Triplu D ( 18+) Denisa

3.4K 48 5
                                    


- Denisa, spune-mi te rog ca nu ai uitat aparatul  acasa! vocea plina de ingrijoarare a Dariei ma facuse sa ma panichez, nu cred ca l-am uitat, dar nu bag mana in foc pentru nimic.

Polaroid-ul  trebuia sa fie in valiza mea, dar se pare ca nu e asa si prietenele mele mai au putin si ma ucid. Ambele stateau imbracate si gata de club in fata mea, saptamana asta la mare nu are cum sa inceapa cu stangul.

- Jur ca l-am pus, dar nu il gasesc nicaieri. Hainele erau intoarse in camera de hotel, un haos ne inconjura, iar maimutele mele se uitau la mine nervoase.

Am dat-o in bara inca din prima zi, inca o treaba buna facuta de Denisa. Fetele o sa ma omoare, dar aparatul ala mai mult ca sigur e acasa.

- Am telefonul incarcat mai bine de jumatate, daca ajuta la ceva. Daria alaturi de Delia pufnisera nervoase. 

M-am ridicat in picioare asezanandu-mi pantaloni scurti  negri  pe fund, stiu ca am dat-o in bara uitand aparatul ala acasa, fetele aveau de gand sa prindem rasaritul maine si sa ne facem cateva poze.

- In seara asta faci tu cinste, vorbise Daria venind spre mine. Sunt atat de norocoasa ca le am in viata mea pe amandoua, ne stim din clasa a 2-a si de atunci suntem de nespartit. Pe ultima suta de metri am decis sa venim la mare, urmeaza ca in mai putin de 3 saptamani sa incepem clasa a 12-a ceea ce inseamna ca vine BAC-ul, un cosmar ce prinde contur din zi in zi. 

Saptamana asta ne facem de cap, si uitam de presiunea ce este pusa pe noi de cei din jur, toate trei am zis ca vrem la politie, asta fiind un alt stres pe capul nostru, insa o data ce ne punem ceva in cap noi o ducem la sfarsit.

- Ne distram pana dimineata si trebuie neaparat sa agatam ceva, ati vazut ce baietii frumosi sunt in Constanta? Am mers spre ele luandu-mi geanta din mana Deliei, ele incepusera sa chicoteasca. 

 Daria avea in maini cheia de la camera de hotel, iar Delia isi admira in oglinda rochia roz ce ii evidienta talia. 

- Neaparat, completase Daria  tragand valiza spre dressing. Imi luasem parfumul in mana dandu-ma cu el de cateva ori, mirosul dulceag al parfumului "Good Girl" se potrivea perfect pe mine, era preferatul meu.

Ne-am indreptat spre iesire impreuna, si in mai putin de 5 minute eram la iesirea din hotel. 

Am decis sa mergem pe jos pana la club, era atata lume afara incat daca nu erai atent te puteai pierde cu usurinta.

-Sa facem un story, am zis eu intrand pe Instagram, filtrul cu urechiile de pisica a aparut pe ecran,am facut un boomerang dandu-le maimutelor mele tag. 

La intrarea in club erau cateva persoane ce asteptau sa intre, eu nu m-am nascut ca sa am rabadare, nu am cum sa stau la coada mai mult de 2 minute. Am mers spre cel de la paza  incepand sa ma dau la el, lucru ce ne-a rezolvat o intrare inauntru inainte celor 10 persoane ce asteptau deja la coada.

Da, Doamne! Aici e locul meu, muzica rasuna inauntru, iar lumea dansa lasand la o parte toate grijile. Aveam o masa rezervata, o data  ajunsi la masa de 3 persoane mi-am indreptat atentia spre cel ce trebuia sa vina sa ne scrie comanda. 

- Merg sa  comand ceva, sunt bune cateva shot-uri pentru inceput? Abia ma puteam auzi eu, pe Daria cred ca am surizit-o, satena ma lovise peste fund facandu-mi semn sa merg. Delia era preocupata de telefon, sigur o fute la cap David, idiotul ala nu o lasa nici sa respire daca nu stie la ce ora a inspirat aerul si la ce ora il expira.

Aglomeratia era mare, abia am ajuns la bar, dar o data ajunsa acolo barmanul ma primit cu un zambet mare. Arata atat de bine  satenul asta tataut incat pentru cateva secunde comada mea includea altceva decat alcool.

E R O T I K ( short story 18+)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum