-Semmi közöd hozzá!
-Amúgy sem érdekelt!-hazudtam-Na jó, szerintem én akkor megyek.-mondtam halkan. Mivel nem állt szándékomban ücsörögni egy parkban, kínos csendben, egy osztálytársammal, aki nem más mint Bakugou Katsuki.Bakugou nem mondott semmit csak tovább bambult maga elé. Én közben elkezdtem pakolászni magam körül. Miután összeszedtem mindent, felálltam s köszönés nélkül elindultam hazafele.
Már majdnem ki értem a parkból, amikor meghallottam hogy valaki kiabál utánam. Bakugou rohant utánam .
-Várj ribanc én is erre kell haza menjek.-mondta lihegve.
-1. nem vagyok ribanc, 2.semmi kedvem egy idegbeteggel egy társaságban lenni, 3.hazatalálsz egyedül is.-mondtam barátságosan.
-Most mibajod van ribi?
-Aaaahhhg...Ezek után elindultam hazafele és próbáltam nem tudomást venni a szőkeségről aki mellettem sétált. Miközben mentünk végig azon gondolkodtam ki lehetett a csajszi a parkból. De eszembe sem volt megkérdezni mégegyszer.
Annyira belemélyedtem a gondolataimba, hogy észre se vettem hogy hazaértünk. Megálltam a ház előtt és Bakugoura néztem. Belemerültem piros szemibe. Nemtudom mennyi ideig tarthatott a szemkontaktus, de mintha mi sem történt volna, szó nélkül bementem a házba.
-Szia liba, még összefutunk.-kiabálta utánam.Amint beléptem a házba egyből felsiettem a szobámba. Kinéztem az ablakon. A szőkeség már nem volt a házunk előtt. Elfeküdtem az ágyon és Bakugou szavai jártak a fejemben, hogy értette azt hogy még összefutunk?
A nap többi része unalmasan telt. Ellustálkodtam. Fetrengtem az ágyon és sorozatot néztem. Még jó hogy a szüleim nincsenek itthon. Olyan 10 ora fele kezdtem elálmosodni. Nem értettem, hogy lehetek álmos ilyen korán. Ennek ellenére lefeküdtem aludni.
Este 1 órakor felébredtem, hogy szomjas vagyok. Lementem a konyhába vízért. Majd próbáltam vissza aludni, de kiment az összes álom a szememből. Gondoltam akkor telózok kicsit. Felmentem instára. Majd láttam hogy van több elolvasatlan üzenetem is.
Az eggyik Kiri, a másik Denki, harmadik apu vagyis Aizawa, a negyedik meg... a negyedik az Bakugou volt. Egy 15 perce irt. Még elérhető. Gondoltam a többiek úgyis alszanak, nem bánják,ha később írok vissza nekik.
Bakugou Katsuki💀💥
Szia liba.
Mit kerestél ma a parkban?
VÁLASZOLNI LUX?
Szia.
Képzeld van nevem is.
Csak sétálni mentem.
ALUDTAM KÖCSÖG.
Aludni ilyen hamar?
Ha nem látnál 01:36.
Ja és?
Mindeggy.
Okes.
Amúgy ki volt a csajszi a parkból?
Csak egy hülye picsa.
Ahoz képest elég jól elvoltál vele.
Ne üsd bele az orrod liba.
Mhm.
Joéjt.Szia liba.
Ennyi lett volna a beszélgetésünk Bakugouval. Még egy ideig telóztam, de utána hamar elnyomott az álom.
Reggel végre nem szólt a rohadt ébresztő, szóval fél tizenkettő körül keltem fel. Egyből a telefonomhoz nyúltam. Még több olvasatlan üzenet. És akkor eszembe jutott. Az este elfelejtettem válaszolni a többieknek. Annyira lekötött a beszélgetésünk Bakugouval, hogy a többiekről megfeledkeztem.
Apu annyit irt hogy csak jövő héten jönnek haza és hogy hagytak pénzt a konyha pulton az újság alatt. Menjek majd vegyek valami kaját, hogy ne hallják éhen. Vissza írtam neki, hogy okés ne aggódjon, megoldom.
Ezek után megnéztem Denki üzenetét. Ő annyit irt, hogy bulit szervez a hétvégén, mert neki sincsenek itthon a szülei. És hogy kötelező ott lennem. Neki is vissza írtam, hogy mindenképp elmegyek és hogyha kell valamit majd segíteni, akkor hívjon.
Kiri arról érdeklődött, hogy ma nincs-e kedvem egy közös programra, meg hogy hallottam-e, hogy Denki bulit tart. Meg hogy menjünk már eggyütt. Egyből beleegyeztem mindenben. Majd láttam, hogy egyből vissza is ir. Annyit mondott, hogy 10 perc és nálam van. Vissza írtam egy okét.
Mivel csak Kiri jön át nem kapkodtam, hogy összeszedjem magam. Sokszor aludt már nálam és látott már ilyen álmos állapotban, szóval nem zavartattam magam.
Kiri nemsokára meg is érkezett. Otthonosan mozgott nálunk hisz folyton nálunk van. Mindig együtt lógunk. Mosolyogva odajött hozzám és megölelt majd egy homlok puszival köszöntött. Én csak szorosan magamhoz öleltem és beszívtam az illatát.
Kiri már korán reggel a toppon volt. Fekete rövidnadrág, fehér ujjatlan póló.
-Te nem akarsz normálisan felöltözni?-kérdezte mosolygósan.
-Ahh.. csak most keltem fel..-nyöszörögtem.
-Már dél van.
-És nyár is, szóval nem érdekel...Oke. Előbb elmegyek lezuhanyzok.
-Na sipirc.-sietetett.Én elmentem gyorsan le zuhanyoztam.
Miután befejeztem gyorsan megcsináltam a hajam, mert hajat is mostam. Már egy fekete rövid nadrágban és fehér top-ban mentem le Kiri-hez.
Kiri végigmér, majd fülig erő mosollyal megdicsérte a külsőmet.
-Gyönyörű vagy.-Köszii. Amúgy milyen programról beszéltél? Mit akarsz ma csinálni?
-Mozi?
-Uuuu okii. Mit nézünk?
-Komédia?
-Nekem oki.
-Akkor jó. Amúgy hallod, míg készülődtél néztem az instádat a telódról. Találkoztál Bakubroval?
-Jajj. Igen. Tegnap elmentem sétálni, meg kajálni és a parkba találkoztunk. Valami vörös csajjal nyalakodott.
-Azigen.
-Ja meg együtt jöttünk haza.
-Haza kísért? Milyen férfias.-mondta Kiri büszkén.
-Dehogy kísért, csak ő is erre lakik.-mondtam egyszerűn.
-Hát pedig Bakubro nagyon nem erre lakik.Nem tudtam hova tegyem, amit Kiri mondott. Ha Bakugou nem erre lakik, akkor miért mondta volna ezt. És ami még érdekesebb, miért jött velem egész hazáig? Úgy gondoltam biztos valami félreértés szoval nem foglalkoztam vele.
-Kiri csinálj már valami kaját éhen halok.
-Hoztam gofrit.-mondta büszkén.
Nekem felcsillant a szemem és Kirire ugrottam.
CITEȘTI
Miért én? (baku x reader)
FantezieBakugou x reader: -csúnya beszéd -18+ jelenetek -erőszak/vér NEM BEFELYEZETT