"Görünüşe göre yeni bir kişilik ortaya çıktı Kanata, Kiriya." Kagaya çocuklarına sıcacık bir gülümseme sundu. "Hinaki ve Nichika kameradan hastayı izlerken biraz farklı davrandığını görmüşler."
"Farklı?"
"Endişelenme, size zarar verecek tarzda biri değil."
Kiriya ve Kanata her gün Tomioka Giyuu'yu ziyaret ediyorlardı. Ablaları her ne kadar kameradan hastayı gözetleseler de başka bir kişiliğe geçiş yapıp yapmadığını anlayamıyorlardı. Gözden kaçırma ihtimali olduğundan Kiriya ve Kanata her gün gidiyorlardı. Eğer Nichika ile Hinaki yeni bir kişiliğin ortaya çıktığını görürse bunu bildiriyorlardı.
Kiriya kapıyı tıklattıktan sonra açtı. Karşılarındaki kişi yüzündeki gülümsemesini bozmadan bozuk parayı elinde dolaştırıyordu. Kesinlikle tanıştıkları diğer kişiliklerden farklı bir huya sahipti.
"Merhabalar. Ben Ubuyashiki Kiriya ve yanımdaki de kız kardeşim Ubuyashiki Kanata."
Elindeki bozuk parasını havaya fırlattı. Tura gelince konuştu.
"Merhaba. Ben Tsuyuri Kanao. Bir çiçek dükkanı işletiyorum."
"Bayan Tsuyuri. Haberiniz var mı bilmiyorum ancak birtakım suçlar işlendi ve bunların sorumluları da sizinle beraber bu bedeni paylaşan kişilerden biri. Herhangi bir fikriniz var mı acaba?"
Bir kez daha yazı-tura attı. Yine tura gelince kendi düşüncesini söyledi.
"Douma." dedi. Belli ki konuşmayı fazla sevmiyordu.
"Neden onun olduğunu düşünüyorsunuz?" diye sordu Kanata.
"Suç işlemeye meyilli."
"Peki ya şüphelendiğiniz başka biri var mı?"
Bu sefer yazı geldiğinde "Görüşürüz." dedi Kanao.
Tsuyuri Kanao oldukça kararsız biriydi. Kararlarını yazı tura ile belirliyordu. Yanından bozuk parasını hiç ayırmaz, ne olursa olsun ona gözü gibi bakardı.
"Fakat..."
"Görüşürüz."
"Görünüşe göre bizi cevaplamayacak. Gidelim, Kanata." Kiriya kız kardeşinin kulağına doğru fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Billy Milligan |tomioka.giyuu|
Fanfiction›tomiokagiyuu‹ Tomioka Giyuu tecavüz, cinayet ve hırsızlıktan yargılanacaktı.