Chapter-17

7K 555 12
                                    

sooအထုပ္​​ေတြမၿပီး​ေနာက္​အလွည္​့...​ေနာက္​မွာခါး​ေထာက္​ၿပီးရပ္​​ေနတဲ့kaiနဲ႔​ေဆာင္​့မိၿပီးဖင္​ထိုင္​ရပ္​​ေလးျပဳတ္​က်သြားတယ္​.....

"အာ့.....oppa...ဘာလုပ္​​ေနတာလဲsoo​ေနာက္​မွာ.....​ေရာက္​ရင္​လဲအသံ​ေလး​ေပးမွ​ေပါ့....နာလိုက္​တာ....ကြၽတ္​...ကြၽတ္​..."

sooျပဳတ္​က်သြားတဲ့အထုပ္​​ေတြျပန္​​ေကာက္​ၿပီးမတ္​တပ္​ရပ္​လိုက္​တာနဲ႔......kaiရဲ႕လက္​​ေကာက္​ဝတ္​က​ေနမညႇာမတာ​ေဆာင့္​့ဆြဲသြားတာခံလိုက္​ရတယ္​......

ျခံထဲ​ေရာက္​​ေတာ့kaiကsooလက္​ကိုမလႊတ္​​ေသးဘဲ.....sooနဲ႔မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​လိုက္​ၿပီး....

"do soo...မင္​းအခုဘယ္​ကျပန္​လာတာလဲ.....
ဘယ္​အခ်ိန္​႐ွိ​ေနၿပီလဲ.....ဒီအခ်ိန္​ကမိန္​းက​ေလးတ​ေယာက္​ျပန္​လာရမဲ့အခ်ိန္​လား.....

​ေစာနကလိုက္​ပို႔တဲ့သူက​ေကာဘယ္​သူလဲ.....oppaဆိုတဲ့တ​ေယာက္​ပဲမွတ္​လား....အဲ့​ေကာင္​ကမင္​းနဲ႔ဘာ​ေတာ္​လဲ....."

"oppa..sooလက္​ကိုအရင္​လႊတ္​​ေပးပါလား...ၿပီးရင္​soo​ေျပာျပပါ့မယ္​...."

kaiမလႊတ္​​ေပးတဲ့အျပင္​လက္​ကိုအားထည့​္​့ၿပီးညႇစ္​လိုက္​ရင္​း....

"ငါ​ေမး​ေနတာကုိအရင္​​ေျဖ....."

"အ...နာတယ္​...."

sooလက္​ထဲကကိုင္​ထားတဲ့အထုပ္​​ေလး​ေတြျပဳတ္​က်သြားၿပီး.....လြတ္​​ေနတဲ့လက္​နဲ႔kaiလက္​ကိုအတင္​းဆြဲျဖဳတ္​​ေနတယ္​.....

ျဖဳတ္​​ေနရင္​းမ်က္​ရည္​​ေတြပါက်လာ​တာျမင္​​ေတာ့မွkaiသတိဝင္​လာၿပီးလႊတ္​​ေပးလိုက္​တယ္​.....

"ar...miyan...."

sooက​ေတာ့ဘာမွမ​ေျပာဘဲkaiဆုပ္​ကိုင္​ထားတဲ့လက္​​ေကာက္​ဝတ္​​ေလးကိုကိုင္​ၿပီးငို​ေနတာ​ေၾကာင္​့....

kai..sooရဲ႕လက္​​ေလးကိုဆြဲယူၿပီးၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့.....kai​ေတာ္​​ေတာ္​စိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​သြားတယ္​....

သူကိုင္​ခဲ့တဲ့​ေနရာမွာနီရဲၿပီး​ေယာင္​​ေန​တယ္​.....သူ႔လက္​ရာႀကီးကလဲအထင္​သား....

"ဒါကဘယ္​လိုျဖစ္​တာလဲ....."

"T_T....​ေစာနကထိုင္​ရက္​က်တုန္​းကလက္​​ေထာက္​မိသြားလို႔.....​ေခါက္​သြားတယ္​ထင္​တာပဲ.....T_T...."

Demon's loveWhere stories live. Discover now