Ayrıldık.
Şimdi anladim iliklerine kadar acı çekmenin ne demek olduğunu, ayrıldık çünkü güven yoksa aşk yok bizde güvensizlik büyük sorun adı burak.En kötüsüde uyanır uyanmaz ayrılık mesajı alman hemde gecenin birinde sevdiğin adamdan. Ben iliklerime kadar acı çekiyorum biliyorum oda öyle ama ayrılmak istiyor. Ben esra amcamlarda kalıyorum bi sebebi yok annemlerle pek aram yok yengemle çok iyi anlaşıyoruz daha rahat hissediyorum yanında ve zaten yengemin yanındayım tam karşı dairede dedem ve amcam kalıyor.
Neyse burak ilk defa ayrılmak istedi hemde ilk defa tırnak uçlarına, saç tellerine, kirpiklerine kadar beni seven burak ayrılmak istiyor. Gece saat 1 mesaj attım burağa, bu gece bu sorunun çözülmesi gerek sabahı bekleyemem dayanamam , ben çıkamayacağıma göre o gelir. Ilk değil zaten fazla cesaret istiyor ama gözlerim kör benim. Amcamlarin odası benim odaya göre daha uzak ayrıca dış kapıda benim odaya çok yakın benim canımdan parçam çok cesaretli çünkü çok geçmeden geldi çok sessiz bi şekilde kapıyı açtım odaya geçtik. O ağlıyor ben ağlıyorum olsada olmuyor olmasada olmuyor çaresizliğimize ağlıyoruz ne yapsak olmuyor mutluda değiliz mutsuzda.
neyseki nolursa olsun birbirimizden vazgeçemeyeceğimizin farkına bir kez daha vardık. Burağımın başı çok ağrıyo mutfağa geçtik ilaç verdim içmesi için tekrar odaya geçtik bana "kuran-ı getir" dedi. Getirdim ilk önce benim elimi bastı, üstünede kendi elini koydu söylediklerini tekrar etmemi istedi "tamam" dedim
"Allahım sen bizim şahidimizsin ölüm olmadıkça sen istemedikce ayrılmayacağımıza senin kitabının üstüne yemin ederizki ayrılık kelimesi bile olmayacak" dedi. bende tekrar ettim.Mutluyuz çok mutluyz ama içimdeki sıkıntı hala geçmedi korkuyorum çünkü ne zaman,içimde bi sıkıntı olsa bişeyler oluyor. Sanki sarılınca geçecek sarıldım sımsıkı kemiklerini kırarcasına.
TAM O SIRADA AMCAM ELINDE BIÇAKLA IÇERI GIRDI.O kadar çok istedimki rüya olsun. Tırnak diplerim sızlıyor acıdan başımıza geleceklerden yengem, amcamın burağı bıçaklamasından korktu bağırıyor yapmaması için elinden bıçağı aldı ağlıyorum çaresiziz elden gelen hicbisey yok korkuyoruz başımıza geleceklerden. Amcam burağı vurmaya başladı yengem karşı dairede oturan dedemleri uyandırdı dedem iceri girdi koltuğa attı kendini "evim başıma yıkıldı" dedi amcalarım vurmaya devam ediyor dayanamıyorum içim yanıyor yine çaresizim napabilirim..
Yengem kolumdan çekip diğer odaya attı beni söylediği hiçbir hakareti duymuyorum sadece sevdiğimi düşünüyorum sadece. Hayal görmeye başladım annem yanımda bana geçecek kızım ağlama diyip sarılıyor. Sanki durdu dünya, saniyeler gecmiyor dakkalar geçmiyor. amcam geldi olduğum odaya vurmaya başladı beni ölümüne ölümüne..Sanırım saat 4, 5 civarı burağımı kışın ortasında montsuz ayakkabısız dışarı yolladılar çok şükür kurtuldu... amcam babamı aradı geliyor yolda kesin beş dakikaya burda olur geldi bağırışma sesleri geliyor babam "öldürecem bırakın" dedi keşke öldürse on dakika sonra gecenin o saatinde annem geldi yengem aramış çünkü ben kendi kendime konuşurmuşum ama annem yanımdaydı. Yengem korkmuş delirdim diye. Annem geldi ağlamaya başladı ellerini dizlerine yerlere vurmaya başladı. Inanın hala hicbisey umrumda değil burak Napiyordur nerdedirki bu saatte üşüyodur, yanında olmam lazım nasıl çıkarımki burdan? Sadece burağı düşünüyorum sabah oluyor ben hala o odadayım tek başıma annemler yan odada. Burak yanımdaydı iyiymiş oda beni düşünüyormuş çok pis sarıldık bişeyi yok iyi görünüyor konuşuyoruz galiba o yaşananlar rüyaydı çünkü karşımda ve bi sıkıntı yok derken annem odaya girdi kimle konuşuyosun diyo sesim çıkmıyor görmüyormuki burağı? Delirdiğimi düşünmeye başladı bence o deli çünkü görmüyor burağı..
Sabah oldu belli oda aydınlandı deli gibi ağlıyorum hissizleştim galiba çok dayak yedim saatlerce ama hicbisey hissetmiyorum.
Sadece Burak..Voteleri unutmayın :):):)