köszönet nyílvánítás és vicces pillanatok

9 2 1
                                    

1. fejezet- NAAAA MI LESZ MÁR POLLY? AZÉRT GYŰLTEM IDE, HOGY MEGHALLGASSAM A SZENT BESZÉDEDET!

3. fejezet- jaajjj az antiszoc megszólalt. 

6. fejezet- Ifjuság! El szeretném kezdeni a hittan órát! A mai órán matematikátozni fogunk. -HÁT KOMOLYAN MONDOM, NEM ÉRTEM EZT AZ OSZTÁLYT! MIÉRT NEM FIGYELNI? HISZEN 3*4=16...VAGYIS 12 DE EZ MOS LÉNYEGTELEN!

7. fejezet- Számold ki írásban a 45:3at -naaa Buzikámat ne vonjuk bele!

12. fejezet- jucikám, alig kapok levegőt!-mondta térfogat    jaaa semmi gond engem nem zavar-válaszolta juci

13. fejezet- EZ SZEMTELENSÉG

15. fejezet- Dinnye odakuporodott a bográcsos mellé és enni kezdte

16. fejezet- MICSINÁSZ DINNYE? MINEK HOZÓ PŐKŐT ISKOLA?

17. fejezet- HOGYAN KÉRDŐJELEZHETED MEG AZ AGYAM JELENLÉTÉT?

20. fejezet- dinnye ordítva üvöltötte a dalszöveget miközben kocka megjelent egy esküvői ruhába öltöztetett macskával. 

21. fejezet- pontosabban ettek volna, ha dinnye kedves nem rakja fel a macskáját az asztalra, aki beleszart a levesbe. 

23. fejezet- remek!-mosolygott dinnye, majd bemászott a szekrénybe

24. fejezet- kiment az utcára, kiásott egy táblát majd bevitte a tanáriba

26.- csapatfaragó tábor

28. fejezet- dinnye kapálózott és le kelett fogni, de mégis kiverte Jázmin egyik fogát

29. fejezet- dinnye visszamászott az ablakon

31. fejezet- NEM VAGYOK A FÉRJED TE ISTENKACAJ!


köszönet nyílvánítás:

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm ezt az időszakot. Természetesen érkeznek a többi könyvből is részek, valamint újjba is bele fogok kezdeni.  Várható lesz történelmi, és természetesen humor kategóriájú is. Ameddig írtam a hitológiát, sokkal több követőm lett, a nézettség és a pozitív visszajelzések száma is növekedett. Külön meg szeretném köszönni Almodozo488-nak, aki végigkísérte a könyvem megírását, és ha valamit máshogy látott jónak, figyelmeztetett. Fel szeretném hívni a figyelmet a Hitológia különkiadására, amit szintén Almodozo488-nál találhattok meg!

Polly<3

Hitológia? Na ne röhögtess! 2. részWhere stories live. Discover now