What İs Life @-@

539 36 39
                                    

Takemichi'den
Son mesajı gönderdikten sonra telefonu kapattım, içimdem mikeyin o günden sonra beni sikmemesini diliyordum acaba çok mu fazla olmuştı koskoca çete liderini o kıyafetle çetesinin önüne çıkarmak, düşünmeye başladım, acımıştım aslında 2 saniye falan ona azdı bile.

Yarım saat kadar düşünsükten sonra bi mesaj geldi chifuyu'danmış

Bajisannn: buluşalım sıkıldım, gelmezsen mikeyi yanına göndericem

Mikey mi delirmiş bu gelirse götüm de gider amk offf gitmem lazım şimdi bu sımsıcak yumuşacık yatağımdan çıkmalıydım ananı skm chifuyu

Ağlak hero: iyi geliyom

mesajı gönderdikten sonra kıyafet seçmeye başladım çok zengindim ya bende aq ne seçiceksem her neyse üstüme mavi bi sweat altına gri eşofmanımı geçirip parkın yolunu tuttum.

Chifuyu'dan
Bu amınagodumun salağını 1 saattir parkta bekliyorum nerde kalmış olabilirki acaba yolda mikey mi sikti napıcağını da anlatmadı sulugöz, hepsi meraktan yoksa burda götümü baji-san hariç kimse için dondurmam belki kazutora da olabi- hayır sadece baji-san.

Takemichi'den
10 dakikadır kendi kendine ne konuşuyo bu manyak yanına gidip salıncağa oturdum zaten oturmamla düşmem bi oldu chifuyu şerefsizinin karnıma tekmeyi basmasıyla yıkılmıştım "napıyoaun lan kafayımı yedin aq"

Chifuyu "1 saattir neredesin sen amk"

Takemichi'den
Valla nasıl anlatıyim gelirken kisakiyle hanmayı gördüm yine bi boklar karıştırıyolardır diye takip ettim,etmez olaydım, chifuyu atladı hemen "noldu ki noldu anlatsana"
Konuşmama izin vermiyosunki nasıl anlatıyim be "bi dur anlatcam"
İşte gittim ben peşlerinden hanma kisakiyi sıkıştırıp dudağına yapışmasın mı - chifuyu "yapışmasın"
Take- "Yapıştı amk görmez olaydım bunu"içimden aslında yakışıyolar diye geçirmiştim... iç sesimi sikim

Chifuyu'dan
" Eeee neyse anlat hadi mikeye napcan şimdi bi şeyler geveledin telefonda ama anlamadım" sanki napabilcek ki bu civciv bende ne bekliyosam

Takemichi'den
*fotoğraf* " toplantıda bunu giycek söz verdi giymezse tokyodan giderim dedim hemen yola geldi amk" chifuyu mal gibi kalmıştı karşımda ee haklı aslında, mikeyin bunu giymesi kisakinin cennete gitme ihtimali kadardı imkansız.

Chifuyu'dan
"B-bunu harbi giycekmi oha" mal gibi kalmıştım yenilmez Mikey bu kostümlenmi çetenin karşısına çıkıcaktı bunun olasılığı benim kazutorayla çıkma ihtimalim kadar düşüktü.

Takemichi'den
"Oha mk saat 2 olmuş ben kaçar götüm donuyo ztn toplantıda görürsün artık ha bu arada kimseye bişey söyleme görüşürüz chifuyu" bi yandan koşuyo bi yandan bağırarak bunları söylüyordum sonra chifuyu'ya el sallayarak gittim. İlerde bi market vardı ahh şuan canım o kadar sıcak bi şwyler istediki anlatamam kahve almak için girmiştim ki bide ne göreyim...

Burda bitircem JDHXJBSJXNSKBXKJNSJXKCBMD

Aslında bölümü 5 gibi yazıp atmayı düşünüyodum ama bu ırıspıcocu
matematikçi canlı ders açıcam dedi 2 saatim boşa gitti ya

Aslında bölümü 5 gibi yazıp atmayı düşünüyodum ama bu ırıspıcocumatematikçi canlı ders açıcam dedi 2 saatim boşa gitti ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyice ship kitabına döndü buda

Tokyo Revengers-whatsapp+ship Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin