WTF!

390 37 43
                                    

Bir kaç düğme koptu ve
Benden:
Ortalığı bajinin kahkahaları doldurdu. Geri kalan toman liderleri mikeye şaşkınca ve bir açıklama bekliyormuş gibi baktılar, yani sonuçta koskoca yenilmez mikey tokyo manjinin lideri bu şekilde olması garip...

Mikey-"eee şey açıkliycam bakın şimdi"

Angry-"en sonunda ben bile güldüm"

Mitsuya-"neyi açıkliycaksın kız kardeşinden nasıl kıyafet çaldığını falan mı"

Mikey-"hepinizin amınakoyarım canım toman liderleri şimdi tek tek kafanıza tekme yemek istemiyorsanız lütfen lideriniz olduğumu unutmayın ve beni dinleyin"

Hakkai-"peki dinliyoruz"

Mikey-"civciv ve chifuyu gülme sesleriniz bir daha kulağıma gelmesin sonu kötü olur"

Chifuyu-"senin sonun kadar kötü olamaz"

Baji-"işte benim adamım"

Mikey-"kesin sesinizi şimdi durum şöyle ki takemichi her şeyin sorumlusu onu tomandan atıyorum"

Takemichi-"durr bi dakika NEEE"

Draken-"mikey ne diyon amk düzgünce açıklasana"

Peh-"ben bunu dikkate alamıyom"

Smiley-"mikey lütfen üniformayı giy"

Chifuyu-"bir saniye takeyi atamazsın"

Mikey-"nedenmiş lider benim"

Takemichi-"eee peki o zaman burada boşuna kalmıyim bende"

Mikey-"kalmıyim mi hee şey 1 NİSANNN ŞAKAYDI tabiki seni kovmiycam saçmalama take ha ha ha"

Pah-"bugün 3 nisan"

Mikey-"1 nisan şakası sadece 1 nisan da mi yapılır böyle bir yazılı kural mı var"

Mitsuya-"konuştukça batıyo susturun şunu, anlat artık olayı take ne alaka"

Mikey-"ilk olarak şu sarı piçe take demeyin amk sinirlerim bozuluyor"

Peh-"he he kıskanıyo"(sessizce)

Mikey-"bu take beni tomandan ayrılıp burdan sonsuza kadar gitmek ile tehdit etti ve bunu toplantıda giyersem gitmiyceğini söyledi aklı sıra benden intikam alcak işte"

Pah-"almış zaten"

Hakkai-"offff her neyse taka-chanım bir şeyler yemeye gidelim mi"

Mitsuya-"bi dur hakkai gideriz"

Hakkai-"kabul etti yesss"

Baji-"nasıl bi yokluktaysa baya sevindi çocuk yazık"

Mikey-"her neyse olay böyle ken-chin bana şu üstündekini versene giyiyim gezemem böyle insanların içinde"

Draken-"al aptal shinichiro-san seni böyle görünce ne diycek acaba"

Mikey-"göemiycek çünkü takelerde kalıcam dimi takemichi*piç smile*"

(ikisi aralarında konuşuyorlar) Chifuyu-"bu gülüşü baji-san sayesinde biliyorum götüne elveda de takemichi"

Takemichi-"off napıcam ben beklee baji seni mi haaaa ne zaman benim niye haberim yok"

Mikey-"değil mi take"

Takemichi-"evet mikey kun öyle"
"cevap ver amk seni ne zaman eve attı bu"

Chifuyu-"2 gün oldu herlde hala götüm acıyo"

Takemichi-"siz çıkıyorsunuz üstüne baji seni sikmiş ve benim haberim yok"

Tokyo Revengers-whatsapp+ship Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin