Hatalarım varsa kusura bakmayın bu sefer olmaya bilir çünkü telefondan yazıyorum PWNDWPDJWODJW neyse iyi okumalar <3
Ek bilgi: simdi cumlelerde (") bunla başlayıp bitiyosa olayı anlatıyorumdur.() Bu varsa kendi fikrimdir.
---------------------------------------------------------
Jennie:Tamam ben banyoya çıkıyorum bişey olsada olmasada seslenme çünki uyicam çok uykum var ellemeyin ben kendim kalkana kadar herkesede söyle.Hadi koçum güveniyom sana.Mil'in cevabını beklemeden hemen yukarı çıkıp banyoya girdim.
"çıkıyo işte"Pijamalarımı giydim ve yatağıma uzandım gözlerimi kapattım.(gözlerini kapattığı gibi uyuyo)
Çok geçmeden gözlerimi açtım.(öyle hissediyo)
"İçinden söylüyo"Jennie:nerdeyim ben!?
Jennie:Burası çok karanlık.??:Mia iyimisin?
Buda kim ya ve niye bana mia diyo!of çok korkuyorum.
Mia:B-ben hayır çok korkuyorum karanlıktan korkuyorum.
??:Sakin ol sadece 5dk sonra çıkıcaksın.Gücünü hala bulamadın dimi?
Ne gücü be ne saçmalıyo bu ne güzel evimde uyuyodum ben.
"Ayak uydurmaya çalışıyo"Mia:H-hayır daha değil.
??:Babama biraz de ama kullanamıyorum de sadece hissettim de yoksa seni tekrar bu bodruma atar.Ve üşüyomusun?
Evet ama o nerden biliyo üşüdüğümü?
Mia:Evet hemde çok.
??Tamam biraz dayan 2dk kaldı şimdi babam gelir gidiyom ben."sol elini kapıya vurdu ve gitti"
Buda neydi şimdi?ne babası ya napim ben senin babanı ve niye senin baban beni buraya kitledi!? Ah şu kapıyı açsında çıkayım artık.
Bir kaç dk sonra kapıya giren anahtar sesiyle irkildim.Kapı açıldı ve fazla yaşlı olmayan bi adam bana bakmaya başladı.Duvara yaslanmış"anne karnında olan pozisyonda"(üşüdügü için)
??:Klaus gibisin nuber 9.
Nuber 9? Benim niye adımada bu 9 numara diyo allam ya çıldırıcam.
Mia:Artık çıkabilir miyim?
??:Özel gücünü öğrendiysen evet.
Mia:Evet,sayılır sadece bişey hissettim çok güçlü ama bişey yapamadım.
??:Peki çık.
Mia:Sen kimsin.
??:Reginald,senin buraya nasıl geldiğini bilmiyorum ama gücün olmasa gelemezsin.Senin başka bi evrenden geldiğini biliyorum ama bunu kimseye söyleme.
Mia:Tamam efendim.
Reginald:Efendim değil baba de.
Mia:Az önce gelen kişi kimdi.
Reginal:Sorularından daha önemli işlerim var nuber 9.O az önce gelen kişi kalus daha soru sorma.
Mia:ay git iyiki bişey sorduk.
Beni dinlemedn çıktı bende çıktım onu (takip ederek)karşıma kocaman bi salon çıktı ve koltukta oturan biri sol elinde goodbye yazıyodu acaba klaus bu mu?denemekten zarar gelmez
Mia:Naber klaus?
Klaus:Oo kanka çıkmışsın bodrumdan.
Mia:ne sandın sonsuza kadar o irenç yerde kalıcamı fln mı.
Klaus:Yo hadi gel yemeğe geçelim gelir birazdan ihtiyar.
Mia:Tamam.
Klaus:He mia bu arada.
Mia:efendim?
Klaus:Şey dicektim ben sen yoktun yeni biri geldi academye.
Mia:Tamam tanışırım teşekkür ederim klaus.
Klaus:Bişey değil.
---------------------------------------------------------
Yeter bu kadar yoruldum umarım beyenmişsinizdir oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın bugün bi tane daha bölüm atmayı düşünüyorum hadi babayy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evrenler arası aşk
Teen Fictioneski adı:Psikolog aidan,Psikolog eğitimi(bunu ben koymamıştım mk) hikayeyi birinde gördüm onun cr ben deilim ama hikayeyi değiştirip yazıyorum umarım beyenirsiniz fragman(gibi bisi işte): 2 vaya 3 senelik plotoniğim aidan benim nası gittiğimi bilmed...