1.bölüm

266 7 1
                                    

Gözlerim yavaş yavaş açılmaya başladı.gözüme giren güneş işiğina yine küfretim ettim.Nefret ederdim güneşten.

One ln götümde bi şeymi var ln benim hemen ayağa kalktım götümde ne olabilirki.

Tontikmiş iyide ne işi varki burda.tontik benim ikizimin oyuncak bebeği bu yaşta hala oyuncak bebekle yatıyor.şştt fesatlaşak yokk.Annemin sesini duydum"kızım hadi kahvaltı hazır"dedi annem "tamam"dedim tontiģide bi kenara fırlatım anneme bağrarak"üştümü değiştirip geliyorum"dedim.Yarım t-shirt altımada tayt giydim ve mutfağın yolunu tutum. Kafamı mutfağa soktum babam varmı diye ve olmadığinı görünce sevindim çunkü emineye ölümüne saydırmam gerekiyo.Tontik götümden çıktı değilmi korktum, ama bende insanın sonuçta.masaya oturdum ve yanımdaki emine'nin kafası a bi şaplak atım."ln değişik tontiğin neremden çıktı haberin varmı ln"dedim kaşlarım çatı bi şekilde o da azına dört beş salatalık atıp konuştu"nöröndön çöktö"dedi ağzı dolu bi şekilde yuh amk ayılığin gözü."götümden" diye bağırdım. Annem gözleri pörtlek pörtlek bi bakmış bana sıçıyodum.sonra kapıdan babam girdi gitmemişmiydi ln bu adam."götümden derken"dedi babam aha sıçtım.eminede piç smile yaptı."şey babam eminenin tontiği sabam sırtıma girmişte onu emineye söylüyodum"dedim "tamam"dedi babam ohh rahatladım.emine güzel bi dayak hakediyo bunu aklımın bi kenarına yazdım.kahvaltımı bitirdikten sonra odama geçtım.Ahh pardon kendimi tanıtmamıştım değilmi.

Adım Mine 19 yaşındayım. Boyum 1.72 kilom 60 kızıl saçlıyım kahverengi gözlerim emineyle ikiziz hiç benzemiyoruz çünkü çift yumurta

başka ne diyebilirmiki.wattpad okuduktan sonra babam odama girdi."kızım bügün arkadaşlatına buluşmıycakmısın"dedi "evet baba"dedim."tamam bende şirkete gidiyodum senide bırakaiyim"dedi"tamam hazırlaniyim çıkalım"dedim.babam mal mal suratıma bakmaya başladı mal mı bu adam lan. babama kafa saladım ne var anamında babamda bana kafasını ne var anlaminda saladı.elimi şıkaltım ve "istersen sn kal babamcım odamda ben senin yanında değiştiririm üştümü "dedim."he"dedi babam e leri uazatarak sonra odamdan çıktı. Yırtık kot pantolon ve yine yarım bi t-shirt giydim.Yarım t-shirt aşkır tamı.babamın yanına gittim ve "hazırım "dedim.emine zaten hazırdı.Arabaya bindik ve AVM'nin yolunu tutuk bi kaç dakikadan sonra varmıştık.ikimizde babamı öpüp arabadan indik.Girişte hemen amk bfflerim ordaydılar yanlarına gittik ve ml gibi sarıldık birbirimize "ln tamam boğulucam"dedim gülerek sanki yılarca birbirimizi görmüyomuş gibi sadece bir gün görmedik.Dördümüzde aynı ünüversiteydeydik.Dördümüzde beraber takılırız hep. ilaydayla çocukluktan beri arkadaşız kardeş desem yeridir. 18 sene olmuştur herhalde. Selinlede 2 sene ama yinede onu da çok seviyorum.biz hala aynı pozisyonda duruken herkes bize bakıyodu."lan piçozlar rezil olduk"dedim

"Knk zaten buraya piçlik yapmaya geldik bilmiyonmu gülüw"dedi ilayda. gülüwmü ona lan "knk bn alışverişimi yapiyim sonra piçlik yaparız"dedi emine"aynen öyle kendimize geliriz"dedim sonrasında selinde ben ve emineye katıldı.bir kaç mağza gezdik elimiz poşetlerle dolu tabi uzaktan bir mağza gördük çok hoşumuza gitti ve oraya koşmaya başladık eminin koştuğumuzda kötü bir görünüm oluşuyodur.Elimizde birsürü poşetlerle falan neyse bugün piçlik günü.O mağzaya ulaşmamız için u dönüşü yapmamız gerekiyodu.tam dönüyoduki kendimi bi çocuğun üştünde buldum poşetlerim etrafa dağılmıştı ve ben bu meteorun üstündeydim.Aramızda iki ya da üç santim vardı.Ben ona bakıyorum o bana bakıyo ben ona bakıyorum o bana bakıyor 30 saniye öyle kaldıktan sonra kendime geldim ve kafamı sağa çevirdim İlayda ,Emine Selin, ağızları açık yere yani bize bakıyolardı.Sola çevirdim üç erkek çocuk gülerek ben ve o çocuğa bakıyolardı.Sanırım arkadaşlarıydı.Götümde bi el hissetim töbe bismiallah noluyo lan hemen kendimi toparladım ve ayağa kalktım.Ne yani az önce o çocukğun eli götümdemiydi ne zanediyoldu kendini."salak biraz dikkatli olsana"dedim cırlayarak herkez bize bakıyordu."salakmısın kızım bana hızlıca çarpan sendin özür diliyceğin yerine bağrıyorsun şuna bak."dedi ne dedi o bana anlamadım."delimisin ln sen benmi senden özür diliyceğim sen dikkat etseydin bunların hiç biri olmıycaktı"dedim sesimi biraz daha yükselterek.Sağıma baktım ve gülen iki gerizekalı arkadaşim ve bir ikizimi gördüm bunların beni savunması gerekmiyomu lan normalde olsa ilayda o meteorum azına sıçardı şimdi neden ğülüyo.Soluma baktım ve gülen üc erkek gördüm."iyikide dikkat etmemişim"dedi piç smile yapıyodu.Ov çocuk damarıma bastın ben şimdi sana gösteririm.Hemen ona doğru aldım atım ve vurabildiğim kadar hızlı bi şekilde tokat atım.Hemen ooo diye sesler yükselmeye başladı"birdaha karşıma çıma"dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

4kız 4erkekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin