Dövüş günü gelmişti. Etrafınız başka çetelerin izleyicileri ile kaplıydı. Göz gezdirdin. Toman'da buradaydı.
?:Çetelerin ilk dövüşcüleri çıksın!
Doğal olarak öne çıktın. Çeteden'de iri yarı biri öne çıktı. Parmaklarını çıtlatırken güldü.
Adam:Seni yerle bir edeceğim!
Adam sana doğru koşarken bekledin. Tam sana vurmak üzereyken zıpladın ve bir ayağınla adamın omzuna basarak diğer ayağınlada suratına tekme attın. Adamın bayılmasıyla dövüş başlamış ve herkes sana doğru koşmaya başlamıştı.
Yuki:Hahh hızlı bitirelim. Açım.
?:Bizimle dalga mı geçiyorsun?!
Adamların arasından basit hareketlerle geçiyordun. Sadece tekmelerle dövüşürken ellerin hâlâ cebindeydi.
?:Taşak geçme bizimle!!
Adamın biri tam sana vurmaya çalışırken kolunu tuttun ve ters çevirip adamı yere fırlattı. Önüne gelen saçı geriye atarken etrafa bakındın.
Yuki:Acelem var! Lideriniz gelsin!
Bir süre herkes durdu. Ardından senden bir iki yaş büyük biri geldi. Tam önünde durdu.
Lider:Sen baya kısaymışsın ha.
Boş gözlerle adama baktıktan sonra sana attığı yumruğu yakaladın ve sıktın. Bir iki çatırdama sesinden sonra bıraktın.
?:L-Liderin elini kırdı?!
Lidere koştun ve önce karnına sonra şakağına sağlam bir tekme geçirdin. Adam yere düştüğünde ellerini ovaladın. Çeteye baktın.
Yuki:Lideriniz düştü! Kavga biter!
Çıkışa ilerlerken saate baktın.
Yuki:Hassiktir Mia'yı bakıcıdan almayı unuttum.
Sen koşarak oradan çıktın ve çıkışta duran motoruna bindin ve Mia'yı almaya gittin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKEY X OKUYUCU (TAMAMLANDI)
FanfictionAçıklama yazmayı sevmiyorum Smut yazabilirim zaten uyarı koyuyorum Angst değil