𝙸 𝚟𝚒𝚜𝚒𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚑𝚘𝚞𝚛, 𝚋𝚛𝚒𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚒𝚗𝚜𝚎𝚌𝚝𝚜, 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚍𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚟𝚎𝚗𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚘 𝚋𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚎𝚎𝚍𝚜. 𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢, 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚜𝚙𝚘𝚝𝚝𝚎𝚍.
𝙽𝚘𝚠, 𝙸 𝚊𝚖 𝚌𝚞𝚛𝚕𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖, 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚔𝚎 𝚞𝚙. 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚜 𝙸 𝚊𝚖 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚍𝚘𝚣𝚎 𝚘𝚏𝚏, 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚔𝚎𝚜. "𝙷𝚘𝚠 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚒𝚟𝚎?" 𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚜.
"𝚆𝚑𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝙸 𝚋𝚎?" 𝙷𝚎 𝚙𝚊𝚞𝚜𝚎𝚜, 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚗𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚘𝚛 𝚗𝚘𝚝, 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚝𝚛𝚞𝚐𝚐𝚕𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚎𝚎𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚖𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚢𝚎.
" 𝙳𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛?" 𝚃𝚑𝚎 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚠𝚜 𝚖𝚎 𝚘𝚏𝚏 𝚐𝚞𝚊𝚛𝚍, 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚏𝚕𝚒𝚗𝚌𝚑.
"𝙼𝚢 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚜 𝚍𝚎𝚊𝚍," 𝙸 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛, "𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛." 𝙷𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚠𝚊𝚢, 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚑𝚊𝚖𝚎 𝚏𝚒𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜.
" 𝙻𝚎𝚝 𝚖𝚎 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚊 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢," 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜, " 𝚊 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚘𝚏 𝚝𝚠𝚘 𝚜𝚗𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚖𝚘𝚗𝚐𝚘𝚘𝚜𝚎. 𝙾𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢, 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚖𝚘𝚘𝚗𝚜 𝚊𝚐𝚘, 𝚊 𝚖𝚘𝚗𝚐𝚘𝚘𝚜𝚎 𝚠𝚊𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚜𝚞𝚖𝚖𝚎𝚛 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚍. 𝙰𝚗 𝙴𝚗𝚐𝚕𝚒𝚜𝚑𝚖𝚊𝚗'𝚜 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚑𝚒𝚖 𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚘. 𝙾𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢, 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚠𝚘 𝚜𝚗𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚎𝚛𝚛𝚘𝚛𝚒𝚣𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚊𝚛𝚍𝚎𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚘 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚊 𝚝𝚊𝚒𝚕𝚘𝚛𝚋𝚒𝚛𝚍 𝚠𝚑𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎. 𝙾𝚗𝚌𝚎 𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚊𝚛𝚗𝚎𝚍, 𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚕𝚎. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛𝚠𝚊𝚛𝚍, 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚒𝚕𝚘𝚛𝚋𝚒𝚛𝚍'𝚜 𝚠𝚒𝚏𝚎, 𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚊𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚎𝚐𝚐𝚜, 𝚌𝚑𝚊𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚜𝚗𝚊𝚔𝚎 𝚑𝚘𝚕𝚎. 𝙰𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚐𝚐𝚜 𝚎𝚡𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚘𝚗𝚎."
𝙼𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚍𝚎𝚗, 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚖𝚙𝚕𝚢𝚒𝚗𝚐. 𝙸𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚏𝚒𝚝𝚜 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛. 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚞𝚜𝚎'𝚜 𝚝𝚎𝚛𝚛𝚘𝚛, 𝚛𝚎𝚍 𝚎𝚢𝚎𝚜. 𝙼𝚢 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛'𝚜 𝚌𝚘𝚛𝚙𝚜𝚎. 𝙸 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚠𝚊𝚢, 𝚑𝚘𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚏𝚒𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎. 𝙷𝚊𝚝𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚗𝚐𝚘𝚘𝚜𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚖, 𝚋𝚞𝚝 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜. 𝙷𝚘𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚊𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍-𝚋𝚎 𝚜𝚒𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚌𝚎. 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚕𝚜𝚎 𝚌𝚕𝚒𝚌𝚔𝚜. 𝚃𝚊𝚒𝚕𝚘𝚛𝚋𝚒𝚛𝚍. 𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕, 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚒𝚝? 𝙷𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚍 𝚑𝚎𝚕𝚙𝚎𝚍 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛. 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚛𝚙𝚜𝚎, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚠𝚊𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚖𝚎, 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚗𝚞𝚖𝚋.
"𝙸'𝚖 𝚜𝚘 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢," 𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚜. 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝. 𝙸 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚒𝚗 𝚍𝚒𝚜𝚐𝚞𝚜𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚕𝚎𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚛𝚔𝚗𝚎𝚜𝚜.
YOU ARE READING
ᠻỉᦋꪖꪖꪹ
FanfictionRikki-tikki-tavi fanfic. "What if the egg was never destroyed?" Figaar - to be wounded (hindi)