Pov Hyunjin;
Gecenin karanlığında siyahlar içinde yürüyordum , elimdem ki içkiden bir iki yudum daha aldım ve boş tenekeyi yanindan geçtiğim çöp kutusuna attım fazla ses çıkmıştı ama kimin umurunda?
Biraz daha yürüdükten sonra soldaki ara sokağa saptım kendimi duvara yasladım ve sigaramı yaktım ama sigaranın yarısına bile gelmeden duyduğum ses ile sigara elimden düştü '' siktir bu son sigaramdı'' dedim sinirle yanıma yaklaşan adam aptalca sırıtıyordu.
Sarhoş olduğu belliydi bana iyice yaklaşıp konuşmaya başladı.
'' ahh bebeğim istersen sana yeni bir paket alabilirim hm'' bunları söylerken siyah saten gömleğimin açık olan düğmelerine bakıyordu piç herif.
Sinsice gülümsedim '' hmm bi düşüneyim bakalım'' düşünür gibi yaptıktan sonra ona biraz yaklaşıp konuştum.
'' Benim canım sigara değilde kan görmek istedi sanki birden'' yüzündeki belirsiz anlamaz ifadeyle bana bakıyordu.
'' N-ne kanı ne diyorsun?''Korktuğu belliydi ani bir hareketle onu duvara yasladım ve cebimdeki bıçağı çıkarıp elimde bir- iki kez döndürüp elmacık kemiklerine sürttüm ters yönden tuttuğum için yüzü yaralanmamıştı.
Ufak bi kahkaha atıp konuştum.
'' ah hadi ama sen niyetini belli ettin ben edince korktun mu yoksa" sorumla daha da çok gerildi.'' L-lütfen bırak yanlış anlamışsın ne niyeti '' kekelemesi hoşuma gidiyordu fazlasıyla onu öldürme isteğim arttı şimdi ama ne yapmalıyım.
''Biliyor musun şuan boğazını kessem ne güzel olurdu hm'' gözleri kocaman açılmıştı. '' H-hayır lütfen bırakta gideyim'' neredeyse ağlaycaktı.
'' Sana izin versem burada beni si-''
''hayır hayır öyle bişey-'' sinirle bağırdım.''Lafımı bölme ahmak'' ve işte bıçağı tek hamlede boğazına geçirdim ve finito bi süre ama kısa bi süre akan kanı izledim.
Çok kolay ölmuştü ama lafımı bölmemeliydi değilmi?Cesedi yok etme işini halledip eve adımladım yorulmuştum. Eve varmıştım ki telefonuma gelen bildirim ile duraksadım.
FELİX
Hyinfin gelip beni alırsımin?;'jms
HYUNJİN
Felix?
İyi misin?
FELİXİyisim sen naılsın
Gel beni sal
Al
Önumu gormuyosumh.,HYUNJİN
Konum at geliyorum.
FELİX
Konum
Ay perdon📍KONUM
Felix'in attığı konumla olduğu yere doğru gittim. Bulunduğu yer jisungun barıydı ve çokta uzak sayılmazdı bara girdiğim zaman felix'in bar tezgahında oturduğunu gördüm tanrım nasıl çıkmış oraya. Beni görünce bağırdı.
'' Hyunjinn-ahh gelmişsin'' off yerim ben bunuu.
Tezgahtan düşmesin diye yanına ilerlerken. Çokta sesli olmayan hareketli bir şarki çalmaya başladı ve müziği duyduğu gibi alkışlamaya başladı''
'' oturmaya mı geldik Allaahhhh'' bu hali cidden komikti düşmesin diye yanına gittiğimde konuşmaya devam etti.
'' Hyunjin kız kalk ayooll bu ne böyle için geçmiş'' aniden şok olup bağırmasıyla ona baktım. '' Aa hyunjin bunlar kim? Yuh heryer de hyunjin varr. Aa merhaba hyunjin, sana da merhaba hyunjinn, Aa hyunjin'' o etrafına bakıp el sallarken kucağıma aldım onu.
'' Hyunjin bak uçuyorummm'' ahh cidden çok tatlı. '' hıhı aynen göklerde kartal''
O başını omzuma yaslayıp uyuklarken sordum. '' Lix evin nerede senin?''''Hyunjin benim kocamın evi yokğ''
Bu dediği ile güldüm ve bardan dışarı çıktım. Onu kendi evime götürdüm ve yatağıma yatırdım sonrada bi güzel-
Şaka şaka bende salonda kendime yatak hazırladım bu gece koltuğa mahkümdüm.♡♡♡♡
İyi ki doğdun mızafferr
Ayy bu gün hyunjin aşkım doğmuş iyi ki de doğmuşş💗🥰🦋👰🧸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kıllér - Hyunlix
Fiksi Remajapov Felix; Birden yanıma gelip benimle konuşmaya başlayan ve seri katil olduğunu söyleyen adamın gözlerine bakıyordum şuan ve pek korktuğum söylenemez...