𝚃𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚕𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚍 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚛𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚏 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝 𝚙𝚎𝚝𝚛𝚒𝚌𝚑𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚙𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚛𝚊𝚜𝚜. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚒𝚗𝚎. 𝙸 𝚙𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚛𝚎𝚜𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚖𝚎, 𝚎𝚊𝚐𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎.
𝙵𝚘𝚛 𝚖𝚘𝚗𝚝𝚑𝚜 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐, 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚏𝚛𝚎𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝚞𝚗𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘. 𝙰𝚝 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝, 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚊 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚜𝚞𝚛𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎. 𝙰 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚕𝚢 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚎𝚗𝚌𝚎. 𝚆𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚜 𝚘𝚏 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚝𝚒𝚌𝚒𝚙𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗, 𝚘𝚏 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚎𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗, 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝚍𝚒𝚜𝚊𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛𝚎𝚍. 𝙳𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚘𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚖𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎? 𝚆𝚊𝚜 𝙸 𝚗𝚘𝚝 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑? 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚖𝚎𝚝 𝚖𝚎!
𝙼𝚢 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚛𝚊𝚠 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚡𝚒𝚘𝚞𝚜. 𝚆𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎? 𝚆𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛? 𝙸 𝚙𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚑𝚊𝚛𝚍𝚎𝚛, 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚊𝚗𝚒𝚌 𝚜𝚎𝚝 𝚒𝚗 𝚊𝚜 𝚒𝚝 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚋𝚞𝚍𝚐𝚎. 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚞𝚏𝚏𝚘𝚌𝚊𝚝𝚎. 𝙵𝚎𝚊𝚛 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚖𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚞𝚐𝚐𝚕𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚊 𝚌𝚛𝚊𝚌𝚔. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚊𝚒𝚗𝚝, 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝙸 𝚙𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚑𝚊𝚛𝚍𝚎𝚛.
𝚃𝚑𝚎 𝚎𝚐𝚐 𝚖𝚎𝚖𝚋𝚛𝚊𝚗𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚑𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍, 𝚊𝚕𝚕𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚊 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎. 𝙸𝚝 𝚜𝚖𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚍𝚎𝚌𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚘𝚜𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚊𝚛𝚔. 𝙰 𝚏𝚎𝚠 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛, 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚍𝚓𝚞𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚛𝚔𝚗𝚎𝚜𝚜. 𝚃𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕𝚜, 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚗𝚊𝚔𝚎. 𝙾𝚛 𝚛𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛, 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚎𝚌𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚘𝚏 𝚘𝚗𝚎, 𝚠𝚛𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚎𝚐𝚐.
𝙸 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖𝚎𝚍, 𝚝𝚞𝚖𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚠𝚊𝚢. 𝙽𝚘! 𝚆𝚑𝚘-𝚗𝚘. 𝙽𝙾! 𝙷𝚎𝚛 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚜. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚊𝚒𝚗𝚝, 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚊𝚛𝚎𝚕𝚢. 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚗𝚊𝚔𝚎- 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛. 𝚃𝚑𝚎 𝚗𝚞𝚖𝚋𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚜𝚎𝚝 𝚒𝚗. 𝚃𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚊𝚕𝚏-𝚍𝚎𝚌𝚊𝚢𝚎𝚍, 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚋𝚟𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚑𝚘𝚠 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚍𝚒𝚎𝚍. 𝙷𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚘𝚛𝚗 𝚘𝚞𝚝, 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚌𝚕𝚊𝚠 𝚖𝚊𝚛𝚔𝚜.
𝚆𝚑𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜? 𝙱𝚒𝚕𝚎 𝚛𝚘𝚜𝚎 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚊𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚖𝚢 𝚜𝚝𝚘𝚖𝚊𝚌𝚑 𝚋𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍. 𝚃𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚋𝚜 𝚛𝚘𝚜𝚎. "𝙼𝚢 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛," 𝙸 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚎𝚍, 𝚖𝚢 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚑𝚘𝚊𝚛𝚜𝚎. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎.
YOU ARE READING
ᠻỉᦋꪖꪖꪹ
FanfictionRikki-tikki-tavi fanfic. "What if the egg was never destroyed?" Figaar - to be wounded (hindi)