- Chiar daca Real Madrid castiga in seara asta nu inseamna ca e cea mai buna echipa, vocea groasa a lui Augustin se auzea in living, zambeam precum o pisica sub atingerea calda pe sub rochie a lui Cristi.
M-am impins in el simtindu-i intaritura din pantaloni, a cuprins intre degete marginea subtire a chilotului meu tragandu-i intr-o parte, expirase un aer fierbinte pe ceafa mea ca mai apoi sa ma tachineze prin frecari apasate de posteriorul meu.
-O sa ti-o trag tare si dur, vocea plina de pacat se auzea la cativa centimetri de urechea mea. Degetele lui imi masau mijlocul umed tachinandu-ma usor, ardeam de dorinta si tot ce face brunetul tatuat din spatele meu e sa amplifice focul din mine.
Cristi isi introdu-se un deget in mine facandu-ma sa imi inchid ochii si sa imi cuprind buza inferiora intre dintii, incepuse sa isi miste degetul lasand mici saruturi pe spatele gol. Barbatul asta e pacatul meu, si eu al lui.
- In seara asta...
Sopteam gemand usor, i-am simtind zambetul pe omoplat ca mai apoi sa ma elibereze de tensiune luandu-si mana dintre picioarele mele. A supt degetul ce acum cateva secunde atingea punctele cele mai inalte de tesniune pe care le avem.
Si-a luat in mana sticla de bere plecand din bucatarie, dar nu inainte sa ma sarute scurt pe gura si sa imi sopteasca pacatos:
- Fara sutien si chilotii, te vreau in pijamaua rosie dantelata!
Acestea fiind zise a plecat lasandu-ma sa iau o gura de aer, uitasem sa si respir in cele 10 minute in care l-am avut aproape.
Mi-am aranjat rochia intorcandu-ma spre masa de sticla de unde imi luasem paharul cu suc sorbind cateva guri.
- Ai spune ca barbatii nostri au ramas in continuare niste adolescenti cand vine vorba de fotbal, vocea Marisei se auzea de pe hol ca mai apoi sa mi se alature in bucatarie avand in mana castronul de covrigei gol.
Am zambit lasand paharul inapoi pe masa, bruneta cu ochii caprui isi umplea castornul mic cu saratele in timp ce eu am revenit la un ritm normal al respiratiei.
- Stii cum sunt cand e vorba de fotbal, unul mare fan Real Madrid si altul al Barcelonei, ei sunt Tom si Jerry cand vine vorba de aceste echipe.
Marisa se intorsese cu fata spre mine lund intre degete cativa biscutii micuti incepand sa ii rontatie. Eu la randul meu imi recuperasem farfuria cu bucata de tort luand o lingurinta din blatul de cacao, am inceput sa zambim mergand in living.
- Iubito, daca castiga Real Madrid mergem in Spania sa sarbatorim cu ei al 14-a titlu Champions League, imi vorbea sotul meu ducandu-si mana spre emblema echipei pe care o divinizeaza.
Am trecut prin fata lui Cristi asezandu-ma in dreapta sotului meu, Augustin. Acesta isi asezase o mana pe piciorul meu sarutandu-ma pe buze euforic, ii zambeam cald dand afirmativ din cap.
- Zic sa ramanem la concediul in Milano, am zis tachinandu-l vrand sa ii vad reactia numai, atat eu cat si el am planuit de luna trecuta sa mergem in Madrid pentru a sarbatori performanta echipei Spaniole, dar tot ce fac acum e sa glumesc si el stie acest lucru prea bine.
-Glumim noi mai incolo, mi-a zis privindu-mi buzele umflate mutandu-si mana mai sus pe piciorul meu facandu-mi cu ochiul. Ii sarutasem scurt obrazul intorcandu-mi privirea spre televizor, acolo unde se difuza finala Champions League.
Un mic tusit din dreapta mea mi-a atras atentia, am aruncat o privire cu coada ochiului spre Mariasa ce era in bratele sotului ei, acceasta se inecase cu saratele, Cristi ii oferise sticla cu bere, iar ea sorbise cateva guri.
CITEȘTI
E R O T I K ( short story 18+)
Fantasydexonline.ro FANTEZÍE, fantezii, s. f. 1. Capacitate omenească de a crea noi reprezentări sau idei pe baza percepțiilor, a reprezentărilor sau ideilor acumulate anterior; Acesta carte va contine povesti de tipul "one shot", fantasy și erotic!