Selamlarr nabıyonuz, oy ve yorum atınız lütfen🙏🏻💜
•••
°Still With You°
Minik kalbi çok hızlı atıyor, içi içine sığmıyor, mutluluktan ikide bir gözleri doluyordu. Fanların dilinde "Feels" geçiriyordu, bunun için kimse onunla dalga geçemezdi! Çünkü Kim Taehyung kendisini kucağına yatırmış, sarı saçlarını okşarken feels geçirmemek imkânsızdı.
"Şu haline bir bak."
Sağ elini saçlarından çekip kızın çenesine indirdi, okşadı ve yanaklarına çıkarttı. Tutuşundaki baskıyı arttırarak küçük dudaklarının büzülmesini sağladı. Heyecandan dudakları titriyordu, bu da Kim Taehyung'un içindeki onu parçalama arzusunu daha da alevlendiriyordu.
"O günkü halinle aynısın, bir bebekten farkın yok..."
"Hangi gün ki o gün?"
"İlk defa canlı canlı konuştuğumuz gün fanmeetinge gelmiştin," Parmaklarının uçlarıyla okşuyordu miniğinin yüzünü, dokunmaya kıyamıyordu beyaz, pürüzsüz tene. "Böyle geldin koşarak bana... Tek bana koşarak geldin... Çok heyecanlıydın... Ellerin ve dudakların titriyordu... Benimle hızlı hızlı konuşmaya çalışırken ön dişlerin seni çok tatlı gösteriyordu... Gözlerinin içine içine baktığımda o tombul yanakların pespembe oldu... Ellerimiz değince gözlerin doldu... Seni öptüğümde göz yaşların patır patır döküldü elimin üstüne, içim gitti Lalisa..."
Titrek bir nefes aldı, anlam veremiyordu Taehyung'un ona bu kadar iltifatlar yağdırmasına. Çünkü o, o kadar da tatlı değildi. Öylesine bir fandı ki işte, başka bir şey değildi.
"Oppa."
"Söyle miniğim."
"O gün demiştin ya sen hani 'Ben hediyemi aldım.' diye, neden öyle dedin?"
Gelen soruya gülümsedi ve şefkatle okşamaya devam etti miniğinin yüzünü.
"Hediyem seni canlı canlı görmemdi."
Duraksadı kız, bu adam neden böyle konuşuyordu? Sanki... Sanki... Şeymiş gibi... Aşık... Gerçi Lalisa aşık olmanın nasıl bir his olduğunu bilmiyordu, o hiç aşık olmamıştı ki. BTS üyeleri yüzünden standartları yükselmişti hep, kimseyi "o anlamda" beğenememişti o yüzden.
"Anlayamıyorum... Benimle neden böyle konuşuyorsun ki..."
"Çok belli değil mi? Benim için önemlisin işte, hayatımda bir yere sahipsin..."
Tekrar gözleri doldu, uzun zamandan sonra böyle sevgi sözcükleri söylenmişti ona.
"Oppa..."
"Miniğim..."
"Seni çok seviyorum..."
"Ben de seni çok seviyorum Lalisa..."
Kim Taehyung ona "Seni çok seviyorum." dedi, dünyalar onun oldu...
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 | 𝐓𝐚𝐞𝐋𝐢𝐜𝐞
FanfictionKim Taehyung her gece miniğini şarkı söyleyerek uyutuyordu... *** 𝐋𝐚𝐥𝐢𝐬𝐚 𝐌𝐚𝐧𝐨𝐛𝐚𝐧 ✘ 𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 •Texting• | ᴡʀɪᴛᴛᴇɴ ʙʏ ©ʏᴀᴢᴀʀᴄɪᴋ | ~2022~