Cp4-Hentai-||+18||#Geçmiş#

46 1 0
                                    

 !!+18 İçerik!! 

 Lili gülüp gittikten sonra hafif bir utanmayla, annemi içeride bırakıp Lili'nin yanına gittim. İzlediğim Hentai'nin de etkisiyle αzmıştım. Hafif bir titremeyle önce lavaboya gittim. Tuvaletimi yaptıktan sonra Lili'nin yanına gittim. Odaya gittiğimde Lili kıyafetlerini çıkarmış mαδτür฿αsyon yapıyordu. Elinde yine o oyuncak vardı. O geceyi hatırladım ve bacaklarım titremeye başladı. Ama bu sefer yanında daha fazla oyuncak vardı. İnlemeye başlamıştı. Ama ya annem bunu duyarsa dedim içimden. Sonra hemen Lili'nin yanına gidip ona ''Şimdi toparlan. Annem bunu duyarsa kötü olur. Toparlan.'' dedim. Sonra anneme giderek;    [+ = Rose,  - = Rose'nin Annesi]

+Biz Lisa'yla biraz dışarı çıkacağız. 1-1,5 saate döneriz. Bizi merak etme.

-Tamam yavrum. Aman dikkatli olun. Fazla uzaklaşmayın. Herhangi bir aksilikte bana haber etmeyi unutma.

+Tamam anne.

Sonra onu yanağından öptüm ve Lili'yi çağırmak üzere odaya gittim. Dediğim gibi hazırlanmıştı ve artık çıkabilirdik. O da anneme görüşürüz dedikten sonra nihayet evden çıktık. Biraz uzaklaştıktan sonra annemin duyamayacağından emin olduktan sonra Lili'ye dönüp; 
[ (+) =Rose, (-) =Lisa ]

+Orada yaptığın çok tehlikeliydi, annem görebilirdi! 

-Ama görmedi.

+Görseydi nasıl açıklamayı düşünüyordun, matmazel?

-Görmeyecekti ve görmedi de. O yüzden uzatmaya gerek yok. 

Uzatmak istiyordum çünkü sinirlenmiştim. Ama uzatmadım daha fazla. Nefesimi kontrol altına aldım ve Lili'yi arkanda bırakıp evimize çok ta uzak olmayan bir parka doğru yürümeye başladım. Bu parka kimse gelmiyordu. Lili'nin peşimden geldiğini hissediyordum. Ama parkı es geçerek arkasındaki boş seraya doğru yürüdüm. Lili sorgusuz sualsiz beni takip ediyordu. Seranın kapısını ona açtım. İçeri girdi. İçerisi birazcık tozluydu ama beklediğimden çok daha sağlamdı. Bende içeri girdim ve kapıyı kapattım. Derken Lili beni yere çekti...

  Dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Nefesim kesilmişti. Nasıl olur da kendini bu kadar çabuk affettirebilirdi ki? Beynimi susturup kendini Lili'nin üstüne attım. Bedeni ellerimin altında adeta kedi gibi kıvrılıyordu. Hafif inlemeleri beni tekrar tekrar seme yapmaya zorluyor, oysa ben uke olarak kalmak istiyordum. Beynim bedenimi kontrol altında tutmaya çalışıyordu. Kalbimse sanki ölecekmişim gibi kan pompalıyordu. Beynimi susturmaya çabalıyordum çünkü Lili beni gerçekten azdırmıştı. Bacaklarım tir tir titriyordu. Orgαzm olmama az kalmıştı. Lili elleriyle kalçamı okşamaya başladı. Sonra beni altına aldı ve çantasından çıkardığı oyuncağı ağzıma soktu. Oyuncağı ilk önce bana soktu. İçimde hareket ettiriyor ve sert davranıyordu. Oyuncağı sonuna kadar sokunca bir çığlık attım. İnliyordum. Sonra içime sonuna kadar sokup bastırdı, orgazm oldum. Sonra oyuncağı yalayıp yere sabitledi. sonra üstüne oturup onu yukarı aşağı ittirmemi istedi. İstediğini yaparken bir yandan da kendimi okşuyordum. Sonra dayanamadım ve içimdeki %10'luk sem ortaya çıktı. Oyuncağı yerden aldım ve Lili'yi yere yatırdım. Oyuncağı Boğazına kadar soktum ve sonra kendim yaladım. Sonra çok hızlı bir şekilde vajinasına sokup çıkarmaya başladım. O kadar haz alıyordum ki inliyordum. Lili dayanamadı ve çığlık attı. Küçük ve hafif çığlıkları beni iyice azdırıyordu....

 Böyle 1 saat geçirdik. Sonra yaz olduğu için halka açılan duş alma kabinlerinde duş aldık ve yeniden giyindik. Eve doğru giderken anneme eve bir şeyler lazım mı diye sordum. Annem de bir şeyin lazım olmadığını ve hemen eve gelmemi rica ettiğini söyledi. Bende Lili'yi evine bırakıp geleceğimi söyledim. Annemin onayını aldıktan sonra Lili'yi evine bıraktım. Lili evine gelmem için ısrar etti ama onu nazikçe geri çevirerek evime doğru yürümeye başladım...


Bölüm kısa oldu asklar kusura bakmayın plss. İlham gelmedi.


By: Nothinglessmind

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 26, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

COFFEE PLEASE | | Chaelisa✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin