Ressam

275 35 43
                                    

Kagaya'nın çocukları ya da daha doğrusuyla meslektaşları kalemlerini kontrol etti. Son hazırlıklarını yapıp içeriye, Giyuu'nun kaldığı odaya gireceklerdi. Giyuu bilmese de odada kamera vardı. Bu yüzden herhangi bir sorun çıkarsa iki kardeş de kurtulacaktı.

"Hazır mısın Kanata?"

Kanata başıyla onaylamakla yetindi. Kiriya odanın kapısını açtı. Giyuu'nun yüzündeki gülümseme sanki asla silinmeyecekmiş gibi duruyordu. Kanata'nın içi titredi. Nedense ürpermişti.

"Merhaba Tomioka Giyuu." dedi Kiriya.

"Size de merhaba fakat benim adım Tomioka Giyuu değil. Benim adım Kanroji Mitsuri."

"Mitsuri mi? İyi de Mitsuri kız ismi." anlamdıramamıştı Kanata.

"Sebebi basit. Kızım."

Kardeşler konuşamadı. Birbirlerine baktılar. Mitsuri ise gülümsemesini bozmamıştı. Kardeşler kendilerini toparladıklarında işlerini devam ettiler. Ubuyashiki Kanata, Mitsuri'nin söylediklerini yazıyordu. Ubuyashiki Kiriya da Mitsuri'ye soruları yöneltiyordu.

"Pekâlâ Bayan Kanroji mesleğiniz nedir?"

"Ressamım. Önceden birkaç kişiye resim dersi vermiştim. İyi bir öğretmen olmasam da iyi bir ressam olduğumu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim."

"Nasıl başladınız ressamlığa?"

"Fransa'da doğdum aslında. Çocukluğum Paris'te geçti. Çevremdeki insanların hep resim çizdiğini görünce ben de başlamak istemiştim. Ufak yetenek kırıntılarıyla ve büyük çalışmalarla geliştirdim kendimi. On üç yaşınma girince memleketime, Japonya'ya döndüm. Ana dilim Fransızca olduğundan Japoncada o kadar iyi değilim."

"Bu bedende yaşayan diğer kişiliklerden haberiniz var mı?"

"Elbette var. Sonuçta hepimiz bu bedeni kullanarak hayatımızı sürdürüyoruz."

Kiriya biraz bekledi sıradaki sorusu için. Kardeşinin hızlarına yetişemediğini fark etmişti. Kardeşi son söylenenleri yazınca Kiriya sorusunu yöneltti: "O zaman işlenen suçlardan da haberiniz var. Bu suçlarla sizin bir ilginiz var mı veya kimin yapmış olduğuna dair bir düşünceniz?"

"İşlenen suçlar beni bağlamıyor. Çünkü şu ana dek insanlara zararım dokunmadı. Yalnız, işlenen suçların tam olarak ne olduğunu bilmiyorum. O suçları söyleyebilir misiniz?"

"Üç kadına tecavüz, bir hırsızlık ve bir de cinayet vakası."

Mitsuri sağ elini çenesine koyup biraz düşündü.

"Üzgünüm. Tecavüz ve hırsızlık olayında kimin yapmış olabileceğini bilmiyorum ama cinayet hakkında fikirlerim var. Muzan, Douma, Akaza üç şüpheli gözümde. Ölen kurban erkekse büyük ihtimalle Akaza. Kadınsa Douma olabilir. Cinsiyet fark etmezsizin Muzan herkesi öldürebilecek kapasitede."

"Bizimle konuştuğun için teşekkürler Bayan Kanroji. Biz gidiyoruz. Umarım sonra da görüşürüz."

"Bay bay." Mitsuri sevinçle ellerini salladı.

Odadan dışarıya çıkınca Kanata rahatlamıştı. Başta Mitsuri'den biraz korkmuştu ama beklediğinden iyi geçmişti.

"Garip, değil mi?"

"Garip olan nedir kardeşim?"

"Tomioka Giyuu bir erkek. Kanroji Mitsuri de kız olduğunu söylüyor, erkek bedeninde yaşamasına rağmen."

"Eh, hastanın fazlasıyla tuhaf yanı var Kiriya. Umalım ki diğer konuşmalarımız da birinci kadar iyi geçsin. Sonuçta cinayet işleyen biri var aralarında ve üç kadına tecavüz edenler de var. Kendimi hiç güvenli hissetmiyorum."

Kiriya kıkırdayarak kardeşini omzunun altına aldı. "Ben senin ağabeyinim. Sana zarar gelmesine müsaade etmem, korkma."

"Teşekkürler Kiriya."

Billy Milligan |tomioka.giyuu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin