8.fejezet

94 6 1
                                    

Miután leraktam a telefont felsétáltam a szobámba és felvettem egy piros pulcsit és kimentem az erkélyemre rágyújtani.

Mikor már a második cigimet szívtam zajt hallottam a hátam mögül. Megfordultam de nem láttam ki az a sötétben. Hirtelen a nyakamba ugrott energikus barátom.

-Szia Denki!

-Halii! Nem tudtam, hogy cigizel.-mondta megszeppenve. Én az ujjamat a szám elé tartottam.-Nyugi nem mondom senkinek.

-Köszi.

-Meglepődtem mikor hívtál.-mondta a tarkóját vakargatva

-Bocsánat, hogy felébresztettelek csak nem akartam egyedül lenni... tudod álltalában Kirit szoktam ilyenkor hívni de ő most Bakugouval van.-mondtam sóhajtva

-Semmi baj. Bármikor hívhatsz.-kacsintott rám

Én elnevettem magam. Nagyon jóban vagyunk a kis szőkével, mindig felvidít. Meg persze mikor hiperaktív vagyok akkor mindig jókat baromkodunk együtt.

-Itthon akarsz ülni?

-Miért hova szeretnél menni ilyen későn?-kérdeztem fejemet oldalra fordítva

-Öltözz és megmutatom.

10 perc alatt el is készültem. Kicsit össze öltöztem a hülyegyerekkel. Rajtam egy sárga over sized polo volt fekete rövid nadrággal, míg rajta egy fekete polo narancssárga rövid tréning nadrággal.

Elkezdtünk sétálni az utcai lámpákkal megvilágított úton. Annak ellenére, hogy este volt rohadt meleg volt. Denki elővette a telefonját.

-Rakok egy kis zenét legyen hangulatosabb.-mondta vigyorogva.

-Uuuh azt a playlistet amit nekem is elküldtél. Az olyan Denkis, szeretem.

Denki berakta a playlistet amit kértem, majd elkezdett futkorászni és táncolni az úton. Én nevetve követtem a példáját.

Fél óra múlva kifáradva érkeztünk meg egy nagy non- stop ABCbe. Denki előre ment, majd követtem.
Amint beértem megpillantottam a szőkeséget amint egy bevásárlókocsit tol felém.

-Ülj bele. Tollak.

-Dejoo már.-mondtam lelkesen.

Belemásztam a kocsiba majd Denki el kezdett velem futni a sorok közt. A hangszórókból felcsendül a következő szám, ahogy meghallottam a kezdetét nevetve Denkire néztem, majd ő is elkezdett nevetni.
A szám nem volt más mint az Electric Love-BØRNS.

A hülyegyerek még tologatott egy ideig majd lihegve megállt egy jégkása pultnál. Kiszálltam a kocsiból.
Töltöttünk mindketten magunknak. Én pirosat-epreset, ő meg sárgát-citromosat vett magának.

A kijárat fele még vettünk pár csipszet azt is kifizettük majd elindultunk kifele a boltból.
Denki megint elindította a playlistjét majd zacskókkal, amikben a csipsz volt meg jégkásával a kezünkben indultunk hazafele mostmár sétálva.

Mikor hazaértünk hozzám mindketten ráfeküdtünk a kanapéra. Megnéztem a telóm már 5 óra volt.

-Nézünk egy filmet?-kérdezte

-Persze, de akkor nézzük fent nálam.

Kivettem 2 üveg kólát a hűtőböl, Denki meg a csipszekkel a kezében indult felfelé a szobámba.
Elhelyezkedtünk az ágyamon majd a távirányítót oda adtam a szőkének had válasszon ő filmet.

A kis szőke berakta a Nagyfater elszabadul-t.
Mindketten bebújtunk a takaró alá majd elindítottuk a filmet. Egy csomót nevettünk a filmen, a közepénél kezdtem elállmosodni.

Odabújtam energikus barátomhoz. Mosolyogva átölelt, majd elaludtam.

Miért én? (baku x reader)Where stories live. Discover now