Final

9.2K 508 3
                                    

kai ႐ႈပ္​ပြ​ေနတဲ့file​ေတြကို​ေသခ်ာစီၿပီးလက္​ကနာရီကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့၄နာရီ....

kai' pov-"inn...ဒီအခ်ိန္​ဆိုsooအလုပ္​မွာပဲ႐ွိ​ေလာက္​တယ္​....
sooကိုဝငိ​ေခၚၿပီးညစားသြားစားရင္​​ေကာင္​းမလားမသိဘူး...."

kaiသိမ္​းစရာ႐ွိတာ​ေတြသိမ္​းၿပီးရံုးခန္​းထဲကထြက္​လာလိုက္​တယ္​...အခန္​း​ေ႐ွ္႔​ေရာက္​​ေတာ့......

"na na.....ငါအခုရံုးဆင္​း​ေတာ့မယ္​.....မင္​းလဲအလုပ္​မရိွ​ေတာ့ရင္​ဒီ​ေန႔​ေစာဆင္​းလိုက္​....."

"nae....gomawo sir...."

"aye....ဒါဆိုငါသြားၿပီ....."

✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖

kaiကားပါကင္​ထိုးၿပီးတာနဲ႔layရံုးခန္​းကိုတန္​းတက္​သြားလိုက္​တယ္​......sooကlayရဲ႕အတြင္​း​ေရးမႉးဆို​ေတာ့layအခန္​း​ေ႐ွ႕မွာပဲ႐ွိမွာ​ေလ....

အခန္​း​ေ႐ွ႕​ေရာက္​​ေတာ့ျမင္​ခ်င္​တဲ့သူကိုမျမင္​ရလို႔kaiမ်က္​ႏွာတခ်က္​ပ်က္​သြားတယ္​.....ဒါ​ေပမယ္​့အျမန္​ျပန္​ျပင္​လိုက္​ၿပီးlayအခန္​းတံခါး​ကိုေခါက္​လိုက္​တယ္​...

"​ေဒါက္​...​ေဒါက္​...."

"nae...ဝင္​ခဲ့ပါ...."

"ဟာ...kai.....အ​ေၾကာင္​းမၾကားဘာမၾကားနဲ႔ဘာကိစၥ႐ွိလို႔လဲ....ကိုယ္​တိုင္​​ေရာက္​လာတယ္​....."

"ဘာမွမဟုတ္​ပါဘူး..လမ္​းၾကံဳလို႔ဒီတိုင္​းဝင္​လာလိုက္​တာ....ဒါနဲ႔soo​ေကာမ​ေတြ႔ပါလား....သူကမင္​းရဲ႕secretoryမွတ္​လား...အခန္​း​ေ႐ွ႕မွာလဲမ​ေတြ႔ဘူး..."

"aww...sooလား...သူဒီ​ေန့hyungနဲ႔ခ်ိန္​းထားလို႔ဆိုၿပီးအ​ေစာႀကီးရံုးဆင္​းသြားတယ္​...."

kaiရင္​ထဲမွာအလိုမက်မႈနဲ႔အတူဝန္​တိုမႈ​ေဒါသ​ေလး​ေတြျဖစ္​ထြန္​းလာခဲ့တယ္​....

"aww....ဟုတ္​လား....​ဒါဆိုငါလဲျပန္​လိုက္​ဦးမယ္​..ဝင္​စရာ​ေလး႐ွိ​ေသးလို႔...​ေနာက္​မွ​ေအး​ေဆး​ေတြ႔ၾကတာ​ေပါ့....သြားၿပီ​ေနာ္​...."

"inn...bye...."

✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖

7:00 pm....

kai...layတို႔companyကအျပန္​အိမ္​တန္​းမျပန္​ဘဲclubသြား​ေသာက္​ၿပီး​ေဒါသ​ေတြ​ေျဖ​ေနရတယ္​.....

Demon's loveWhere stories live. Discover now