Final bölümü 😗
(yazarın sizden bir ricası var "lütfen, bölümü okurken bana sövmezseniz çok sevinirim bitanelerim ^_^")Sabah
Takemichi-"off ne uyumuşum be saat 2:23 mü hassiktir çok geç kaldım kavga başlamıştır, koş takemichi koş"
~
Yataktan kalkıp üstümü giymem bir oldu, valla babam ölse onun yanına gitmek için bu kadar çabuk hazırlanmam ama konu mikey sonuçta, neyse ayakkabılarımı da alıp evden çıktım koşarak gidiyorum.
~
?-"bakıyorum da sevgili ağlak kahramanımız sizi terk etmiş gibi"Chifuyu-"terk etmek mi güldürme beni ucunda ölüm olsa bile takemichi bizi bırakmaz"
Mikey-"nerde o zaman neden hala gelmedi chifuyu"
?-"lideriniz bile ümidini kesmişken sen nasıl bu kadar eminsin"
Chifuyu-"eminim çünkü hayatımda ilk defa baji-kun kadar sevip güvendiğim biri o, mikey-kun sende biliyosun gelicek"
Takemichi-"tabi gelicektim ne bekliyordunuz"
Mikey-"sonunda maviş bi an gelmiyceksin sandım"
Draken-"takemichi, sonunda sahaya çıktın ha"
Chifuyu-"nerdeydin lan"
Takemichi-"uyumuşum..."
Hakkai-"ulan siz konuşana, kadar mikey lideri yendi"
Baji-"yeniceği belliydi zaten"
?-"oooiiii takemichi, beni hatırladın mı"
Takemichi-"s-sen neden burdasın"
Mitsuya-"kim ki bu"
Takemichi-"akashi önceden tanıdığım biri kendisi beni hiç sevmez"
Akashi-"seninle ben ilgilenicem gel bakalım hanagaki"
.
.
.
Mikey lideri çoktan yenmiş dövüşmekte zorlananlara yardım ediyor ara sıra ise takemichiyi de kontrol ediyordu.Bu sırada draken 60 dan fazla kişiyi resmen ezip geçiyor engel tanımıyordu.
Diğerleride kalan adamlarla uğraşırken, takemichi çocukluk arkadaşı olan ama araları bilmediği bir sebepten bozulan akashi yi yenmeye çalışıyordu ama her zamanki gibi fena dayak yemişti
~
Akashi-"tomanın meşhur ağlak kahramanı bu kadar mı"Takemichi-"neden benden bu kadar nefret ettin"
Akashi-"bunun yerine son sözlerini düşünmeye ne dersin"
Takemichi-"n-ne son sözü, neyden bahsediyorsun"
Akashi cebinden bıçak çıkarıp takemichinin üstüne yürür.
Takemichi-"napıyorsun, kafayımı yedin lan"
Akashi-"o senin yüzünden öldü hanagaki bende seni geberticem"
Takemichi-"benim yüzümden mi, anlamıyorum"
Akashi-"babam takemichi senin yüzünden öldü, bi aptal gibi yola atladın ve seni kurtarmak için oda arabanın önüne atladı hatırlamıyor musun? O kazada öldü işte"
Takemichi-"nerden baksan 4 yaşındaydım nerden bilebilirim böyle olucağını"
Akashi-"KES SESİNİ BURDA GEBERİCEKSİN O KADAR"
Akashi bu bağırışı ile mikeyin dikkatini çekmiş ve o yöne bakmasına sebep olmuştu tabi olayı kavrayan mikey koşarak takemichinin yanına gitmeye çalışıyordu fakat her adımında karşısına başkası geliyordu.
Sanki bu savaş takemichiyi öldürmek içindi ve mikeyin oraya gitmemesi için oyalıyorlardı...
Takemichi ne kadar geriye gittiğine hiç bakmamıştı ve duvara çarptı, o an herşeyin bittiğini düşündü.
Akashi-"yolun sonu"
Takemichi-"akashi du-"
Takemichi lafını bitirmeden bıçak karnına saplanmış ardından çıkarılmıştı bile.
Mikeyin gözü şuan sadece kanlar içinde oturur pozisyonda sırtı duvara yaslı olarak duran takemichi ve onu bıçaklayan kişiyi görüyordu.Chifuyu-"TAKEMİCHİİİ"
Angry-"noluyo orda"
Hakkai-"takemichi, bıçaklanmış"
Angry-"n-nasıl"
Draken-"mikey takemichinin yanına git önünü açıcam, MİKEYY"
Mikey-"tamam"
Draken önüne gelen adamları tek etek indiriyo mikeyse drakenin arkasından koşuyordu ve en sonunda takemichinin yanına gittiler.
Mikey-"ken-chin n-nefes alı-alıyor mu bakarmısın"
Draken takemichinin nabzını kontrol eder hala atıyodur ama gitgide yavaşlıyor.
Draken-"hala zamanımız var takemichiyi hastaneye yetiştirmeliyiz"
Takemichi-"is-istem-istemiyorum"
Mikey-"saçmalama"
Mikey takemichiyi kucağına alır kavgayı falan umursamadan hızlı adımlarla takemichiyi hastaneye götürmeye çalışır.Sonunda mikey, takemichiyi hastaneye yetiştirmişti ama içinde tanımlayamayacağı bir his vardı, kötü bir his...
Yaklaşık 10 dakika sonra chifuyu, baji, draken, gelir.
Chifuyu-"takemichi iyi değil mi, mikey-kun lütfen bişey söyle take iyi mi"
Mikey-"bilmiyorum, ben artık gerçekten hiç birşey bilmiyorum"
Draken-"doktor çıkınca öğreniriz ayrıca merak etmeyin eminim iyidir takemichi güçlü biri kaç kere ölümden döndü o"
Baji-"haklı güçlü durun biraz"
.
.
.
Chifuyu-"off 40 dakika oldu niye kimse çıkmıyo"Baji-"bebeğim sakin ol birşey olmiycak"
15-20 dakika sonra
Doktor çıkar
Chifuyu-"takemichi, takemichi nasıl"
Mikey-"iyi değil mi birşeyi yok"
Doktor-"üzgünüm ama herşeyi denedik"
Draken-"ne demek herşeyi denedik"
Doktor-"hastayı kaybettik, başınız sağolsun"
Mikey-"ne!"
Doktor gider, chifuyu bajiye sarılmış bir şekilde ağlamaya başlar.
Mikey takemichiyi görmek için odaya girer ve elini tutar.Mikey-"beni böyle bırakıcak mısın takemichi, hepsi burda biticek mi ben artık mavi gözlerini sadece rüyalarımdamı görücem...niye konuşmuyorsun takemichi neden beni terslemiyorsun"
.
.
.
Bu hikayeyi burda bitiriyorum kendinize iyi bakın öptüm😗Neden böyel birşey yazdım ben
👁️👄👁️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers-whatsapp+ship
FanficYeni bölümler gelcek ama ne zaman bende bilmiyom çünkü ✨okul✨ var Whatsapp instagram konuşmaları fln işte Gay/lez ship vardır!! Rahatsız olan okumasın😗 İlk kitabım hadi bismillah Tamamen taşşak geçme amaçlıdır boş ve bazen saçma muhabbetler döncek ...