MELEZ ŞEYTAN Bölüm 3

47 2 0
                                    

tecavüz edildigi sandıgı olaydan bir hafta geçmişti.melissa kwoz verdıgı gıbı olayı kurcalamayı bırakmış hayatına kaldıgı yerden devam etmeye çalısıyordu.

Melissayı uyandıran kucuk penceresinden suzulmeye calısan gunes ısıkları oldu.yuzunu burusturup gozlerını araladı midesine saplanan agrı tum bedenını ele geçirdi.bacaklarını karnına dogru cekıp acıyla inledi.midesi cok şiddetli bulanıyor kusmasına engel olamıyordu.dudaklarının arasından sızan sıvı ıle kendını banyoda buldu.klozetin yanına oturup kafasını içeriye gömdü.sidik kokusu onun mide bulantısını sıddetlendirsede kusmasına yardımcı oluyordu.midesini bosaltıktan sonra yerden yardım alarak kalktı.iki buklum bir sekılde oradan cıktı ayakta durmakta zorluk ceken melıssa bedenını duvara yaslayıp 'işe...gitmem gerek..'' diye fısıldadı..midesi gitmemesi için direniyor olsada zorla kendini dısarıya attı..iş yerıne gelen melissa kendini ev temizliğine ardından bulasıkların ıçıne buldu.bedenını fazlazıyla zorluyordu mide bulantısı beraberınde bas donmesını getirdi.melissa eve gitmek için can cekişiyordu.herzamanki gibi akşama kadar insanların pis artıklarını yıkadı.bu alışılması zor hayattan kurtulup yatagını dusunerek evıne yurumeye basladı.baş donmesı peşını bırakmıyor ona zorluk çektiriyordu.sokakta dengesını kaybettı yer ayaklarının altında tıtırıyor nefes almakta gucluk cekıyordu endişesini kontrol etmeye calıstı ''iyiyim..''diye soylendi.kendine moral vermeye çalışsada,gozlerı gece karanlıgında yok oluyor,dengesını saglayamıyordu .gerıye dogru sendeledi. o sırada hırıltılar eşliginde karanlıgın içinden bir adam arkasında belirdi.kadının çıglıgı karanlıgı yarıyordu.adam kaslı bedenını kadına yaslayıp ellerıyle agzını kapadı.sokak lambasının loş ısıgında adam simsiyah gorunsede boynundan yuzune dogru uzanan yanık izi cok net gorunuyordu.adamın koklatıgı madde ile kadın,arkadaki kaslı kollara bayıldı ve olay bundan sonra başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MELEZ ŞEYTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin