Bobby a renuntat pana la urma si s-a dus acasa,la fel facand si eu.Mereu ne drogam,ei mai mult ca mine,doar ca de obicei nu aveau reactii de genu'.Parea ca abea se mai poate abtine,in general vroia sa facem prostioare cand luam pastile,dar nu insista daca ziceam nu si in nici un caz nu imi propunea sa mergem la mine acasa cat parintii mei erau acolo.Ceva ciudat se intampla si chiar nu imi placea.
Am ajuns acasa m-am bagat sa fac un dus si apoi m-am pus la culcare.***
*Suna telefonul*
Ma trezesc eu speriata de sunetul puternic scos de telefon,ma uit la ceas ,era 6 dimineata.
-Cine dracu se gaseste sa sune acum?intreb eu luand mobilul de pe noptiera.
Am ramas surprinsa cand am raspuns.
Convirbire telefonica
-Alo?!spun eu.
-Chriss,sunt eu Bobby!
-Bobby?!De ce ma suni la ora asta?!
-Asculta-ma!Vino la sectia de politie,acum!
-La sectie?!Ce?!De ce?!
-Vino si nu m-ai pune atatea intrebari!
Incheierea convorbiriiDe ce la sectie?Ce s-a intamplat?Ce a facut Bobby?
Aveam atatea intrebari la care nu stiam raspunsul.M-am imbracat repede cu o de blugi albi,rupti in genunchi,un maieu gri, geaca de piele neagra si m-am incaltat cu niste botine.
Trebuia sa ajung repede la sectie,asa ca m-am dus la vecinu' ,cu care eram buna prietena si l-am rugat sa imi imprumute masina lui,desi nu aveam carnet,mi-a dat-o.
In 10 minute am si ajuns,m-am dus si am intrebat la ghiseu de Bobby Hatmain si mi s-a zis ca este cu domnul politist John Karas in camera 6 de la etajul 2.
M-am dus intr-un suflet acolo,cand am intrat l-am vazut pe iubi stand la o masa,plin de sange si fiind interogat.
-Bobby!strig eu ,ducandu-ma spre el sa il imbratisez.
-Sa inteleg ca tu esti domnisoara Christina Adams?
-Da,eu sunt.
-Va las sa vorbiti!spuse politistul in timp ce iesea din incapere.
-Bobby,ce s-a intamplat?!De ce esti plin de sange?!
-Mai stii ca ti-am zis de niste pastile aseara,aduse de Dana?
-Da si ce e cu asta?!
-Nu stiu ce s-a intamplat,dar dupa ce ai plecat tu acasa,am vrut sa ma duc si eu acasa,doar ca erau doi indivizi care s-au luat de mine.
-Asa si?!
-I-am omorat!
-Ce ai facut?!
-Nu stiu ce s-a intamplat,totul a fost atat de rapid,avea un cutit la brau ,i l-am luat si l-am injughiat pe unul dintre ei de 13 ori.Celalalt a fugit,dar l-am urmarit si i-am taiat beregata.
-Poftim?!Pai si cum ai ajuns aici?Te-ai predat?
-Nu!Erau politisti pe strada si m-au vazut!
-Bobby tu esti nebun?!Poti sa faci inchisoare pe viata din cauza unor panarame de pastile!
-Nu si daca ma ajuti sa fug!
-Ce sa fac?!
-Sa ma ajuti sa fug de aici!
-In nici un caz nu o sa fac asa ceva!
-Chriss,gandeste-te putin,daca pastilele alea sunt de vina inseamna ca si ceilalti sunt periculosi,ma ajuti sa scap de aici si ne ducem in alt oras!spuse Bobby foarte convingator.
Christina s-a gandit putin si apoi a zis:
-Care e planul?
-Pai,politistul asta care se ocupa de cazul meu e necasatorit,asa ca maine cand sunt ore de vizita o sa il chem si pe el aici si tu o sa te dai la el,îi iei cheile ,pistolul si apoi îl electrocutezi.Luam pistolul ,iesim afara,îi împuscam pe cei care ne vad si apoi fugim.
-Bine!spuse aceasta.
A doua zi la orele de vizita,Chriss s-a imbracat cu o pereche de colanti din piele,un maieu decoltat si o pereche de botine negre cu tinte.S-a dus la sectie unde a facut in tocmai ce planuise cu o zi in urma.
***
*In masina*
-Bun si acum unde mergem?!intreaba fata.
-Am un prieten care are o cabanuta in padure,o sa mergem acolo,zise acesta complet atent la drum.
-Ok!
-Nu te-am mai vazut de mult asa sexy!îi spuse baiatul fetei uitandu-se la ea cu un zambet pervers.
Fata se uita si ea la el, schițește un zambet si spune:
-Sa inteleg ca inca nu s-a dus inca efectul pastile?
-Nu,ba chiar se agraveaza cand te vad imbracata asa!Norocul meu e ca avem aceasi camera la cabana!zambeste din nou pervers,de data asta fiind atent la drum.Am terminat si capitolul asta,sper sa va placa,iertare pentru greseli. :*
CITEȘTI
Sete de SANGE
ActionEu sunt Christine si aveam o viata minunata,repet AVEAM inainte ca prietenii mei sa ia un fel de pastile(droguri) si sa fie infectati cu o substanta suspecta care ii transforma in niste persoane insetate de sange.Acest lucru putea fi tinut sub contr...