Sadece Okuyun.

1.7K 63 23
                                    

Merhaba

Çok üzgün ve çok sinirliyim.

Kitablarima yorum yaparken lütfen çok rica ediyorum kelimeleri seviyesinde seçelim. Kendim olarak o yorumlara cevap vermek istemiyorum çünkü bu zaman hatalı ben olurum.

Karakterlerime dahi eleştiri yaparken doğru şekilde yapın. KARA SEVDAM benim ilk kurgum. Benim için diğer kitablarimdan hep değerli ve önce olacak. Çok umutla, mutlulukla ve beklentiyle yazıyorum fakat yorumlar...

"Berzan da bir suç göremiyorum. Tek suç Ezo'nun."

"Evliligi kabul etmeseydi! Böyle olmazdı!"

"Berzan'ın hayatını kararttı."

"Boyle mal bir karakter görmedim. Sırf kadın diye saygı duyacak değilim bu karaktere."

Cidden çok kiricisiniz. Aşırı hemde. Boyle yaparak ne elde edeceksiniz merak ediyorum. İlk kurgum olduğu için ve anısı olduğu için değiştirmek istemiyorum olayları.

Bu yorumlar daha yarisiydi. Ve o hesabı engelledim sildim. Beni buna zorlamayın.

Şuan gerçekten cok kirginim. Ben sizi kendime yakın görürken sizin için Kitablar daha çok zaman harcarken böyle bir şey görmek... Beni kırıyor.

Kaba olmak istemiyorum. Asla. Fakat bu şekilde devam edilirse ya sadece yazar okur oluruz, ya da kitabı kaldiracagiim.

Bunu istemiyorum. Hemde hiç. Okumak istemeyen zorlanmıyor.

Bölüm yayimlamak istiyordum. Bu gün doktora gittim. Gözüm çok açıyordu. Fakat buna rağmen bölüm yazdım sizin için. Verdiğim söz icin. Ama kararsızım. Gerçekten çok kirginim. Ve çok üzgünüm.

Suanlik buraya girmek istemiyorum. Çünkü girersem yanlış bir şey yapabilirim. Her bir kaleme saygı duymalisiniz. Sırf okurlar diye her şeyi söyleyecekler diye bir şey yok!

O kadar üzgünüm ve kararsızım ki bölümle bakisiylrum.

Çok ama çok kirginim size...

Şimdi diyenler belki olur yada demeyip dusunenler olur.

Bir kitab için bunlar fazla değil mi?

Değil. Bu huyumdan o kadar nefret ediyorum ki. Hemen alınmak ve üzülmek... Bu kitab benim hayalimin başlangıcı. Bu kitaba çok bagliyim. Her bir karakterine iyi yada kötü.

Fakat şuan.....

Bilemiyorum...

Sizden tek ricam sınırınızı aşmamaniz. Sadece bana değil diğer yazarlarada. Çünkü her yazar aynı değil. Bu tür olaylari karşılama turleride.

Her neyse cok konuştum yine. Bölüm paylaşmak için girdiğim yerde böyle seylerle karşılaşmak...

İyi geceler. Buraya girmedigim sürede dusunecegim. Umarım yanlış karar vermem...

Sevgilerle, Aydan.

KARA SEVDAM - TÖRE (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin