Kaçak Gelinler 13.Bölüm

725 12 1
                                    

KAÇAK GELİNLER 13.BÖLÜM

#doğumgünü

Adamın neyin kafasını yaşadığını anlamadım ama bunlar toptan mı manyak? Ben de kalkar giderim yani.

Şebnem: O zaman size by. Kolay gelsin. Size burada kupanızla iyi akşamlar diliyorum.

-Anlamadım?

Şebnem: E normal, o yüzden biraz kısaltayım. Şöyle ki, güle güle, Tschuss, au revoir.

-O anlamda anlamadım değil. Yani gidemezsiniz. Girerken imzaladığınız kağıdı okusaydınız fark ederdiniz.

Almilla: Siz bizi burada zorla tutma hakkına mı sahipsiniz yani?

-Evet, aynen öyle. Daha fazla oyalanmayalım. Hadi çekime başlayalım.

X: 3,2,1 kayıt!

-Haber bültenimizden herkese iyi akşamlar! Bu akşam Kaçak Gelinler de bizlerle. Kendileriyle ilgili her şeyi öğreneceğiz siz de internet üzerinden sorularınızı bize gönderebilirsiniz. Evet senden başlayalım. Adın Şebnem Gürsoy.

Şebnem:Adınız diyecektin galiba? Sen kuaför falan mıydın önceden?

-Evet, Şebnem Hanım. Siz neden kaçtınız?

Şebnem: Hiç işte atraksiyon olsun diye kaçtım.

-Yani başka bir amacınız yoktu.

Şebnem: Off, çok safsın be! Damat kaçtı ben de peşinden gittim.

-Onu anladım da uçağı neden kaçırdınız?

Şebnem: Eee, bu zeki soruları kim hazırlıyor? Ya saati geçti, yetişemedik kaçırdık işte!

-Yani siz uçağı kaçırmadınız mı?

Şebnem: Kainat cevap ver. Kafayı oynatacağım.

Kainat: Şimdi biz uçağı kaçırdık ama içeridekileri rehin almadık, tehdit etmedik. Sonraki uçağa binince.

-Peki bu görüntülere ne cevap vereceksiniz?

(Almilla’nın uçakta Akif için bağırdığı görüntüler vardı)

Almilla: Off, o öyle değil ki. Ben havaalanında öyle ilk görüşte aşık oldum birisine. O yüzden bağırdım.

-Sizce ilk görüşte aşk diye bir şey var mı?

Almilla: İlk görüşte aşık oldum diyorum sizce var mı diyorsunuz beyefendi?

Şebnem: Zaten senin ilk görüşte aşık olduğun kişiye tır çarpmıştır yani ya da gözleri pörtlemiştir.

-Lütfen medeni insanlar gibi konuşalım.

Şebnem: Düşüncelerimi açıklama özgürlüğüm var. Ama sen önceden kuafördün bilmezsin.

(Bu arada Kainat da Can ile işaretleşmekteydi. Kainat’ın mimiklerinden Can için tehlike çanlarının çaldığı fark ediliyordu.)

-Peki siz, Kainat Hanım. Bize bir şeyler söylemeyecek misiniz?

https://www.youtube.com/watch?v=4GSthM-kzyg

Kainat: Tabi ki söyleyeceğim. Ben Can Bey’e teşekkürlerimi sunuyorum ve programdan sonra bir teşekkür yemeğine davet ediyorum kendisini! (Fısıldayarak) Kızlar bir kaçma deneyimine daha var mısınız?

Şebnem: Nasıl?

Kainat: Şimdi üçten geriye sayacağız ve aniden koşmaya başlayacağız.

Şebnem: Bu sıralar duyduğum en güzel haber. Almilla’ya söyleyim. Almilla gel gel….

Kaçak Gelinler :3 GELİN (AŞK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin