timpul în care el încearcă să își recapete respirația, încep să îl analizez. Pot observa că e bine făcut, e super înalt... cred că are cel puțin 1,90 înălțime, are niște buze mari și cărnoase ce parcă cer a fi sărutate, are niște trăsături foarte frumoase, mirosul lui e divin, ochii lui par a fi ca două oceane, poartă multe tatuaje pe pielea atât de catifelată ce parcă ma vrăjește și mă face să îi sărut fiecare porțiune din piele, fără să scap un centimetru. Așa cum preconizasem, brațele lui sunt gigantice, iar bicepșii lui par a fi de aceeași mărime cu capul meu. Fără să îmi dau seama, toată lumea ne privea, muzica fusese oprită, iar în fața mea îl văd pe domnul nervos ce pare că mai are puțin și ia foc, dar înainte ca acesta să acționeze necugetat, un tip care cred că e prietenul lui vine în fugă spre noi.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 20, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

DamienUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum