7.

77 4 2
                                    

Felix

Pardon ama nereye kaçtın
amına koyayım
                                                        
Hyunjin  
Kaçmadım.

                                       
Felix
Hyunjin beni öpüp kaçamazsın
hem sen ne biçim seri katilsin katikler
kaçmaz(evet, ayn)

    
                                                           
Hyunjin                                                                                      Kaçmaz?

Felix
Her neyse
Kafan güzeldi ama bu beni öpüp kaçacağın anlamına gelmiyor

                                                                         Hyunjin
Ahh üzgünüm rahatsız olacağını düşünmemiştim kafam yerinde değildi.

Felix
Hayır!
rahatsız olmadım
hoşuma gitti çok-
hoşu-
yani özür dileme

Hyunjin
Ohh gerçekten rahatladım
teşekkürler
İyi geceler♡

Felix
eamina kalp attı-
Aşık mıyım neyim ben-
İyi geceler hyunjinahh~

Hyunjin
Hyunjinahh diyen ağzını öp-
ağzını-

Hyunjin çevrimdışı/

Pov Felix;

İyi miymiş geceler?(iyiymiş)
Şimdi siz diyosunuz ne ara öpüştünüz yavaş aq minho hyung ve jisungun attığı bu mükemmel adımı kutlamak için biraz içmeye karar verdik tabii ben hariç herkes fazla içince onları toparlamak bana kaldı.

Hyunjinde hava almam gerek diyince biraz dışarı çıktık biraz konuştuk tam içeri geçelim derken hyunjin beni öpmesim mi ben şok tabii baka kaldım öyle sonrada '' yemekte ocağım var'' dedi ve kaçtı sıçtın sıva tabii. Hayır yani sen katilsin be adam yaptıklarını kabuklen ne bu kaçmak falan yakışmıyor yani.

~~~

Pov Hyunjin;

Sabah telefonun boktan sesiyle açtım gözlerimi zaten başım çatlıyor kim bu saatte. Arayan kişi seungmin idi onun aradığını görünce şaşırdım açıkçası uzun zamandır konuşamamıştık (o günden beri.)

Telefonu cebapladım ve konuşmasını bekledim.
''Alo'' biraz bekledi ve konuştu. '' Selam... Hyunjin buluşabilir miyiz. Konuşmamız lazım, önemli'' önemli derken kelimenin tam anlamıyla garip hissettim. '' peki tamam saati ve yeri mesaj at'' derin bir nefes aldı '' peki'' ve telefonu kapattım.

Ahh cidden ne istiyordu ki ilişkimizi saçma sapan bitiren oydu ve şimdi garip geliyor. Telefonuma gelen bildirim sesiyle düşüncelerimden kurtulup telefona baktım.

Seungmin
15.00
Her zamanki park

(görüldü)

Mesajı okuduktan sonra banyoya gidip sıcak bir duş aldım ve mutfakta birşeyler atıştırdıktan sonra kendimi koltuğa attım şimdi ne yapacaktım saat 3'e kadar zaman geçer miydi?

Televizyonda birşeyler izlemiş ve saatin 3 olmasını beklemiştim saat 14.40 olmuştu bile üzerimi değiştirip evden çıktım ve yürümeye başladım parka giderken felix ile karşılaştığımız parkın önünden geçtim aklıma o gün geldi ve tabii dün gece onu öptüğüm bu düşünceler kalbimi hızlandırırken parka çoktan gelmiştim ve tek başına bir bankta oturan seungmini görünce derin bir nefes aldım.

Beni görünce gülümsedi gülüşünü görmeyeli uzun zaman olmuştu. '' selam, nasılsın görüşmeyeli'' yanına oturup gülümsedim. '' iyiyim ya sen daha iyi görünüyorsun eskiye göre'' son cümlem ile yüzü düşse de bozuntuya vermemişti ''evet, hayatıma biri girdi ve beni mutlu ediyor'' gülüşüne karşılık ifadesizce baktım. Evet belki ona karşı birşeyler hissetmeyi çoktan bırakmıştım ama birini bulması yine de...

'' Bunu söylemek için mi çağırdın beni'' kafasını olumsuz anlamda salladı ve başını yere eğdi '' birkaç gündür rüyalarıma giriyorsun bu ne kadar doğru bilmiyorum ama konuşmak istedim. Ayrıldığımız zaman seni hala seviyordum ama sen birini öldürdün hyun ve ben böyle biriyle devam edemezdim'' histerik bi gülüş sundum. Felix'te böyle mi düşünüyor acaba.

'' Seni kurtarmak için birini öldürdüğümü ne çabuk unuttun'' gözlerime baktı '' aynı şey deği-'' lafını böldüm sinirimi bozmuştu '' aynı şey beni terk ettiğin gün öldürdüğüm adam da birine zarar verdi, üstelik neler yaşadığımı biliyorsun bunu onun yanına bırakamazdım''
onaylamayan mırıltılar ile devam etti '' hadi ama sen  insanları her neden olursa olsun öldürmemelisin, neler yaşadığını biliyorum ama bunu yine de yapmamalısın'' şuan ağlamak istiyordum sadece bunun için kendime kızdım.

'' Anlamıyorsun işte en başından beri ahh belki de ayrılmamız gerçekten iyi bir karardı yeni ilişkinde mutluluklar'' sadece durdu ve  baktı birşey söylemedi beklemedim de zaten sadece onu orada bırakıp gittim. Yorulmuş hissediyordum sanki kalbim yeniden parçalanmış gibi beni biraz olsun anladığını sanmıştım.

Ahh çok aptalım gözümden akan yaşları silerek eve gittim şuan yalnızca ağlamak ve uyumak istiyordum.

~~~~


Ahh hyunjin bebeğim biz seni anlıyoruz😔

Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen 🐥💗




kıllér - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin