tekrardan-2

77 8 0
                                    


"Sorumu içten bir dürüstlükle cevaplayacak mısın?"

"Evet, tabii kide yoksa ortada eğlence mi kalır?"

"Biraz dokunaklı bir konu aslında."

"Tristan ve sorunları ile mi ilgili?"

Jennie kafasını sallayarak doğruladı.

"Sorun değil sorabilirsin."

"Tristan'ı benim için terk ettiğini nasıl fark ettin?"

ʚ♡⃛ɞ

"Tüm düşüncelerimi özetleyip hislerimi anlamam uzun bir gecemi aldı ama doğru kararı verdiğime inanıyorum. Tristan'ı ne arkadaş olarak ne de sınıf arkadaşı olarak sevmiyorum. Söylediği ve yaptıkları yüzünden ondan nefret ettim. Eminim senin ile birlikteyken çok farklıdır. Seninleyken mesela şimdi, kendim gibi hissediyorum. İstediğimi söyleyebilirim, istediğim kişi olabilirim ve sen de hala beni önemsemeye devam edersin, benim seni önemsediğim gibi. Sen benimle ilgilenebilecek kadar naziksin, ve bu yeterli kelimesinden daha fazlası. Aşkın ne olduğunu bilmiyorum, hiç aşık olmadım ama bunu seninle keşfetmek istiyorum. Seninle aşkı öğrenmek isteyecek kadar sana güveniyorum, seninle hayatı öğrenmek istiyorum, seninle keşfedilmeye değer her şeyi keşfetmek istiyorum. Henüz bunun aşk olduğunu söyleyemem ama duygularımı biliyorum, hissediyorum ve seni seviyorum. Belki sana aşığım ama henüz bilmiyorum. Bunun ne olduğunu söyleyemem. Bu alışılmadık bir duygu. Dışarı çıkıp harekete geçmek isteyen bir duygu. Genciz, aptalız, pervasızız, henüz çoğu şeyi bilmiyoruz, henüz emin değiliz. Ancak emin olduğum tek şey sensin. Seni seçmenin doğru karar olduğundan eminim pişmanlık duymuyorum ve sana karşı bir şeyler hissettiğimden eminim Jennie. Bu hissettiğim her neyse güzel bir his ve biliyorum hala gencim aşkın ne olduğunu tam olarak bilmiyorum. Ama her adımını seninle birlikte deneğimlemeyi umuyorum"

Jennie'nin dili tutuldu, ağzından tek kelime çıkmıyordu ama gözleri doldu. Tabii ki Rosé'nin ne söylemeye çalıştığını biliyordu. Açıklaması da zordu. Ama Jennie o hissi biliyordu, çünkü o da hissediyordu.

"Park Chaeyoung, ben de seni seviyorum"

Chaeyoung gülümsedi ve başını tekrar Jennie'nin omzuna koydu, arabanın penceresinde yağmurun sesini dinledi ve anın tadını çıkardı, tabii ki aşık olduğu kişiyle rahat bir sessizlik içinde. Aşk içinde.

İkisi de bunun mümkün olduğunu biliyordu. Yoksa birbirlerine karşı nasıl böyle güçlü duygular hissedebilirlerdi?

Çok bir şey değil, fazlaca güven gerekirdi bunun için.

ʚ♡⃛ɞ

The End

🎉 𝘛𝘳𝘶𝘴𝘵. 𝐜𝐡𝐚𝐞𝐧𝐧𝐢𝐞 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝘛𝘳𝘶𝘴𝘵. 𝐜𝐡𝐚𝐞𝐧𝐧𝐢𝐞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin