Înainte de 14 februarie la noi în liceu se colectau scrisori cu bilete de iubire anonime și bani pt trandafiri. E clișeic și demodat, dar un mod clasic de ați spune sentimentele. Michel și o alta prietena au crushuri la clasa a XI-a și e cam greu sa intri în vorba cu ei pentru ca sunt băieți cuminți.
Ideea e ca noi restul le-am încurajat să scrie scrisorile respective. Erau atât de agitate și le sclipeau ochii de emoție.
-Plicul ăsta e bun?
-Foaia trebuie mai mică?
-Scriu de mână?
Dacă nu ma înșel, Michael a scris numele de familie a băiatului greșit. Săracul Jo. Fetele simțeau ca băieții ii curtează prin priviri și era modul perfect de a-și muta sentimentele de pe foștii lor.
La Michel am fost până la cutia aia de la etaj destinata plicurilor, toate fetele sa fim sigure ca o pune.
Dar dacă revenim pe 14 februarie, nu a primit niciuna din noi floare, dar e ok. Nu v-ați așteptat la asta.
Dar Michel văzuse pe o colega de a nostră care ieșea în pauze și vorbea cu Aris.Atunci ea mi-a cerut sfatul sa vorbească cu tipa aia sa o ajute. Și va las în suspans.
Maya în schimb, personal, ma așteptam să primească trandafir. Ea face parte dintr-un triunghi amoros. Nu zic, e frumoasa tipa de se bat doi foarte buni prieteni pentru ea. Aici intră în scena Leo și Lucas. Băieți de sociale, poetici încă nu. Frumoși? Decenți. Amuzanți? Ohoo și încă cum.
Pe scurt, Lucas a încercat să se apropie de Maya în ultima luna de școală din a IX-a, chiar și-au spus ca se plac. Dar lucrurile s-au oprit brusc. El și-a găsit pe altcineva timp de doua luni. Și Leo e un pierde vara pe care și eu l-am simpatizat când încă dinainte sa facă sala și sa își schimbe look ul.
În clasa a X-a Maya pica la mijloc pentru ca începe sa iasă cu Leo după ore, ați auzit de fwb? Mda. Cum se ajunge aici?
-Maya te ador, dar nu vreau relație ca e nașpa, mă simt obligat... Mai e și Lucas care îmi povestește cu drag cum te vede zilnic. Nu pot sa ii fac asta.
Va dați seama. Deci Maya avea de primit în teorie 2 trandafiri, dar nu a fost sa fie. Nu sunt ei cei mai romantici.
Eu nu așteptam nimic, nu am primit nimic. Mie perioada asta plina de inimioare mi a adus doar nostalgie și tristețe. Inexplicabil. Am realizat ca nu as putea accepta sa îmi spună cineva te iubesc. Nu simt sinceritatea în declarația asta. Dacă eu nu ma accept pe mine, cum o poate face altul? Let someone come and fix me.
CITEȘTI
Cum să îți spun Te Iubesc?
RomansaPatru fete, patru moduri de a trece prin dragostea adolescentina a zilelor noastre. Jurnalul meu din liceu))