ᩏꪖꪹᡶ కỉ᥊ꪑꪖꪊᡶ

10 0 0
                                    


               𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚊 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖, 𝚐𝚞𝚝𝚝𝚞𝚛𝚊𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍. 𝙲𝚑𝚒𝚝𝚝𝚞. 𝙸𝚗 𝚊𝚗 𝚒𝚗𝚜𝚝𝚊𝚗𝚝, 𝙸'𝚖 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚝𝚛𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚊𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍, 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚊𝚖, 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚋𝚎𝚐𝚐𝚒𝚗𝚐. 

               "𝚈𝚘𝚞 𝚋𝚎𝚝𝚛𝚊𝚢𝚎𝚛!" 𝚘𝚗𝚎 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚎𝚌𝚑𝚎𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚐𝚘𝚎𝚜 𝚌𝚘𝚕𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚖𝚘𝚞𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚒𝚝.

                " 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚍𝚘 𝚒𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛," 𝙲𝚑𝚒𝚝𝚝𝚞'𝚜 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖𝚜, " 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚞𝚛𝚍𝚎𝚛𝚎𝚛! 𝚂𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚍𝚎𝚜𝚎𝚛𝚟𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞'𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛!" 

                  𝙸 𝚖𝚘𝚟𝚎 𝚏𝚊𝚜𝚝𝚎𝚛, 𝚍𝚎𝚜𝚙𝚎𝚛𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚑 𝙲𝚑𝚒𝚝𝚝𝚞, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚒𝚏𝚝𝚜, 𝚋𝚛𝚒𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍. 𝙽𝚘. 𝙽𝚘𝚝 𝚑𝚒𝚖. 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚜𝚘𝚋 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚘𝚍𝚢. 𝙱𝚞𝚛𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚕𝚒𝚊𝚐𝚎, 𝙸 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚎𝚗𝚎 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚎. 𝙲𝚑𝚒𝚝𝚝𝚞 𝚒𝚜 𝚜𝚙𝚛𝚊𝚠𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍, 𝚕𝚊𝚛𝚐𝚎 𝚐𝚊𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚍𝚢. 

                 𝙰 𝚖𝚘𝚗𝚐𝚘𝚘𝚜𝚎, 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝙸 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚁𝚒𝚔𝚔𝚒, 𝚕𝚎𝚊𝚗𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚒𝚖, 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚝𝚠𝚒𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚍𝚒𝚜𝚐𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛. 𝚁𝚊𝚐𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚖𝚎, 𝚘𝚟𝚎𝚛𝚙𝚘𝚠𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚎𝚡𝚑𝚊𝚞𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚊𝚒𝚗. 

                  𝚁𝚒𝚔𝚔𝚒 𝚑𝚞𝚛𝚝 𝚑𝚒𝚖. 𝙷𝚎 𝚑𝚞𝚛𝚝 𝙲𝚑𝚒𝚝𝚝𝚞. 𝙽𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚑𝚞𝚛𝚝𝚜 𝙲𝚑𝚒𝚝𝚝𝚞. 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚒𝚗𝚎. 𝚂𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚛𝚒𝚖𝚊𝚕 𝚎𝚛𝚞𝚙𝚝𝚜 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚎, 𝚊𝚗𝚍 𝚁𝚒𝚔𝚔𝚒'𝚜 𝚛𝚊𝚐𝚎-𝚏𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚜𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚝𝚘 𝚙𝚊𝚗𝚒𝚌. 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚘𝚎𝚜 𝚜𝚕𝚘𝚠. 𝙸 𝚜𝚎𝚎 𝚊𝚗 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚎𝚏𝚎𝚗𝚜𝚎, 𝚜𝚘 𝙸 𝚜𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚞𝚗𝚐𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚊𝚝. 𝙱𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚏𝚒𝚕𝚕𝚜 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑. 𝙼𝚘𝚗𝚐𝚘𝚘𝚜𝚎 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍. 𝙸 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚜 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚗𝚐, 𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚏𝚊𝚍𝚎𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚍𝚘 𝙸 𝚕𝚎𝚝 𝚐𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍 𝙲𝚑𝚒𝚝𝚝𝚞. 𝙲𝚑𝚒𝚝𝚝𝚞'𝚜 𝚕𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍, 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚊𝚐𝚐𝚎𝚍.

                "𝙸'𝚖 𝚜𝚘 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢," 𝙸 𝚜𝚘𝚋. 

               "𝙸𝚝'𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚞𝚕𝚝," 𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚜 𝚋𝚊𝚌𝚔. 

                "𝚈𝚎𝚜, 𝚒𝚝 𝚒𝚜-" 

                "𝙳𝚘𝚗'𝚝," 𝚑𝚎 𝚌𝚞𝚝𝚜 𝚖𝚎 𝚘𝚏𝚏, "𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏." 𝙸 𝚌𝚞𝚛𝚕 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚖, 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚙𝚛𝚊𝚢𝚎𝚛, 𝚗𝚘𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚋𝚎𝚐𝚒𝚗𝚜 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚘𝚕.

 -------------------------------- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ---------------------------------

             𝚃𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚢𝚜 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝙲𝚑𝚒𝚝𝚝𝚞'𝚜 𝚍𝚎𝚊𝚝𝚑 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚘𝚛𝚝𝚞𝚛𝚘𝚞𝚜. 𝙰𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚍𝚊𝚛𝚎𝚜 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚑𝚒𝚖 𝚊 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚝𝚘𝚛 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚜 𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚋𝚒𝚝𝚎. 𝙸𝚝 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚖 𝚏𝚊𝚒𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚐𝚘 𝚘𝚗 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍. 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚁𝚒𝚔𝚔𝚒'𝚜 𝚖𝚊𝚝𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚏𝚕𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚞𝚙𝚜, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚍𝚘 𝚗𝚘𝚝 𝚠𝚒𝚜𝚑 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚜𝚞𝚏𝚏𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝚗𝚘 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚒𝚗. 

             𝚃𝚑𝚎 𝚑𝚞𝚖𝚊𝚗𝚜' 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚁𝚒𝚔𝚔𝚒'𝚜 𝚋𝚘𝚍𝚢, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚐𝚛𝚒𝚎𝚟𝚎. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚋𝚞𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚏𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛𝚜, 𝙸 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖. 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚖𝚞𝚛𝚍𝚎𝚛𝚎𝚛. 𝙷𝚎 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚎. 𝙼𝚢 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜', 𝚖𝚢 𝚞𝚗-𝚑𝚊𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜, 𝚖𝚢 𝙲𝚑𝚒𝚝𝚝𝚞. 

            𝙱𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚊 𝚕𝚒𝚘𝚗? 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚊 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚘𝚗𝚎𝚛'𝚜 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚝𝚘 𝚊𝚗 𝙴𝚖𝚙𝚎𝚛𝚘𝚛?

ᠻỉᦋꪖꪖꪹWhere stories live. Discover now