Pastilele

41 4 2
                                    

Buna,eu sunt Christine am 18 ani si am o viata grozava,familia mea are o firma de modeling si de acea sunt mai tot timpul plecati cea ce nu ma deranjeaza pentru ca am prieteni care sa imi fie alaturi.Eu cu prietenii mei avem un lucru important in comun...noi toti ne drogam.Majoritatea parintilor nostrii stiu chestia asta si au incercat sa faca tot felul fe lucruri ca sa ne opreasca,dar nu au reusit,la fel si in cazul meu.Eu am si un iubit care de asemenea si el se drogheaza.
Intr-o seara am iesit in club toti 5 ,Dana e fata care ne aduce pastilele sau prafurile pe care le luam,Iony e iubitul Danei,Bobby iubitul meu,Josh e un baiat destul de retras ,dar destul de amuzant si tare,eu o fata nebunatica si foarte activa.
***
Am ajuns in club,iar la o masa ii vad pe prietenii mei stand la o masa,m-am dus la ei si am observat sa Iony si Dana se giugiuleau,iar Josh si Bobby vorbeau.
-Hei,ce faceti?spun eu apropiindu-ma de ei.
-Bine,tu?spun toti la unison.
-Bine!Ce faci dragule?spun eu asezandu-ma in poala lui.
-Foarte bine,de cand ai aparut tu!spune Bobby cu o privire perversa.
Dupa ce s-a uitat la mine vreo 10 secunde m-a sarutat.Am mai vorbit,am mai si dansat eu cu Bobby am facut si un duet ca si asa era seara de karaoke eu a trebuit sa ppec acasa,dar prietenii mei au ramas sa mai petreaca putin.
Din perspectiva Danei
-A baieti,am uitat!Am baut prea mult ca am uitat si acum Chriss a plecat si nu a apucat si ea,haha.spun eu destul de beata.
-Ce ai uitat?Ce nu a apucat Chriss?spune Bobby.
-Sa va dau astea!spun eu in tinp ce scot din buzunarul jachetei mele de piele beagra o cutiuta cu cateva pastile.
-Ce-s astea?spune Josh uitandu-se mai atent.
-Niste "pastile" care ne scapa de stres,daca intelege-ti ce spun!spun eu conplet balbaita.
-Si cat timp are efectul asta,de a ne scapa de stres?intreaba Iony.
-Ce e ma?Dintrodata va e frica sa mai luati?Inainte nu faceati asa.Ce ati patit?spun eu.
-Nu mi-e frica,doar ca tata se intoarce maine dimineata de la intalnirea de afaceri si nu vreau sa ma gaseasca incostient in pat sau pe oriunde altundeva!spune Iony.
-Ok,dureaza aproximativ 5 ore.Dar o sa fie niste ore complet "relaxante".spun eu gesticuland cu mainile prin aer pentru ca nu mai gandeam limpede.
-Bine.spune Iony desfancand cutia.
Am luat toti si ne-am distrat asa de bine,eu am plecat cu Iony acasa la el mine pentru ca ai mei nu erau acasa si nu se intorceau decat peste o saptamana,Josh a plecat cu o fata din club nu stiu unde si Bobby s-a dus dupa Chriss.
Din perspectiva Christinei
Eram singura pe strada mare,aveam castile in urechi si ascultam muzica.Drumul de la club spre casa mea era destul de lung,dar nu imi era frica sa merg pe jos.Am mai mers vreo 30 de metri si deodata o umbra isi face aparitia in spatele meu si imi pune mana la ochi.I-am dat mana la o parte de pe ochii mei si m-am intors,atunci il vad le Bobby abea mai putand sa stea in picioare.
-Bobby?Ce cauti aici?spun eu socata sa il vad.
-Dana ne-a dat niste pastile pentru relaxare si deodata mi-a venit cheful de joaca si m-am hotarat sa vin dupa tine.
-Pai si unde presupui tu ca o sa ne jucam?In strada?
-Nu!La tine acasa!spune acesta care m-ai avea putin si cadea.
-Ai mei sunt acasa!
-Si ce?spune el nepasator.
-Doar nu crezi ca o sa fac prostii cu parintii acasa,nu-i asa?
-Hai ma!ma implora acesta.
-Nu!
-Da mi-e pofta de tine!spune acesta luandu-ma in brate.
-Pune-ti pofta in cui.spun eu indepartandu-ma de stransoare.
-Chriss,te rog!spune Bobby cu o fata de catel plouat.
-Nu Bobby!Iarta-ma.
-Offff!spune acesta plecand.
Hei,acesta este primul capitol,spuneti-mi daca vreti sa le fac la fel de scurte si pe celelalte sau vreti sa le fac mai lungi.
Sper sa va placa cartea.
Iertare pentru greseli.

Sete de SANGEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum