Korkulu Gezi

150 8 0
                                    

Okul gezileri çoğunlukla sıkıcı olur ama bu korkutucuydu.
Gittiğimiz bir okul gezisinde eski bir köşkü ziyaret edicektik. Köşkün görünümü bile tüyler ürperticiydi.Bizi kapuda yardımcıya benzer bi hanım karşıladı. Kadının yüzünün kanı çekilmiş beyaz ve ürpertici.Bizi içeri davet etti koridorlar çeşitli tablolarla doluydu, köşk gibi onlarda kan dondurucuydu. Başta isteksiz olan biz şimdi içeri girmek için can atıyorduk. Ama keşke girmeseydik içerisi berbat kokuyordu leş gibi. Evet leş belkide içerde bi ceset vardı. Artık tamamen içerdeydik. Bi odaya girdik odanın manzarası harikaydı mezarlığa bakıyordu. Burası yardımcının annesinin odasıymış burda bir çok cinayet işlenmiş hatta yerlerdede ceset parçaları varmış . Korkudan onları farketmemişim . ıyyy iğrenç. O da ne birden yatak havaya fırladı yatakta gözleri oyulmuş saçlarına elektirik çarpmış bir kadın ve pis sırıtışı.Korkudan dilimiz tutuldu kaçmaya başladık kıridorda daha önce görmediğimiz türde yazılar tablolar bizi öldürürcesine kızıyor yardımcı kadın annemi çok kızdırdınız cezanızı çekiceksimiz diye arkamızdn koşuyor. Kendimizi dışarı zor attık işte tam bu esnada öğretmen bi kahkaha patlattı. Ne yani her şey bi şakamıydı yapmayın paranormal olaylar hiç bir zaman bir şakadan ibaret değildir!

Korkmıyacaksan Mutlaka OkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin