Nihayet yaz tatili sunlandı,okullar açıldı. Kimisinin arkadaşlarını yeniden göreceği için sevinç dolu,kimisinin ise uykusunu tam alamadığı için mutsuz şekilde okula gitdiyi gün gelib çatdı.Bir kız vardı ki,o da okulun ismi gelince bayılıyordu. Her kes " Sen deli misin?"diye sorurken o,"Ben yaz tatilini değil,okulu seviyorum",-diye cevap vererdi. İşte o da böyle farklı idi.
Okulun ilk günü Lizel de mutluluklar içinde okula yollandı. Her kes eneneye sadık kalarak okul dışında hocalarını,arkadaşlarını bekleyir,3 ay sonra ilk buluşmalarını yapır,yaz tatili anılarını paylaşırdılar. Her kes mutlu idi. Lizel arkadaşlarının yanına gitdi,baktı ki,sınfına 3 yeni erkek çocuk gelmiş. Onlardan biri ise onun dikkatını farklı şekilde yayındırdı. Tez arkadaşlarına -"O sarışın da mı bizimle aynı sinifde okuyacak mı?"-diye sorunca aldığı cevab nedense onu mutlu etdi.
Okul müdriyyeti tarafından sınıflara gitmek tapşırıldı. Ve her kes sınfına gitdi. Lizel de yeni sınıf odasıyla tanış oldu. Ama nedense keyfi yok idi.Çünkü hocası onu başka biri ile aynı masada oturtmuşdu. Üstünden 1 hafta keçmemiş yanındakı çocuğun anası gelip oğlunu hocanın kızıyla oturmağını talep etdi. Lizelin gözlerinde işıklar parıldadı,güneş yüzünde doğdu,amma uzun sürmedi.Onu sınfa yeni gelmiş diğer birisiyle oturtdular. Ama onlar iyi şekilde anlaşmağa başladılar. Lizelin hoşuna gitdiği çocukla yanındakı çocuğun isimleri aynı idi,soyisimleri farklı idi:yanındakı çocuğun ismi: Frank Jossy idi. Lizelik beyendiği çocuk ise Frank Lord idi. O Lizelin karşısındakı masa eğleşmişdi. Onun boyu hündür olduğundan Frank Jossy karşısındakı hiç bir şeyi göremiyordu. Sınıf rahberine rica ederek onun yerini Lizelin beğendiyi Frank Lord ile değiştirdi. Lizel mutlulukdan çıldıracak durumda idi. Ve tüm dersi onun yüzüne bakıyordu. O ise neden diye hoç be sormuyordu,bu da Lizelin hoşuna gidirdi.
YOU ARE READING
Mesafeler engel koyamaz
PoésieÇocukluk aşkı. Evet,her kesin bir çocukluk aşkı vardır. Ya gerçekleşmiş,ya da çocukluk yıllarında bırakmış. Bu hikayede ise hala bilinmiyor,çünkü ben yazıyorum şu kızın başına geleceklerini, hala bilmiyorum. Belki de bu hikaye uzun yıllar yazılacak...