Așteptând să intru în biroul agentului Mason pentru a-i da raportul, aud sunând un telefon. Îmi îndrept privirea spre locul de unde se auzea telefonul și l-am văzut pe agentul Craig. Și-a luat telefonul în mână și s-a strâmbat, probabil atunci când a văzut numele apelantului. S-a îndreptat spre toalete, vrând probabil să aibă intimitate, neauzindu-l nimeni.
Nu mi-am putut controla curiozitatea și l-am urmărit.
- Alo!Da, eu sunt.
-.........
- Nu îți face griji, nimeni nu suspectează nimic.
-........
- Știi...am ceva să îți împărtășesc..
-......
- Am fost anunțat că una dintre comenzi a fost luată în vizor de către organele de poliție.
-.......
- Da, știu că era aproape imposibil, dar s-a întâmplat. Ce vom face acum ?
-......
- Okay, am înțeles. Te sun eu mai târziu când voi mai avea timp.
-......
Din conversația pe care am auzit-o, pot spune că apelantul era nimeni altul decât Damien. Acum neapărat trebuie să comunic cu agentul Mason. Din păcate, norocul meu nu ține cu mine și mă împiedic într-o bucată de hârtie igienică, căzând în dreptul băii bărbaților.
Agentul Craig vine cu pași grăbiți spre mine.
- Ce scorbura măsii s-a întâmplat agent ?
- Nimic domnule, am fost la baie și m-am împiedicat de o bucată de hârtie igienică.
Pe agentul Craig îl bufnește râsul și îmi întinde mâna în semn de ajutor. Chiar nu mi-a venit să cred că el e cârtița. Din momentul în care am pășit prima dată pe aceste podele, el mi-a prezentat toate încăperile. El a fost într-un fel sau altul mentorul meu și chiar mă doare inima să știu că el este cârtița ce dă informații rivalilor. Pe el l-am considerat ca un tată și mă gândesc să mai amân puțin momentul în care trebuie să îi dau raportul agentului Mason, deoarece trebuie să am o discuție cu agentul Craig. Îl cunosc destul de bine și nu cred că face asta pentru că îi convine. Mai mult ca sigur Damien îl are cu ceva la mână și agentul Craig este obligat să îl ajute cu treaba lui murdară. Și când zic că știu că nu ar face asta cu bună voință, mă refer la faptul că el are o familie. Are o soție iubitoare, o fetiță frumoasă căreia i se face curte încă de la o vârstă fragedă și un băiat cu câțiva ani mai mare decât mine. Nu și-ar pune familia în pericol doar pentru a primi o sumă de bani în plus.
- Ești bine agent ?
- Da domnule, nu am pățit nimic.
- Ai auzit cumva ceva ?
- Nu domnule, trebuia să aud ceva ? nu îmi place să îl mint, dar deocamdată trebuie să aștept și să văd cu ce îl are la mână Damien pe agentul Craig.
- Nu ! Ai grijă agent, alții nu ar reacționa în modul în care am făcut-o eu, î𝚖𝚙𝚒𝚎𝚍𝚒𝚌𝚊𝚝ă 𝚖𝚒𝚌ă. * spune și îmi atinge ușor și într-un mod amuzant nasul. Mereu am avut o relație strânsă și la un moment dat mi-a zis că mă consideră ca pe propria lui fiică*✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧・゚:
Dragilor, având în vedere faptul că am publicat acest capitol mai devreme decât îmi planificasem, nu știu cu exactitate când le voi publica și pe cele viitoare. Mulțumesc de înțelegere și spor la lectură 😁😚.
CITEȘTI
Damien
ChickLitCe se întâmplă atunci când un agent FBI și un influent mafiot se întâlnesc ? Damien, un cap de mafie și este foarte cunoscut pentru comportamentul vulcanic și impulsiv pe care îl deține. Calcă pe cadavre ca să își ducă la bun sfârșit planul...