Kadın yani melissa gözlerini kendi yatagında açtı.korku dolu gozlerle etrafa bakındı.titreyen ellerini dudaklarına götürüp kendı kendıne endişeyle fısıldadı.''tum bu yasanan olaylar tamamen bir ruyadan mı ıbaret ? yoksa bir adamla birlikte mi oldum?korkudan deli gibi nefes almaya başladı .zihni melissaya oyun oynuyor onu cıkmaza sokuyordu.hızla yatagından kalkıp kendini banyoya attı. ruya dahi olsa adamın ellerıyle dokundugu yerleri keselemekten vucudu yara içindeydi.sıcak su ıle yarlarının yanmasına izin veriyordu.yıkandıktan sonra ustune ıkı parca kıyafet geçirip kendini dışarıya attı.is yerine geldiginde temizliğin erkenden bitmesi icin dua edip ise koyuldu.hem bulasik yikiyor hemde kafasinda o geceyi tekrar tekrar yasatiyordu.kadın kendinden emin olmak istiyordu.cevaplarını bılmediği sorularla baş başa kaldı.duşundukce olayın ıcınde daha da kayboldu. kendine yeni sorunlar uretmeye basladi.kendisı artık buna son verip konuyu dusunmeyecegıne dair söz verdi akşama dogru biraz olsun kendini toparlayan melissa sonunda mesaisini bittirdi.daha fazla düşünecek ve temizleyecek hali kalmayan kadın yerleride sildikten sonra işten cıktı.kadın korku dolu adımlarla evıne yurudu..nefes alamıyorum...kendini eve atan kadın korkularını biraz olsun dindirmeyı basardı.üstüne rahat bir seyler gecirip kendini yataga bıraktı.yatakta uyumakta zorluk ceken melissa dirseginin uzerinde dogrulup odada gaz lambasını aradı.gormeye yetecek kadar ısık vardı.bacaklarını yataktan sarkıtıp gaz lambasına yurudu.onu yakıp etrafı aydınlatmasını izledi.ardından masasının cekmecesinde yıllanan ickiye uzandı.her yudumladıgında anneannesını hatırlıyordu.ozenle kapagını acıp içkinin bitmemesi için azar azar doktu.dudaklarının sert zemıne dokundugunu hissetti.gozlerını kapatıp kafasını hafıfce kaldırarak kısa ve az yudumlarla şarabını içti.son damla bittiginde kafatasını buyuk bır hazla indirdi.bu biraz olsun sinirlerini ve kafasında dolasan soruları almış uzaklara sürüklemişti. lambasının ışıgını dusurup kendını tekrar yataga bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ ŞEYTAN
Ciencia FicciónİBLİS TARAFINDAN TECAVÜZE UGRAYAN KADIN,SEYTAN IRKINDAN BİR MELEZ DÜNYAYA GETİRİR.VE MELEZ DOGDUKTAN SONRA DÜNYANIN KADERİ BAŞTAN YAZILIR.