TANITIM

168 8 1
                                    

Küçük kız, elindeki resim defterinden boş bir sayfa açtı, boya kalemlerini de resim defterinin yanına koyunca artık ondan mutlusu yoktu. Kurşun kalemini alıp bir kadın bedeni çiziverdi. Bedenin yukarısına yuvarlak şekilde bir kafa kondurdu kurşun kalemiyle. Sonra boya kalemlerinden siyahı alıp çizdiği kafanın üzerine doğru tam orta boy bir saç yaptı. Eli mavi kaleme gitti ve kızın gözlerini masmavi yaptı, saçlarındaki karanlığa rağmen çizdiği kızın gözleri bir gökyüzü kadar huzur vericiydi. Elindeki mavi kalemi bir kenara bıraktı. Pembe renklede kızın dudakları yaptı. Küçük kız, yaptığı resmi baştan aşağı süzdü. Sadece kafa bölmesini bitirmişti ve bedenin büyük bir kısmı yoktu. Kız bu sefer çizdiği kızın bedenine irili ufaklı filmlerden gördüğü kadarıyla dövmeler yapmaya başladı. Çok fazla yapmamıştı. Siyah kaleme yine eli gitti. Ve bu sefer, bedene siyah tişört ve mini bir şort giydirdi. Şort'un altına siyah çorap giydirmeyi unutmadı. Kızın babasından azar işitmesini istemiyordu. Ayakkabı olarak ise siyah converse giydirdi kızın çokta büyük olmayan ayaklarına. Yine, baştan aşağı yaptığı resimdeki kızı süzdü. Birkaç eksik birşey vardı. Kurşun kalemiyle kızın incecik parmaklarına sigarayı doladı. Kızın gözlerinden birkaç gözyaşı düşürdü. Sonra, küçük kızın gözü yaptığı resimdeki kızın bileklerine takıldı. Çizdiği kızın, sigara tutmayan bileklerinden aşağı kan aktırdı. Küçük kız, çizdiği resmi hava doğru kaldırdı. Sonra üzerindeki tozlar gitsin diye resim defterini masaya iki kez vurdu. Çizdiği resmi, resim defterinden kopardı. Küçük kız, ağır adımlarla resimlerini astığı panoya ulaştı ve iki raptiye yardımıyla çizdiği resmide panoya tutturdu. Resmine bir kez daha baktı. Bu çizdiği kız, bir yerden ona tanıdık geliyordu ama çıkaramadı. Çizdiği resimdeki kızın depresif, üzgün, yalnız haline karşın küçük kızın yüzünde gülümseme vardı. Sonra resimdeki kişiyi çıkaramayacağını kesin bir şekide anladı ve bebekleriyle oynamaya gitti.

Çizdiği resim, küçük kıza belki yıllar sonra tanıdık gelecekti. Kim, kendini yıllar sonra tanıyamazdı ki?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SÖZSÜZ MÜZİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin