21 Februarie

9 2 0
                                    

(perspectiva Michel)

Ce zi! Am rămas după ore la antrenamente la baschet la băieți pentru ca proful a fost de acord sa vin. Acolo era și Aris normal. Treaba stă în felul următor , am ajuns mai repede decât ei ( ceea ce era un lucru bun credeam eu). După vreo 5 minute de așteptat a venit Aris și colegii lui . Eu mă prosteam pe acolo cu o fată ce avusese sportul. Antrenorul mă striga și când mă întorc și văd pe Aris cum se uita în direcția mea , dar l-am cam evitat de teamă. Ies din sala sa văd dacă mai vin și alte fete , dar am rămas dezamagita . Proful îmi tot zicea să merg și eu în sala , dar nu prea voiam că încă eram panica pentru faptul ca era el acolo .
- Hai Michel in sala sa vezi cum joaca , îmi zice Profu foarte fericit
- Știu cum joacă. Beau um pic de apa și vin și eu în sala ca să începem.
Proful a plecat în sală să vadă câți băieți sunt veniți. Intru și eu în sala, in momentul acela Aris își pierde um pic atenția, nu mai e atent la ce fac colegii lui , dar e atent unde și ce fac eu . Antrenorul le-a supus băieților că voi rămâne și eu astăzi și colegii de clasă alții Aris își întorc privirea la el sa vadă ce reacție are.
- Aris și Chris împărțită in echipe .striga Profu la Aris și bff-ul lui
După câteva minute începem să jucam . Eu eram conta lui Aris , in echipa cu Chris , dar înainte de asta Aris s-a dus la Chris și i-a spus ceva , iuitandu-se la mine ( eu acum presupun ca au făcut-o intenționat și o să înțelegeți de ce zic asta imediat ). După cum ziceam , meciul începuse și Chris îmi spune
- Ține-l pe Aris . Nu-l lasă să dea coș.
Eu și Aris ne uitam unul la altul confuzi, dar nu băgăm de seama. Bineînțeles ca nu am avut cum sa îl țin eu pe el , deoarece el nu venea unde eram eu , mergea pe partea cealaltă . A trecut la un moment dat pe lângă mine și eu în loc să ating mingea l-am atins din greșeală pe mâna . După ce ratează coșul ,pentru că voia să se dea în spectator , el își pune mâna pe mâna exact unde l-am atins eu, uitându-se lung la mine. Prima repriză s-a terminat foarte repede pentru ca nu am primit nicio pasă
Antrenorul ne-a dat o mică pauza , în care Aris s-a dus la Chris , cei doi credeau că mersesem în vestiar
- Chris
- Da,Aris . S-a întâmplat ceva ?
- Dai pase și lui Michel . Nu mai fi așa
- O să-i dau și ei . Ai rabadre
Aris se enervase um pic , dar avea încredere în prietenul lui . Am început  a doua repriza și aud deodată “Michel !!”din spate , era Chris care voia sa îmi dea pasă. Primesc pasa de la el și Aris se uitat dintr-un partea cealaltă a terenului mamdru la prietenul lui și zâmbindu-mi mie.
Am reușit sa ajung aproape de coș, dar am ratat. Băieții nu au zis nimic. Mergem în apărare și imediat îl zăresc pe Aris fix lângă mine uitându-se foarte atent la coș și când arunca ,ratează , imediat după ce am ratat și eu. Am zis ca e pur și simplu o coincidență, dar m-am cam înșelat ; de fiecare data când el rata, ratam și eu , iar când nimeream eu, nimerea și el, aceasta chestie super ciudată a ținut toată ora în care am jucat.
- Hai sa luam o pauza . Îl auzim pe prof zicând
- Bine. Zicem toți
- Michel ! Mă strigă antrenorul
- Da . Am făcut ceva ?
- Nu neaparat . Ce ai pățit azi ? Din 10 coșuri ai nimerit 1 și nici pe ăla bine . Ești Ok ? Pari distrasă
- Nu domnu , sunt bine.
Când Aris aude ce a zis antrenorul se ascunde după Chris simțindu-se vinovat. Băieții plecaseră toți in vestiar , iar eu și Aris rămăsesem cu Profu in sala. Când el a dat sa plece ca sa ne lase singuri apare un alt băiat din clasa lui Aris și strică momentul. Aris se enervase inițial, dar sa calmat când a văzut ca vin si ceilalți.
In ultimele doua reprize am început să țin alt băiat nu pe Aris , care oricum nu prea trecea pe lângă mine. Și băiatul respectiv e foarte bun și reușeam cumva să îl opresc din a da coș, dar reușea să se lovească ușor de mine. El mă întreba de fiecare data dacă eram bine si eu ii ziceam ca da , dar din spate , îl simțeam pe Aris cum devenea foarte gelos .
Am terminat antrenament și echipa mea a câștigat .
Am plecat sa mă schimb și imediat in spatele meu sa meargă in vestiarul băieților era Aris. După ce mă schimb mă oprește Profu
- Mai stai um pic Michel , nu pleca încă .
- Bine . Săptămâna viitoare facem ?
- Da . Stai sa văd ce fac băieții ca îs acolo de mult timp
Proful merge la ei la ușa împreuna cu băiatul din clasa lui Aris
-  Băieți oare mai sunt dezbrăcați ?întreba Profu intrând în vestiar
- Ba Aris , ești desculț ? Și puneți odată ceva pe tine ca o să răcești
- Imediat , imediat , stați să îmi găsesc hanoracul . a zis Aris foarte emoționat
Eu am aștept sa revină antrenorul ca sa pot sa plec . Ajung la poarta liceului , era închisă . A trebuit să aștept să vină toată lumea . Aris când a ieșit din sala avea parul un toate părțile de la cum și-a pus hanoracul pe el , dar și-l aranjează când vede ca nu am plecat încă , asta în timp fără a-și lua ochii de pe mine.
Ieșim din liceu și îl văd pe Aris cum continua să se uite insistent , dar drăguț  la mine deși mă îndepărtăm de el din ce in ce mai mult. După ce nu-l mai văd , îmi scot căștile ca sa ascult muzica și încep să îi dau mesaje Andei ca să-i povestesc tot ce se întâmplase cu Aris .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 23, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cum să îți spun Te Iubesc? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum