Κεφαλαιο 27

76 7 0
                                    


Κ:ΘΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΛΟΓΟ ΣΚΟΤΩΣΕΣ ΤΟΝ ΠΑΤΈΡΑ ΜΟΥ;
Θ.Π.:Γιατί...Εσύ πως το έμαθες;
Κ:ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟ.ΑΠΛΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΌΓΟ.
Θ.Π.:Τόσο πολύ θες να μάθεις;Ωραία λοιπόν.Επειδη ήθελα να του φάω την περιουσία.Και τα κατάφερα.Σχεδον.Το μόνο που δεν μπορώ να πάρω είναι το σπίτι.Και ξέρεις γιατί;ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.

Πήγα πιο κοντά του και του έριξα μια δυνατή κλοτσιά στα ευαίσθητα σημεία του.
Εκείνος έπεσε κάτω και εγώ του τράβηξα τα μαλλιά ώστε με κάποιον τρόπο να τον κάνω να με κοιτάξει.

Κ:Τι έγινε θείε φοβάσαι;
Θ.Π.:Μην με ξανά πεις θείο σου.
Κ:Πολύ καλά.Το μαλακά ή όχι καλύτερα το Πουστη είναι πως ακούγεται.
Περικλής:Εσένα το καργιολα πώς σου ακούγεται.
Σ:Πρόσεχε πως της μιλάς.
Π:Γιατί θα με κάνεις ντα;
Σ:Όχι απλώς θα σε κάνω ντα θα σε σκοτώσω.
Π:Τώρα φοβήθηκα.
Κ:Ένα θα σου πω και βάλτο καλά στο μυαλό σου.Μην τολμήσεις και ξανά ενοχλήσεις εμένα και τον Σπύρο γιατί δεν θα έχεις καλό τέλος.Παμε Στάθη.
Είπα και πήγαμε στην μηχανή.

* Στο σπίτι *

Φτάσαμε στο σπίτι μετά από 5 λεπτά.
Δεν θα πω τίποτα στον Σπύρο για ότι έγινε και ότι έμαθα σήμερα.Θα στεναχωρηθεί και δεν θέλω.

Κ:Μην πεις τίποτα για ότι έγινε σήμερα στον Σπύρο.
Σ:Δεν θα πω.Εσυ πως είσαι;
Κ:Χαλιά από τη μια.Αλλη από την άλλη είμαι χαρούμενη που γλίτωσα από αυτόν τον άνθρωπο.
Ήρθε πιο κοντά μου και με φίλησε.Μετα το φιλί με αγκάλιασε και άρχισε να μου φιλάει τον λαιμό.
Σ:Θες να κοιμηθώ εδώ σήμερα;
Κ:Ναι αλλά μόνο θα κοιμηθούμε εντάξει;Δεν έχω όρεξη σήμερα.
Σ:Εγώ να κοιμηθώ είπα.

* 8 μήνες μετά *

Είμαι πολύ χαρούμενη.Η Χριστίνα γέννησε ένα υγιέστατο και πανέμορφο κοριτσάκι.
Και εγώ έγινα θεία.
Με τον Στάθη είμαστε πιο ερωτευμένοι από ποτέ.
Ο Σπύρος έγινε μπαμπάς.Και αυτο δεν μπορώ να το πιστέψω ακόμα.
Οι γονείς της Χριστίνας δεν θέλουν να γυρίσει σπίτι της.Ουτε στην γέννα δεν ήρθαν.
Ααααα ξέχασα να πω ότι ο Σπύρος και η Χριστίνα μένουν πλέον μαζί σε δικό τους σπίτι οπότε εγώ μένω μόνη μου.Ομως έρχονται κάθε βράδυ με την μικρή και βλέπουμε ταινίες.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Γεια σας παιδιά
Καινούριο κεφάλαιο
Το ξερω είναι μικρό αυτό αλλά το επόμενο θα είναι μεγαλύτερο
Τα λέμε

🥰🥰


My Brother's Best FriendWhere stories live. Discover now