❣︎𝘴𝘧𝘢̂𝘳ș𝘪𝘵❥︎

1K 73 7
                                    

Este ora 12 pm. Și Jungkook a decis că în loc să stea singur în casă, să iasă la cumpărături

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Ah.. Da nu mai vine o dată!?
-Tae ai răbdare. Dracu va ieși din Moll , că nu va dormi acolo.
-Mhm.. Uite-l ~ Arată spre jungkook ce tocmai a ieșit.
-Ok. deci Tae tu du-te , știi tu unde . Și ți-l aducem eu și Suga
-Ok dar nu fiți duri cu el!
-Da să trăiți ~ Spune jimin iar apoi își dă ochii peste cap~

Tae plecă, și au rămas doar cei doi ce au de gând să îl răpească pe Jungkook. Că de ce, nu?

Jungkook dă să intre în mașină , dar a fost luat pe sus dar nu înainte să i-se pună ceva la gură și la ochii. Apoi să fie legat de mâini și de picioare. Jungkook era speriat și nu înțelegea absolut nimic , se zbătea dar nimic..

După vro 2 ore în care jungkook doar se zbătea. Mașina sa oprit , iar el a fost scos afară de aceiași oameni.

În tot acest timp jimin cât și Suga abia au putut să se apțină să nu râdă. După câțiva pași, jungkook fu pus pe un scaun și i-au dat drumul la gură.

-CE DRACU!? BĂ DACĂ MI-AȚI STRICAT PĂRUL VĂ OMOR!

Jimin nu a mai rezistat și a bufnit într-un râs isteric

-Și nu mai râdeți ca proștii. Că vă aud idioților!

Înt-un sfârșit a ajuns și Tae și le făcu semn la băieții să îl dezlege pe jungkook.

-Chiar așa de importat e părul? ~ vorbi Tae iar jungkook imediat și-a dat aia de pe ochii . Și nu îi venea să creadă.

-Tae? Ce dracu? Tae tu mai răpit? ȘI DE CE DRACU??
-Calmează te iubire. ~apoi îi întinde un buchet mare de trandafiri~ La mulți ani iubirea mea!
-Tae... Ce se întâmplă?
-Prostuțule Uită-te în jur. Nu vezi nimic?

Jungkook începu a se uita în jur și vede marea, dar... Tot locu era plin de flori, baloane, și mulți oameni ce așteptau.

-Tae... ~Asta este tot ce reuși să spună~
-Kook chiar așa de prost mă crezi? Cum aș putea să nu fiu azi alături de tine? Tu ești cel mai important pentru mine! Și ai de gând..să i ei florile? Nu d-aia dar mi-a amorțit mâna:)

Jungkook luă încet buchetul de flori. Tae respiră de câteva ori apoi își facu curaj și se așează în genunchi în fața lui jungkook.

-Tae.. Ce faci? ~ Când a văzut ca a scos o cutiuță mică roșie au început să îi curgă mici lacrimi~
- Ya Jungkook încă nu am terminat! Așa că nu plânge că altfel voi uita ceea ce am de făcut.

Jungkook chiocoti. Tae deschise ușor cutia apoi își îndreaptă toată atenția către iubitul său.

-Jeon Jungkook vrei să fi soțul meu?
-Yaaa nu așa tampitule!! (Jm)
-Dar cum? ~ șopti ușor de parcă jungkook nu l-ar auzi~
-Doar spune discursul.
-Oh da. Discursul..

-Hm hm.. Jungkook sincer am uitat ceea ce scria pe foaie dar.. Voi încerca să vorbesc cu inima. Astăzi 1 septembrie, sâmbătă, ora ~ se uită la telefon~ ora 3 Am. este ziua ta dar și ziua în care ne-am mărturisit sentimentele. Împreună am trecut peste clipe grele, dar și frumoase unele chiar și amuzante. Mai enervat de multe ori. Dar ești prea dulce așa că am uitat. Ce dracu? Prea multe vorbe. Vrei sau nu să fi soțul meu?

Jungkook râdea dar și plângea în același timp
-Normal că vreau tampitule!
~ Tae îi pune inelu, se ridică apoi îl trage într-un sărut dulce~ toată lumea începu să aplaude chiar dacă nu a fost o cerere perfectă ba chiar a fost una amuzantă pentru jungkook a fost perfectă pentru că a fost făcută de omul pe care îl iubește!

-Ce mai cerere.~ Râde jimin~
-Ai dreptate.. Nu mai Taehyung o putea face așa ~Adaugã Namjoon apoi încep toți să râdă~

Tae la luat pe jungkook de mână și au fugit într-un loc pustiu pentru a fi singurii

-Tae?
-Da iubire?
-Eu tot nu înțeleg o chestie.
-Ce anume?
-De ce naiba mai răpit? Nu puteai să mă ceri pur și simplu?
-Nu! ~ Răspunde scurt~
~ Jungkook își dă ochii peste cap apoi se așează cu capu pe umărul lui Tae~
-Jungkook vezi să nu aduci și aici vro fufă! ~ și se ridică de pe nisip ~
-KIM TAEHYUNG! ~ Și începe să îl alerge~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


"Tae te iubesc chiar dacă ești prost! "

Și eu te iubesc chiar dacă ești tâmpit!

Apoi încep să se sărute cu poftă.. Și știți voi ce urmează după un sărut pasional:))

Sfârșit! ♡♡

Sfârșit! ♡♡

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 06, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

'𝘿𝙤𝙖𝙧 𝙖𝙢𝙖𝙣𝙩̗𝙞 ' •𝘛𝘢𝘦𝘬𝘰𝘰𝘬•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum