17.

779 68 9
                                    

–Iar tu? Copil gay ce ești!

Se apropie de jungkook și vrea să îi dea o palmă dar se bagă Tae.. Și el este cel lovit

–Deci te bagi pentru el? Taehyung răspunde!? Ce înseamnă asta???

Tae nu răspunde ci doar îl pune pe jungkook în spatele său și îi șoptește ușor.

–Nu te speria.
Noi doi aveam un jurământ!

Jungkook zâmbește slab neștiind la ce să se aștepte dar trebuie să recunoască că îi este foarte frică.. Îi este teamă că Tae iar renunță la el

–Băieții dați-l afară pe acest gay bun de nimic!

Băieții fac așa cum ordonă femeia dar se bagă iar Tae

–Taehyung dă-te din cale!
–Nu!

Mama lui se enervează și de data asta dă i-a să îl de-a afară pe Jungkook dar Tae îi dă peste mâna iar săracul Jungkook cade pe jos. Dar Tae se duce și îl ridică

–Te iubesc să nu uiți asta! ~ îi șoptește Tae apoi se întoarce la mama sa~

–Îl iubești? AI ÎNNEBUNIT? DACĂ NU VREI SĂ IASĂ URÂT DĂ-L AFARĂ ÎN CLIPA ASTA!

–NU VREAUU! Asta nu este casa ta ca tu să ordoni cine trebuie să stea aici sau nu! Este a mea și a lui.
– Tu auzi ce spui? Îndrăznești să îmi răspunzi? PENTRU ĂSTA?

Lui Tae începu să îi curgă lacrimi dar respiră adânc și vorbește iar.

–Da, îndrăznesc să îți comentez pentru "ăsta" cum îi spui tu. Dar pentru mine este mult mai mult de cât atât. Este cea mai importantă persoană pentru din viața mea!
–Mă faci să râd! Îl iubești?

–Da!

Ea începe să râdă apoi îi i-a fața într-o mâna apoi îl lovește.. Îl lovește atât de tare încât a început să îi curgă sânge din buză

Jungkook privea toată scena plângând nici măcar nu putea să privească.. Își ținea ochii închiși...a vrut să intervină dar cei 2 bărbații îl țineau

–Ști tu ce e aia iubire?
–Da știu , și fi sigură că știu mult mai multe de cât tine! Iubirea nu este ceea ce faci tu cu propiu copil.
–Aoleu, da ce este?

–iubirea pentru mine.. Este el ~ Arată încet spre Jk~ iubirea pentru mine e atunci când el zâmbește . Iubirea pentru mine e atunci când sunt doar eu cu el, iar el începe să se joace în părul meu. Iubirea pentru mine este simplu fapt că el trăiește și îl pot avea alături! Am luptat atât de mult ca să am ceea ce am cu el.. Și acum vi tu și strigi tot? Scuze mamă dar nu mai accept asta! Nu îmi pasă ce crezi tu sau alți, nu îmi pasă de Mina și de copilu ei din flori, nu îmi pasă că este bărbat la fel ca mine. Pur și simplu îl iubesc . Îl iubesc atât de mult .. Nu pot trăi fără el pentru că doar cu el mă simt liber și pot fi cu adevărat fericit!

'𝘿𝙤𝙖𝙧 𝙖𝙢𝙖𝙣𝙩̗𝙞 ' •𝘛𝘢𝘦𝘬𝘰𝘰𝘬•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum