Δεν ξέρω τι έγινε.Δεν ξέρω γιατί μου είπε να έρθω στο γραφείο του.Με έχει εδώ και πέντε λεπτά και δεν μου έχει πει τίποτα.Απλα κάποιος τον πήρε τηλέφωνο και μιλάει επί πέντε λεπτά.Αντε χριστιανέ μου κλειστό έχουμε και δουλειές.Αααα επιτέλους.Θα μάθω και τι έγινε.
Διευ:Συγγνώμη για το τηλέφωνο.
Κ:Δεν πειράζει.
Διευ:Λοιπόν Δεσποίνης Παπακώστα.Σου είπα να έρθεις από το γραφείο μου για να...
Εκείνη την στιγμή μπήκε μέσα στο γραφείο η Σύλια χωρίς να χτυπήσει.Αμάν δεν θα μάθω ποτέ τι θέλει.Τωρα βρήκε να έρθει και αυτή;
Σ:Γεια σου θειουληηη.
Ναι παιδιά είναι θείος της.Ξεχασα να το αναφέρω.
Διευ:Βρε Σύλια πόσες φορές πρέπει να σου πω να χτυπάς πριν μπεις;
Συλ:Συγγνώμη.Εσυ τι κάνεις εδώ;;
Είπε και μου τράβηξε τα μαλλιά.Κ:Άσε τα μαλλιά μου.
Συλ:Αχχχ φιλενάδα τέλεια τα μαλλιά σου.ποιο προϊόν χρησιμοποιείς;
Κ:Με δουλεύεις;
Συλ:Γιατί να σε δουλεύω Κατερινάκι μου.
Κ:Μην με κοροϊδεύεις...
Συλ:Γιατί να σε κοροϊδέψω;Είσαι η κολλητή μου.Τι έπαθε αυτή;;Σίγουρα δεν θα είναι για καλό αυτό.
Διευ:Κορίτσια συγγνώμη αλλά πρέπει να φύγετε.Κατερινα θα σου πω να ξανα έρθεις.
Κ:Εντάξει.Γεια σας.Βγήκα από το γραφείο αλλά ο Στάθης δεν ήταν έξω.Μα καλά που πήγε;;
Παω να τον βρω.
Στις τουαλέτες;όχι είναι αγοριστικες δεν μπορώ να μπω ας πάω στην τάξη του.Πήγα και δεν ήταν ούτε εκεί.
Συλ:Τον γκόμενο σου ψάχνεις;
Κ:Εσένα τι σε νοιάζει;
Συλ:εγώ νοιάζομαι για τις φίλες μου.
Κ:εγώ δεν είμαι και δεν θα γίνω ποτέ φίλη σου.
Σ:Κατερίνααα.Επιτέλους με έσωσε από την μαλακισμένη.
Πήγα τρέχοντας στο μέρος του και τον αγκάλιασα.Σ:Τι έγινε;;
Κ:Δεν μου είπε τι με ήθελε.
Σ:Γιατί;
Κ:Μιλούσε πέντε λεπτά στο τηλέφωνο και μόλις το έκλεισε και πήγε να μου πει τι με ήθελε μπαίνει μέσα στο γραφείο αυτή η μαλακισμένη.
Σ:Μάλιστα.Ελα μαζί μου.
Κ:που;
Σ:Απλά Έλα.
Έκανα ότι μου είπε.Φυσικα πήγαμε πίσω από το σχολείο.Σ:επιτέλους ήρθε η ώρα που περίμενα.
είπε και ένωσε τα χείλη μας.Εγω τοποθέτησα τα χέρια μου στο στήθος του και εκείνος τα δικά του στην μέση μου.Σιγα σιγά τα κατέβαζε όλο και ποιο κάτω μέχρι που τα ακούμπησε στον ποπό μου.(να το πω και κόσμια 😂)
Μετά από λίγο σταματήσαμε για να πάρουμε ανάσα και απλά ειμασταν αγκαλιά.
YOU ARE READING
My Brother's Best Friend
Teen FictionΞαφνικά μπαίνει μέσα στο δωμάτιο χωρίς να χτυπήσει την πόρτα.Μα καλά σε καράβι μεγάλωσε. Κ:Παιδί μου πόρτες δεν έχεις σπίτι σου; Σ:Συγγνώμη Κ:τι θες; . . . . . . . . . . . . Η 16χρονη Κατερίνα ζει με τον 17χρονο αδελφό της Σπύρο στην Αθήνα.Της αρ...