Tae și Mina sau dus la spital ziua următoare și a făcut acel test .
A trecut deja câteva zile de când au făcut acel test iar acum așteaptă rezultatul.
Tae acum este cu Jungkook în apartamentul lor. Tae chiar dacă știe că nu are cum să fie el tatăl, tot este emoționat, și îngrijorat mai mult din vina lui Jungkook.
-Tae..
-Da, iubire?
-Dacă chiar ești tatăl copilului.. Eu mă voi retrage!Tae se apropie repede de Jungkook și îi i-a fața în palme
-Kook tu nu te vei despărți de mine! Noi doi avem un jurământ iar tu mi-ai făcut o promisiune!
-D-dar Tae..
-Niciun dar. Nu eu sunt tatăl! Nu m-am mai culcat cu ea de mai bine de 5 luni și chiar dacă era al meu trebuia să aibă burtă chiar mare.
-Oh, are logică ceea ce spui. Chiar mă mir dar chiar are logică.
-Păi vezi! Și adică te miri? ceea ce spun eu nu are logică sau ce?Jungkook începe să râdă dar îi aude telefonul lu Tae.
-Tae îți sună telefonul.
-ohTae i-a telefonul și vede numărul doctorului. Îl i-a și răspunde imediat.
-Da Domnule doctor?
-Bună ziua!
-Oh, bună ziua!
-În legătură cu testul! Aveam rezultatele. Puteți veni să le luați? Am sunat-o și pe soția dumneavoastră dar nu răspunde.
-Sigur. Vin imediat!
-Ok, vă aștept. La revedere!
-La revedere!-Au venit rezultatele?
-Da Kook.. VI te rog cu mine?
-Normal Tae! { apoi își lipește buzele de ale sale }.
.
.
.
. După juma de oră cei doi ajung la spital, și imediat după ei ajunge și Mina alături de Lele.-Bună ziua!
All: bună ziua!
-Aici sunt rezultatele.Mina dă să le i-a ea dar o i-a Tae înainte
-Eu primul!
Iar doctorul cât și JK chiocotescTae se uită peste rezultatele iar după ce le citește oftează ușurat apoi își întoarce capul spre Jungkook și îi face semn să se liniștească.
-Știam eu! Iar noi doi Scumpă Mina ne vom revedea la divorț!
Baby mergem?Jungkook nu înțelege mai nimic dar își dă seama că este de bine așa că îi acceptă mâna
Tae ca să o oftice mai tare pe Mina îl i-a pe jungkook de cap și începe să îl sărute cu poftă!
-El este doar al meu! Acum se uită la Lele și din cele din urmă cei doi băieții părăsesc încăperea.
CITEȘTI
'𝘿𝙤𝙖𝙧 𝙖𝙢𝙖𝙣𝙩̗𝙞 ' •𝘛𝘢𝘦𝘬𝘰𝘰𝘬•
RomanceTaehyung este căsatorit de 2 ani iar jungkook are iubită . Însă cei doi au o aventură secretă de ani buni. ❥︎𝘍𝘪𝘯𝘢𝘭𝘪𝘻𝘢𝘵𝘢̃✔︎