-Hát ez eléggé gyenge kifogás. Szerintem csak nem bírsz ellenállni nekem.-válaszolt még mindig azzal a hülye vigyorral a fejen.
-Ne legyél annyira eltelve magaddal. Nem vagy olyan nagy szám.-nevettem ki erőltetten és gúnyosan.
-A nyelved mást mondott.
-Na most takarodsz kifelé.-mondtam ellentűrő hangal.
-Nem drága. Még maradok. Tetszik itt.-helyezkedett jobban el és kezdett babrálni a tvmel.
-Leszarom. Huzzál innen.
-Mhm oke.-babrált tovább a távirányítóval, figyelembe se véve engem.
Kezdtem feladni a dolgot, de idegesitett maga a tény, hogy ennyire leszarja amit mondok.
-Van valami terved mára?
-Filmezni akartam, szóval csövelj másnál ha lehet.
-Oke akkor filmezzünk. Remélem nem valami szar nyálas szart akarsz nézni.
-Nem. Horrort akartam nézni. De biztos hogy nem veled.
-Szoval horror. Berakod?
-Ja. Majd berakom, ha elhúzol innen.
-Nehéz eset vagy. Nembaj. Szeretem a kihívásokat.
-Nem vagyok kihívás. ÉS HUZZÁL MÁR INNEN A KURVA ÉLETBE IS MÁR.
-Nincs nálam kulcs és anyám elhúzott otthonról, szóval nincs hova mennem. Úgyhogy jó itt.
-Menj máshova. Nem érdekelsz.
Bakugou rohadt makacs volt. De én még makacsabb szóval sikeresen kitessékeltem a házból.
Elmentem popkornt csinálni a filmhez majd megint csengettek. Kezdtem újból felhúzni magam és csak reméltem, hogy nem a robbanócukor jött vissza. Feldúltan mentem ajtót nyitni. Szinte kitéptem az ajtót a helyéről. Szőke barátom meglepődve nézett rám. Én csak elmosolydva megöleltem.
-Szia Denkii. Te hogyhogy itt vagy?
-Rosszkor jöttem?
-Nem dehogy, gyere be.
-Nem nem. Csak kérdezni szeretnék valamit.
-Biztos?
-Ühüm. Akkor tudsz jönni a buliba?
-Igen persze, még szép, hogy ott leszek.
-Akkor oki. Még tudnál hívni valakiket?
-Igen persze.
-Na okes. A pulcsim amúgy még mindig nálad van?-kérdezte energikus barátom.
-Aham. Adjam vissza?
-Igen kérlek. Ha nem baj.
-Máris adom.
Lehoztam a pulcsiát és vissza adtam neki. Már indult is volna de megakadt egy pillanatra.-Amúgy bakugou miafaszt keres a házatok előtt.
-Jézus, ez még itt van?
-Hát igen.
-Atyaég.
-Na mindeggy én megyek. Holnapután tali, addig is írj.
-Okiii. Sziaa.
-Szia t/n.
Közben kész lett a popkornom, már el is helyezkedtem a kanapén. Már indítani akartam a filmet, mikor eszembe jutott mit mondott Denki.
Kimentem a ház elé, majd fáradtan konstatáltam, hogy ez az idióta tényleg itt van a házunk előtt.-Mit csinálsz még itt?
-Mondom nincs hova menjek.
-Kurvaélet. Gyere be.
Bakugou nem mondott semmit, csak követett befelé.
Majd szépen elhelyezkedett a kanapén, mintha otthon lenne. Én pedig elindítottam a filmet.Hát a film rohadt jó volt. Annyira, hogy bealudtam. Alra ébredtem meg, hogy már a saját ágyamban vagyok és nem a kanapén és sötét is volt, olyan 2 ora lehetett. Bakugou mellettem aludt békésen és eggyik karja rajtam volt, azzal húzott magához.
Nem akartam felébreszteni, pedig legszívesebben ki hajítottam volna az ablakon, de olyan cukin aludt. Ahhh miket is mondok. Még gondolkodtam kicsit de hamar vissza aludtam.
Reggel alra ébredtem, hogy valaki mocorog mellettem. Kinyitottam a szemem bakugou volt az. Póló nélkül volt és szorosan szorított magához. Franc tudja mikor került le róla. Viszont be kell valljam tetszett a látvány.
Próbáltam kiszabadítani magam az öleléséből, de elkezdett morogni. Ezek szerint felébresztettem.
-Maradj nyugton liba.
-Kuss.
-Naa hova mész?
-Zuhanyozni.
-Maradj még.-mondta reggeli morgós hangján.
Nem nagyon érdekelt mit akar. Szóval elmentem zuhanyozni. Hajat is mostam. Mikor kész voltam nyúltam volna a törölközőért. Viszont az nem volt a helyén. Ekkor tört fel bennem a felismerés. Tegnap kimostam. Rohadt jó.
-Bakugou.-ordibáltam ki reménykedve, hogy felébredt.
-Hmmm? Mit akarsz liba?-morogta.
-Be tudnád adni a törölközőt? Ott van a szekrényében.
-Menj utána liba.
-De nincs rajtam semmi.
-Engem nem zavar.
-Leszarom. Add ide.
-Jó oki.
Pár perc múlva bakugou besétált még mindig póló nélkül, törölközővel a kezében. Én ilyedten kezdtem takarni magam a kezemmel.
-Hülye fordulj meg. Azt mondtam add be. Nem azt hogy hozd be.-ordibáltam a korai órában.
Bakugou végigmért, elvigyorodott, majd hozzám nyomta a törölközőt és kisétált. Én még mindig lesokkolva álltam a fürdőszobában, törölközővel a kezemben. A kurva anyját. Miafaszért nem tudta csak beadni azt a rohadt törölközőt?
Mikor kiléptem a fürdőből törölközőben, a szekrényemhez léptem és kivettem egy fehér rövid tréninget és egy fekete spagetti pántos toppot. Majd visszamentem átöltözni.
Mire újból kiléptem a fürdőből rendes felöltözve, láttam bakugou épp a telefonommal szórakozik. Mikor észrevett, végigmérte a kinézetem.
-Ruha nélkül jobban néztél ki.-villantotta rám idegesítő mosolyát.
-Dögölj meg.
-Miért is. Csak dicsértelek, amúgy is nagyon szép adottságaid vannak.
Csak meg forgattam a szemem.
-Mit keres nálad a telom?
-Unatkoztam.
-Ott a tiéd.
-A tiéd érdekesebb. Főleg a snapchated.-kacsintott rám.
-Jézusom. Add vissza.
-Nem.
Szó nélkül kitéptem a telefonom a kezéből, majd ledobtam magam az ágyra és csukott szemmel pihentem és próbáltam nem alra gondolni, hogy mégis mennyit látott belőlem ruha nélkül a robbanócukor.
-Ma micsinálunk?-kérdezte érdeklődve.
VOUS LISEZ
Miért én? (baku x reader)
FantasyBakugou x reader: -csúnya beszéd -18+ jelenetek -erőszak/vér NEM BEFELYEZETT