Chapter-15

8.7K 615 14
                                    

မနက္​ခင္​း​ေန​ေရာင္​ကျပတင္​း​ေပါက္​ကတဆင္​့မ်က္​လံုးကိုလာထိ​ေတာ့...kaiမ်က္​လံုး​ေတြပြင္​့လာတယ္​......

kaiအိပ္​ရာကထထိုင္​ၿပီးနာရီၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့၉နာရီ​ေတာင္​ခြဲ​ေနၿပီ....အံုခဲ​ေနတဲ့​ေခါင္​းကိုကိုင္​ၿပီးစဥ္​းစားလိုက္​တယ္​....

"ညကငါဘယ္​လိုလုပ္​အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​လာတာလဲ.....ဘယ္​သူျပန္​လိုက္​ပို႔​ေပးတာလဲ???...."

မ​ေန႔ကkaiအိမ္​ကထြက္​သြားၿပီး​ေတာ့....barတခုမွာအရက္​သြား​ေသာက္​​ေနတာ​ေလ.....​

​ေနာက္​​ေတာ့အမူးလြန္​ျပီး​ေမွာက္​သြားလို႔ဘာဆိုဘာမွမသိ​ေတာ့တာပါ....

​ေဒါက္​...​ေဒါက္​...​ေဒါက္​....

" oppa...ႏိုးၿပီလား...soo၀င္​လာခဲ့မယ္​​ေနာ္​....."

​kaiအခန္​း၀ကိုလွမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့.....

Sooကဖန္​ခြက္​​ေလးတခြက္​ကိုင္​ၿပီး၀င္​လာတာကို​ေတြ႔တာ​ေပါ့.....

" ဘာလာလုပ္​တာလဲ....."

"ညကoppa​ေသာက္​ထား​ေတာ့​ေခါင္​း​ေတြမူး​ေနမွာစ္ိုးလို႔...sooသံပုရာ​ေရ​ေဖ်ာ္​ၿပီးလာပို႔​ေပးတာပါ.....

sooစားပဲြ​ေပၚမွာတင္​​ေပးခဲ့မယ္​​ေနာ္​.....

breakfastကို​ေအာက္​မွာျပင္​​ေပးထားခဲ့မယ္​.....sooက​ေတာ့အလုပ္​သြား​ေတာ့မယ္​...."

sooထြက္​သြားဖို႔လုပ္​​ေတာ့...

"​ေနဦး...ငါညကဘယ္​လိုအိမ္​ျပန္​​ေရာက္​လာတာလဲ...ဘယ္​သူလာျပန္​ပို႔​ေပးတာလဲ...."

"ဘယ္​သူမွလာျပန္​မပို႔​ေပးပါဘးူ....

oppaျပန္​မလာ​ေသးလို႔sooဖုန္​းလွန္​းဆက္​​ေတာ့...

ဆိုင္​ကစားပြဲထိုး​ေလးတ​ေယာက္​က....

oppaမူးၿပီး​ေမွာက္​​ေနတယ္​ဆိုလို႔.....

sooကိုယ္​တိုင္​လာ​ေခၚခဲ့တာ​ေလ.....

oppaရယ္​.....ဘာလို႔အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​​ေသာက္​ရတာလဲ.....soo​ေၾကာင္​့လား

ဟင္​...."

"မင္​းနဲ႔ဘာမွမဆိုင္​ဘူး....ငါ့ဘာသာ​ေသာက္​ခ်င္​လို႔​ေသာက္​တာ....ငါ့ကိစၥ​ေတြမွာ၀င္​မပါပါနဲ႔...ကိုယ္​့ဘာသာကိုယ္​​ေအး​ေဆး​ေန......သြား​ေတာ့..."

Demon's loveWhere stories live. Discover now